نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
۱۱ |
۲
تکلیف این ۴ بازیکن با استقلال روشن شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال طی روزهای آتی جلسات بسیار مهمی را پیش روی خود خواهد داشت.

با توجه به تعطیلات چهاردهم و پانزدهم خرداد بحث بر سر این بود که تکلیف استقلال به روزهای پایانی هفته موکول می‌شود و چند روز قبل هم نوشتیم به احتمال فراوان ۲۰ خرداد مجمع عمومی باشگاه برگزار می‌شود تا تکلیف رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به طور کامل روشن شود.

اما خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که در تعطیلات پیش رو، استقلال تعطیل نخواهد بود و قرار است جلسات محرمانه و متعددی برگزار شود. اینطور که خبردار شده‌ایم، هماهنگی با جواد نکونام برای لیگ بیست و چهارم و قطعی کردن لیست بازیکنان مورد نظر سرمربی استقلال جهت تمدید قرارداد مهم‌ترین اولویت جلساتی است که طی ۴۸ ساعت آینده میان استقلالی‌ها برگزار می‌شود. نشست‌هایی که شاید لزوماً به میزبانی ساختمان باشگاه نباشد و گفتگوها در محل‌های دیگری برگزار شود.

اینطور که از شواهد امر پیداست، تکلیف ۴ بازیکن از همین حالا با استقلال روشن شده و آنها در فصل آینده نیزبه احتمال زیاد پیراهن آبی را بر تن خواهند کرد. از سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی گرفته تا جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو که به احتمال بالای ۹۰ درصد فصل بعد هم استقلالی باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: وقتی جام در باشگاه پرسپولیس آرام گرفت/ درود بی‌پایان به محرم نویدکیا، اوسمار و چند چهره مودب و شاخص دیگر...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آبی RU ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    خروجیها به ترتیب: حامدی فر، رمضانی، رضاوند، فخرالدینی، سلمانی، حردانی
  • زلزله IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    فصل بعد هم با این کادر فنی هوچیگر باز هم هیچ پخی نمیشید
    • ناشناس IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      سعی می‌کنیم گل آفساید تمرین کنیم
  • مرتضی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    بازیکنای استقلال خوب هستن به نظر من هوادار با عرض معذرت بازیکنانی همچون حامدی فر رمضانی سلمانی رضاوند باید برن وبجاشون بازیکنای خوب وتکنیکی وفرض اضافه بشن .دوتا بازیکن خارجی برای وسط زمین وگل زن وخط حمله هم اضافه بشن .دوباره معذرت خواهی میکنم استقلال باید یک داور هم بخره برای دقیقه‌ای ۸۰ به بعد که اگه تیم نتونست گاری کن حداقل داور در بیاره براش مثل پرسپولیس که چند تا داور آشنا داره که دقیقه ۸۶ گل صددرصد افساید رو گل قبول کن.
    • Rigi IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      کارشنااسا نتونستن نظر قاطع بدن اونوقت شما کیسه ها زورتون به سرورتون نمیرسه قاضی میشید.
  • قدرت اله رشیدی IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    خدادرحمت کندتمام رفتگانت حرفی زدی که به راستی درخورتیم پیروزیست ودرپایان شیرمادرت حلالت جون حرف حق کسی نباید بی هودی ایراد بگیرد حرف بهتراز این مگه داریم درود بی مایات خدمت این سرکارعزیز
  • کیسه نباشیم IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    نکونام و کادر متخصص اون باید بمونن،ما پرسپولیسی ها کاملا حمایت می‌کنیم،چشمی و حامدی فر و رضاوند و رمضانی وچندتا ستاره دیگه هم پنج ساله قرارداد ببندن.
  • اسماعیل IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    استقلال باید چند داور بخره تا گل‌های آفساید را پرچم نزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی