اطلاعیه شدیداللحن باشگاه پرسپولیس علیه صحبت‌های خطیر/ چه خبر داشتید چه نداشتید، اشتباهی آمده‌اید!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در واکنش به صحبت‌های سرپرست مدیرعاملی استقلال صادر کرد.

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای را در خصوص صحبت‌های شب گذشته علی خطیر به شرح زیر منتشر کرد:

شب گذشته و در برنامه زنده تلویزیونی، مدیر عامل باشگاه استقلال مواردی را عنوان کرد که به دور از واقعیت بوده و برای فرار رو به جلو، همه ارکان دولت، مجلس، وزارت ورزش، حامیان مالی و باشگاه‌های دیگر را درگیر مشکلاتی ساخت که خودشان آن را مدیریت و بنا ساخته‌اند و برای توجیه خود، همگان را مقابل هوادارانشان قرار دادند.

باشگاه پرسپولیس طی سال‌های اخیر با برنامه مدونی که در پیش گرفته است، طبق قوانین و مقررات وضع‌شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی، همکاری‌های لازم را داشته و تمام تعهدات خود را در قبال قراردادهای منعقدشده در زمینه حامیان مالی انجام داده است. از سویی مطابق بودجه درنظرگرفته‌شده، از داشته‌های خود استفاده کرده است. ضمن این‌که برای اخذ مجوز حرفه‌ای‌سازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به جای هزینه‌سازی و برداشت‌های غیراصولی، با همکاری و هماهنگی هیئت مدیره و اعضای تیم فوتبال، در مقطعی به جای پرداخت مبالغ قراردادهای بازیکنان و کادر فنی، بدهی‌ها و موانع موجود در مسیر حضور در لیگ قهرمانان را مرتفع ساخته است.

باشگاه پرسپولیس از این برنامه تلویزیونی می‌خواهد زمانی که در اختیار خطیر قرار گرفت را در اختیار این باشگاه قرار دهد تا بتواند پاسخ ادعاهای مدیر عامل استقلال را بدهد.

باشگاه پرسپولیس با تلاش شبانه‌روزی خود در مسیر حرفه‌ای‌سازی، آکادمی، اجرای تعهدات قرارداد با حامیان مالی و مدیریت این شرایط سخت، توانست با کسب ۳ عنوان قهرمانی در یک فصل و اخذ مجوز حضور در رقابت‌های بین‌المللی لیگ قهرمانان آسیا، طی مسیر کند. باشگاه پرسپولیس در قبال تعهدات خود توانست رضایت حامیان خود را، هم در خصوص باشگاه و تیم و هم در زمینه اجرای تعهدات متقابل کسب نماید و اصلا قرار نیست باشگاه استقلال سهامدار تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی باشگاه دیگر باشد. این چه استدلال اشتباهی است که در پیش گرفته‌اید؟ چه برنامه و راهکاری برای برون‌رفت از این شرایط داشته و دارید که به جای فعالیت در این عرصه‌های موجود، این و آن را مقصر قلمداد می‌کنید؟ اگر از این شرایط خبر نداشته‌اید و مدیریت را قبول کرده‌اید، کلا اشتباه کرده و اشتباهی آمده‌اید و اگر خبر داشتید و برنامه‌ای نداشتید، باز هم اشتباهی آمده‌اید. پاسخ به هواداران مطلع و منطقی، مقصر نمودن این و آن نیست.

در بخش دیگری از صحبت‌ها و ادعای مدیر عامل استقلال آمده که چه فرقی بین دو باشگاه است؟! آیا واقعا نمی‌دانید بین تیمی که چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا و قهرمانی سه جام در یک فصل در کارنامه دارد و یک تیم با ادعای خودتان با هزینه‌کرد ۸۰۰ میلیارد تومانی و عدم کسب عنوان قهرمانی، چه فرقی وجود دارد؟! قطعا حامیان مالی مشتاق هستند با تیم‌های قهرمان و پرهوادار و خوش‌حساب همکاری داشته باشند چرا که سود و موفقیت آن‌ها نیز در گروی این همکاری دو سویه است، نه تیمی که به دلیل مشکلات مدیریتی طی چند سال گذشته بارها مساله‌ساز بوده و با بدعهدی‌های خود، توپ را به زمین دیگری انداخته است.

تناقض دیگر این‌که با ادعای ایشان، مدیران قبلی خودشان تعهدات خود را به اپراتور همراه اول انجام نداده‌اند و به جای دل‌جویی، طرف مقابل را محکوم کرده‌اند. چه انتظاری دارید که این قرارداد به سرانجام برسد و از سویی چه ارتباطی به ایرانسل و دیگر اسپانسرها دارد؟!

مدیر عامل استقلال در جایی عنوان می‌کند که استقلال با ۴۷۰میلیارد تعهد مالی در سال گذشته نتوانسته قهرمان شود، این هم مقصرش کسان دیگری هستند؟! تیم پرسپولیس با ۲۵۰میلیارد توانسته در سال گذشته سه جام بگیرد و این توان مدیریت باشگاه پرسپولیس بوده که هزینه‌ها را به‌خوبی مدیریت کند و اگر این توان مدیریت و این اراده شبانه‌روزی نبود، شاید وضعیت پرسپولیس هم بحرانی می‌شد.

مدیر عامل استقلال در جای دیگر مدعی عدالت بین دو باشگاه بوده است. در شرایطی که پول حاصل از فروش سهام به صورت کامل در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و آن‌ها این بودجه را صرف مصارف دیگر نمودند و از سویی باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته کل این بودجه را در اختیار داشته باشد.

در بخش دیگری از این برنامه طی ادعای مجری برنامه، بدون اطلاع و یا با آگاهی کامل به موضوع خدمت سربازی میلاد سرلک پرداختند که این مورد کاملا قانونی انجام شده است و کلیه بازیکنان از آن بهره برده و می‌برند. عنوان این موارد جز فرافکنی و حاشیه‌سازی برای باشگاه و بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس، چیزی در پی ندارد و با اهداف خاصی این موارد دنبال می‌شود.

مدیر باشگاه استقلال به جای تاخت و تاز و ادعاهای کذب، باید به بدعهدی‌های خود و مدیران خود توجه کند و به تعهدهای باشگاه جامه عمل بپوشاند و مشکل را در جایی دیگر مورد بررسی قرار دهد. اگر دولت و مجلس و وزارت ورزش بخواهند بودجه یا حمایتی را برای باشگاه شما در نظر بگیرند، حتما مدیری را در نظر می‌گیرند که بتواند از بیت‌المال و سود سهام هوادارانش بهتر و بیشتر حمایت کند و در جهت توسعه آن سرمایه‌گذاری نماید.

هواداران استقلال نیک می‌دانند که برای انجام و تداوم هر قراردادی باید طرفین، تعهدات خود را به صورت متقابل انجام دهند. جایز نیست که شما تعهدات طرف مقابل را انجام ندهید و آن‌ها را مقابل هواداران خود بگذارید. دولت، مجلس، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همیشه در محدوده تعریف‌شده‌ای در کنار باشگاه‌ها بوده و هستند. تکالیف مشخص است و مسیر روشن. اگر این مشکلات را می‌دانستید و وارد این مسیر شده‌اید، باید سختی‌ها را به جان بخرید و جایی که به قول خودتان ۲۰میلیون هوادار شما را تشویق می‌کنند، از دولت و مجلس و بقیه هم نام ببرید نه فقط در مشکلات.

باشگاه پرسپولیس طبق توافقات انجام‌شده با حامیان مالی، تمام تعهدات متقابل را انجام داده است و مسیرهای توسعه این روابط را همواره کرده است و در مثال «آدم خوش حساب، شریک مال مردم است» دقیقا این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

در بخشی دیگری از صحبت‌های مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص کپی‌برداری و اخذ مجوز پرسپولیس در لیگ قهرمانان باید گفت: تلاش شبانه‌روزی پرسپولیس و تحمل سختی‌های فراوان در تمام ارکان باشگاه و تیم باعث دریافت این مجوز شد. باشگاه پرسپولیس به‌جای انجام تعهدات و پرداخت بازیکنان و کادر فنی در زمان مقرر، با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد و اقدام به پرداخت بدهی‌های گذشته نمود و موانع را یکی، پس از دیگری برداشت تا با رعایت الزامات بتواند مجوز حضور در آسیا را دریافت کند اما در طرف دیگر باشگاه استقلال بودجه‌ای که از سوی سازمان خصوصی‌سازی در اختیار داشت را صرف مصارف دیگر نمود که مدیرعامل استقلال هم این موضوع را تایید کرد و بدهی ۸۰۰میلیاردی هم طبق ادعای خودتان به جا گذاشته شد. رعایت این اصول عامل اخذ حضور پرسپولیس در آسیا و عدم دریافت مجوز حرفه‌ای فقط بدعهدی و نامدیریتی باشگاه استقلال بود، نه کپی‌برداری که بهانه‌ای دیگر برای فرار رو به جلو در مقابل هوادارانتان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    به نظر من کیسه چون خودشا بازنده دربی میدونه دارن با این کارا کمی روحیه خودشونا بالا میبرن
    • A IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      یا قران از شدت فشار چقدر نوشته بینیه نویستون
    • پیروز لنگ پور IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      من نمیدونم چرا وقت به شما میگیم حکومتی و سوگولی بهتون بر میخوره،نگاه تورو قرآن چقدر بیانیه نوشته 😂😂
    • شوتبال IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      امثال خطیر معلوم نیست با این رفتارهای سخیف و سابقه بزن بهادری و محرومیت‌های سنگین و متعدد با چه ساپورتی از این باشگاه به اون باشگاه و فدراسیون و ... کوچ میکنند؟
    • کسری IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      لنگی جماعت خواب قهرمانی آسیا میبینه یادتونه تا ۲ سال تو هر ورزشگاهی میرفتید پرچم ژاپن براتون نمایش می دادند🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵
    • محمدان بنگلادش IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      فقط اونجایی که گفته قهررمان شدیم :) مرغ پخته هم از این حرفا به خنده آید . اسنپ کاپ های اهدایی داخلی رو میگین ؟؟؟؟؟؟؟؟ تو آسیا با کرونایی شدن الهلال تا فینال رفتین همون زمانها هم تیم شفر رو نابود کردین چون میدونستین قهرمان حتمی آسیا هستش . بابا مسعود و حمید نبودن الان فرت فرتتون زیر ملوان و شمس آذر بود .
    • ابی US ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      با سلام اصلا کاری به صحبت های خطیر ندارم که چقدرش درسته و چقدرش غلط اما یک نکته در این بیانیه باشگاه پرسپولیس خییییلی توی ذوق می زنه که شما فقط یک باشگاه هستید و فقط در قبال باشگاه خودتان می توانید دفاع یا صحبتی داشته باشید اما نمی دانم چطور به خودتان اجازه می دهید یا بهتره بگم تنها تیمی هستید که می توانید به جای همه ی ارگان های دولتی و غیره بیانیه و دفاعیه بدهید از مجالس گرفته تا دولت تمام دولت سازمان خصوصی سازی بعد ایرانسل همراه اول نظام وظیفه و ... و هر ارگانی که آقای خطیر دیشب گفتند شما باشگاه پرسپولیس باید بیانیه بدهید و از همه شان دفاع کنید که کار تمام عالم درست بوده و شما آقای خطیر و تیمتان به بیراهه رفتید چه لزومی دارد؟ شما فقط می توانید ازحقوق باشگاهتان دفاع کنید نه از قرارداد استقلال و چه می دونم همراه اول و بقیه سازمان ها و ارگانها ی نظامی و دولتی و مجلس و مخصوصا دولت حتما این شائبه در زهن خواننده دفاعیه بالا شکل می گیرد که باشگاه شما باشگاهی ست که ذی نفع است از دستگاهی که دفاع میکند و جوری دفاع میکنید انگار یک باشگاه خود مختار هستید درهمه بخشها ی دولت
    • ابی US ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      اصلا همه می دانند که صاحب هر دو تیم دولت است واین مغایر با حرفه ای سازی و قطعا باعث حذف هردو تیم از آسیا میشد پس با نظر آقایان و دستور دولت نه تنها حذف ؛ استقلال را به نابودی کشاندند باحذف مدیر خوب و گذاشتن مدیری که عملا نقشه حذف ونابودی استقلال توی جیب کتش بود و بعد شخصی را گذاشتند توی عروسک خیمه شب بازی میثاقی و آقای خصوصی سازی که توهین کنندبه شعوربعضی ها ماله کشی کنند. شماببینید فوتبالی ها کجای این فوتبالند اصلا کریم باقری کجاست کارشناس های قبلی امثال صدر ( روحش شاد) و... اینا کجان کجای این فوتبال ، فوتبالی هست خدایی نگاهی بندازین به داوری های چهار هفته اول لیگ یارو یک متر تو آفساید پارسال خطا چارمتر بیرون محوطه پنالتی
    • ملابرادر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      شما برو بیانیه نویسیت رو بچسب
    • رضا چاک چاک اصلی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      برخی از تفاوتهای ما با شما:برای بازیکنهای ما رییس جمهور و وزیر به هیچ کشوری نمیرن،نظام وظیفه معافیت خاص از خودش صادر نمیکنه،داورها آخر بازی میرن رختکن نمیان خوشحالی کنند.فهمیدی؟
    • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      چندین قهرمانی و نایب قهرمانی در اسیا!!!!!!!؟؟؟؟؟تنها فرق لنگ با تیمهای دیگه تو این چند سال هدفمند خرج کردن بوجه بوده (سازمان لیگ.هیت فوتبال.فدراسیون و مخصوصا کمیته داوران)
  • . سر خط IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    دقیقا👏👏.
  • لنگ سوز IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    لنگی فاقد شخصیت درهر زمینه ای
    • کیثه IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      توهمتون باعث عقب افتادگیه شماست ادامه بدید
  • مهدی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    جوری از قهرمانی حرف می‌زنید که انگار۳بار قهرمان آسیا شدین،تاج کبیر ۲ بارشده لنگ اگه تافینال هم رفت و سایه جام روهم ندیده اونم بخاطراینه که تیم حکومتیه ما فقط عدالت می‌خواهیم
    • واعظ آشتیانی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      جام چهار جانبه کوپا امجدیه ؟اگر عرضه دارید یکبار از مرحله گروهی جام قهرمانان آسیا صعود کنید تا باورتون کنیم.
    • مبین IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      بقول خودتون تیمی قوی که دوبار قهرمان آسیا شده ،نباید مشکلاتش رو گردن تیمی بندازه که دوبار نایب قهرمان آسیا شده.
    • کیان IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      کیسه جان !!؟ شما که از شناسنامه کیسه درباری خودتان هم خبر ندارید !!؟ پس چرا حرفهای بلعکس و بی ربط می زنید !!؟ بنجاق کیسه درباری شماست که بنیانگذار آن رئیس ساواک بودند و ۸ دهه هم درباری الحکومتی هستند !!! افتخارت این کیسه درباری طی این۸ دهه هم چپاول بیت المال درلوای فوتبال وفقط دو قهرمانی آماتور و غیر حرفه ای بی ارزش با بازیکنان کمکی بوده !!! پرسپولیس که بلعکس کیسه الحکومتی ۶ دهه اولین باشگاه حرفه ای و خودکفای فوتبال ایران بوده و هستند قهرمان و نایب قهرمان جام در جام آسیا و دو نایب قهرمانی حرفه ای آسیا را هم در کارنامه دارند که هر نایب قهرمانیهای حرفه ای پرسپولیس معادل تاریخ کیسه حکومتی است ، پرسپولیس مردم به خاطر این کیسه درباری الحکومتی آماتور و علیرغم میل هواداران پرسپولیس اخیرا ‌به اسارت این دولتها در آمده اند که بزودی هم آزاد خواهند شد !!! این مستر آرد بیز (کیسه) هم به قلیون‌ ( پرسپولیس) مرتب میگویند که شما فقط دو سوراخ دارید !!! در صورتیکه خودش (کیسه ) صدها سوراخ دارند !!! (اگر پرسپولیس اخیرا به زور دولتی شدند خوب بنجاق کیسه ساواک که ۸ دهه درباری الحکومتی است !!!
    • رضالهرابیان IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      والا عزیز استقلالی شما سالهاست کیش مات شدی. منم اگه تیمم کیش مات میشد از خدا هم انتقاد میکردم ولی بدون نوشتن تو دلیل برتری نیست برتری را در زمین با دبل شدنت دیدیم هی ما چیزی نمیگم جمع کنید باباجان دلیل ذلیل بودن شما موفقیت‌های پرسپولیس هست و چون به حکومتی بودن و حمایت داشتن اعتقاد دارید همه را به کیش خود میپندارید توی یه سیکل باخت در باخت افتاده اید
    • کیان IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      اگر قهرمانیهای دو جانبه و آماتور وغیرحرفه ای کیسه حکومتی شما ارزش داشتند که اکنون کیسه دربار را بعنوان قهرمان آسیا و تیمی حرفه ای به فوتبال حرفه ای آسیا راه میدادند !!!! این بنجاق کیسه دربار است که ۸ دهه الحکومتی است نه پرسپولیس مردمی !!؟ الاستقلال فعلی هم وارث تاج ساواک قبلی هستند و هم شعار اول الحکومت فعلی !!! اگر این تاج نگون بخت کبیر بودند که مالک بدبخت ‌آن جلوی لوگوی‌ پرسپولیس کبیر در دیار تخت جمشید همیشه زانو نمی زدند و به خاک نمی افتادند !!! امثال شما که در مقایسه با مالک اصلی کیسه درباری که دیگر نباید عدد آنچنانی بوده باشید که بخواهید برای پرسپولیس کبیر کری هم بخوانید !!!
  • مرتضی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    حالا همه این اراجیف یه طرف فقط اونجایی که میگن تیمی هستیم با چندین سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا !!!!
    • 4444 IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      خخخخخخ
    • بهرام IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      انصافا قهرمانی پرسپولیس در جام در جام آسیا با شکست تیمهای قدر اون مقطع یعنی الهلال و المحرق بحرین،(که من یادمه پادشاه عربستان گفته بود اگه پرسپولیس رو شکست بدین ،هم وزنتون طلا بهتون میدم)میرزه به ده تا قهرمانی با تیمهای بنگلادش و مالزی
  • ملابرادر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    بله شما درست میگید قبول کردیم!
  • رهآبی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    چندقهرمانی ونایب قهرمانی آسیا راخوب اومدی بعد سه جام دریک سال جام سوم را چگونه آها اوکی
    • پرسپولیسی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      منظورش آسیا با ۴۰ تیمه نه امجدیه با۴تیم!!!ما۲ نایب قهرمانی داریم وچندبارتا نیمه نهایی و غیره رفتیم شما چطور؟اگه امجدیه روازتون بگیرن هیچی واسه گفتن ندارین اونم جفتش تو امجدیه تهران پس اسیا اسیا نکنین که بخوای نسبت اسیا به جام امجدیه رو بفهمی باید نسبت ۴تیم به ۴۰ تیم روبفهمی.بعدشم خیلی سخته فهمیدنش وقتی قهرمان حذفی و لیگ میشی اونم با بردن توی دربی شیرینی سوپرجام دوبرابره و میشه ۳جام
    • سعید IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      جام‌های آسیایی استقلال دقیقاً مثل جام امارات آرسنال هستش که هرساله برگزارمیکنندالبته نه با تیمهای درجه۲و۳،میلان بارساوموناکو و......خخخخخه
  • پاکی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    با سلام هیچ فرقی نباید باشد ،اخه شما قهرمانیهاتون هم مثل رفتن اسیتون رانتی وبا کمک فدراسیونوو خصوصی سازی وافتضاح داوری ها بوده ،لطفا زشتیها را مزیت خودتون اعلام نکنید،پرسپولیس تیم پرهواداری هست ولی این چند ساله عادت کرده به کمک های ناعادلانه وغیر ورزشی برد بیاره لذا این تیم طی این ۷سال اخیر هیچ کارنامه مثبتی که ناشی از مزیت فنی بر رقبا باشه نداشته است ،همین ۴هفته اخیر یه یاداوری کنید ببینید چند امتیاز پاک وبدون حاشیه داشتید وبخوانید ۷سال اخیر.
    • اسلم بلوچ IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      من موندم شماها چه روی دارید بازی با ملوان ایا کرنر بود که منجر به گل شد در خوشبینانه ترین حالت بازی باید مساوی میشد بجز پنالتی که باید تکرار میشد بازی با استقلال اهواز هم دیگه هیچی پنالتی مسلمی که باید گرفته میشد که نگرفتن مگه ندیدید توپ به دست بازیکن خورد و باید گرفته میشد که نشد گل استقلال هم آفساید بود ۶ امتیاز در چهار بازی بازی پرسپولیس با المینیوم که چندین کارشناس داروی گفتن آفساید نبوده و چندین بار نگاهش کردم خدایی آفساید نبود اما بازی با ذوب آهن گل پرسپولیس آفساید بود و باید می باخت و حق ذوب خورده شد و یک امتیاز به ناحق بود اما ضرر استقلال بازی با سپاهان بود که باید مساوی میشد و یک امتیاز از استقلال گرفته شد و دو امتیاز سپاهان سود کرد و باید در جدول ۱۰امتیازی میبود نه ۱۲ و پرسپولیس باید ۹ امتیازی میبود با این تفاضل استقلال الان باید ۴ امتیازی میبود و ای کاش وی ای ار بود تا حق تیم ها ضایع نمیشد
  • مهدی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    چه خوبه انسانیت و مردانگی داشته باشیم و بگیم هر چند همه میدونن که این چند جام اسنپی هم ۹۹ درصد با لطف فدراسیون و کمک داور به دست آوردن و الا بدون کمک داور و فدراسیون از رده یازدهم و دوازدهم بالاتر نمیان x
  • احمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    سوز... چه کرده با کیسه کشای ناله .تیم دوچرخه در عهد بوق تو چهارتا تیم درپیت اول شده اونم با امتیازات حکومتی حالا تا عمر دارن چون کار دیگه ای نکردن خودشونو قهرمان آسیا می‌دونن همون موقع ۶تا از پرسپولیس کبیر خوردیم.حالا باز برین ناله کنید
    • نفیسه IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      جانم دمت گرم
  • سینا IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    مبخواستم چیزی بنویسم دیدم در مقابل مدیران و مربیان استقلال که هوچیگری میکنند.. و هوادارنشون که درک و فهم. فوتبالی ندارند.. و اصلا منطق سرشون نمیشه.. و بی فکر فقط یه موبایل دستشون گرفتند و چرت وپرت مینویسند.. وتوهم میزنند و از عالم و ادم طلبکارند.. و هر چقدر هزینه کنند قهرمان نمیشند و صبح تا شب فقط حرف مفت میزنند و مینالند.. چیزی نمیشه گفت... بزارید توی توهمات خودشون باشند.. اهمیتی بهشون ندید...
    • سید محمد IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      دقیقا همینه کیسه کشا توهمی هستن اصلا بهشون توجه نکنید بزارید بال بال بزنن
  • احمدرضا IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    پرسپولیس را عشق هست،استقلال وصله ناجور هست میخواهد از اسپانسر پرسپولیس سهمی ببرد،اونی که اسپانسر ایرانسل را موفق کرده نام بزرگ پرسپولیس هست،بدا بحال اپراتور همراه اول،هرچی زودتر ارتباط تان با تیم ضرر ده استقلال قطع کنید با پرسپولیس خوشنام قرارداد ببندید.
  • رسول IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    بابا شما که آسیا رفتنتون هم صدقه سر استقلال هست خیلی رو دارید به خدا هر چند از لنگی ها هر چی بگی بر میادجعل اسناد کمک امدادهای غیبی فقط چند نمونه از اینهاست که همه میدونن
  • پیام IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    کیسه کشا فقط در توهم به سر می‌برند.و به دو ستاره جعلی در مسابقات چهارجانبه خود مینازند
  • ایران و استقلال در تحریم استکبار IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    این بیانیه که خود پرسپولیسیا رو زیر سوال میبره ، چندین بار از قهرمان شدنشون گفتن و به این خاطر امتیازاتی که دارن رو مدیون اون قهرمانیها میدونن در حالیکه اون امتیازات رو بهشون دادن اون قهرمانیها هم بهشون داده شده نه اینکه خودشون بدست آورده باشن آخه نمیدونم چرا برخی مردم رو مثل خودشون ..... فرض میکنن آخه تیمی که طی ۱۵ سال (از ۸۰ تا ۹۵ ) فقط دو جام کسب کرده چطور میتونه هرسال فرت و فرت جام بگیره اونم دقیقا از زمانی که بابا مسعود سلطانیفر شده وزیر ورزش ، از بس به مردم دروغ گفتن دیگه انگار خودشون هم باورشون شده ، بابا شما همین گند آخرین دربی و جام حذفی با حسن ظهیری و شرکا رو همه عالم دیدن دیگه بیانیه نوشتن نداره .....
  • پرسپولیس ابر سلطان IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    آقا درست استقلال ۲ بار قهرمانی آسیا داره چرا بعد از اون ۲ بار قهرمانی فرمت آسیا تغییر کرد و تیم های قوی و بهتر وارد مسابقات شدن استقلال هیچ مقامی کسب نکرد چرا هروقت که رفت تو فرمت جدید آسیا فقط بازنده محض بود هروقت استقلال تو اين آسیا فقط تا نیمه نهایی رفت اونوقت همه قبول می‌کنن اون ۲ بار قهرمانی استقلال ارزش داشته‌ و تيم های اون موقع ضعیف و تازه تأسیس نبودن بنظر من همین فینال آخر پرسپولیس تو آسیا از اون ۲ بار قهرمانی استقلال ارزشمند تره پرسپولیس تیم های گردن کلفتی مثل الدوحیل النصر السد و پاختاکور را حذف کرد که استقلال مقابل هریک از این تيم ها واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداره و از قبل بازنده محسوب میشه پرسپولیس در حضور تيم های قدر و تقویت شده تا فینال رفت استقلال در حضور تیم های ضعیف و تازه تأسیس تا فینال رفت بابا استقلال چندین ساله تو فینال حذفی خودمان کم میاره چه برسه آسیا مهمترین مسئله اینه که آسیا پرسپولیس را بعنوان تیم بزرگ و قدرتمند یاد می‌کنه ولی هیچ نظری در مورد استقلال ندارن البته کلمه استقلال براشان نا آشناست پرسپولیس کبیر عشق است عشق
  • 3719436381 IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    از بابا مسعود بابا حمید و بابا تاج چخبر....برید جمع کنین کل باشگاهتون جای آب معدنی و کاسه بشقاب بوده تا قبل بابا مسعود
  • علی IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    ای کاش ما استقلالی ها هم پاچه خواری بلد بودیم
  • بیخک جروق IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    ❌ فیفا کیسه تهران را ۳۰۰ هزار دلار بابت طلب ریکاردو ساپینتو و ۲۵ هزار دلار بابت طلب روی ماتا محکوم کرد ❌ الان باز دوباره صداشون بلند میشه که چرا پول ساپینتو رو از بیت‌المال نمیدید؟ البته حق دارن بدعادت بشن چون به دستور معاون رییس جمهور ۳ بار پول استراماچونی رو دولت داد و خب طبیعیه که زیر زبونشون مزه کنه :)
  • باحقارت لُنگی ام IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    من کاری به بقیه حرفهای خطیر ندارم..ولی خدایی االه وکیلی ..بوالله بتالله این یه حرفش درسته که چهل سال لنگ حکومتی رو حمایت کردن..مگه بین دو تیم چه تفاوتی است؟ که استقلال همیشه درگیر تغییرات مدیریتی، حاشیه ، پول کمبود امکانات ، پخرید بازیکن درجه دو و سوم و..باشه ؟ولی ان طر ف لنگ حکومتی در کمال آرامش مدیریت ثابت و همه چیز براشون روبراه...آخه لنگ جماعت رو هیچ وقت نمیشه قانع کردن..فقط جارر بزننن سه گانه چهارگانه..جام بگیرن به هر قیمتی..!! چون چیزی از شرافت و پاکی چیزی نمیدون.از بس به جعل عادت کردن...
  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    ای کاش عدالت وجود داشته باشه برای ما هم مدیران خوبی مثل درویش انتصاب کنند
  • بهزاد spn IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    باتوجه به اوضاع کنونی جامعه و همچنین وضع زندگی مردم که هر روزفقط وفقط برای زنده مانده تلاش میکنندصحبت از فوتبال و سرگرمی واینجورمسایل یعنی بی تفاوتی نسبت به هموطن وهمنوعی که محتاج نان شب است وتن دادن به خفت وخاری بیشتراما باتمام این تفاسیر الحق والانصاف که لقب هوچیگر و پرروی تمام عیار زیبنده وبرازنده کل ارکان باشگاه پیروزی است..کیه که ندونه در این فوتبال کثیف باشگاه پیروزی همه جوره و همیشه مورد لطف تمام ارکان نبوده؟ درهمین مصاحبه به کرات میبینیم که برای خودشیرینی وخوشخدمتی بیشترچطور از مجلس و شهرداری و وزارت های مختلف و فدراسیون بطور خاص نام برده میشه ؟!بخدا قسم اگه عدالت برای تمام تیمها یکسان بود باشگاه پیروزی هیچکدوم ازاین جام های اسنپی را کسب نمیکرد هنوز یادمونه چطور هوادارا باگریه وزاری التماس میکردن تیمشون به دسته پایینتر سقوط نکنه...
  • Ali IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    مگه مدیران هردو باشگاه وزارت ورزش انتخاب نمیکنه؟پس چرا همه مدیرای استقلال بد از آب در میان ولی اون ور خوب و عالی هست؟اگه استقلال بدهکاره چرا دولت دست از سرش برنمیداره؟
    • کیان IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      کیسه درباری تیم خود دولت است خوب دولت کیسه خودش را به‌ چه کسی بدهند !!!؟ انتخاب شما درست نبوده و نیست دولت ۸ دهه مالک خود کیسه الحکومتی هستند !!!‌ این پرسپولیس مردم است که اخیرا به اسارت این دولتها آمده اند ، نه کیسه درباری !!!؟
  • بهزاد IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    تیم گوجه فرنگی فقط با تبانی و دسیسه داخل ایران می‌تونه قهرمان غلابی باشه
    • علام IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
      جونم به این بهانه ها
    • کیان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      خون امثال تو هم از گوجه قرمزتر است ! قرمز رنگ بیرق و هویت ملی ایران است اما کیسه درباری شما که نه نام آن الاستقلال که یک کلمه عربی است و نه بیرق آن‌ آبی آن که عبری است حتی اصالت و هویت ایرانی هم ندارد ،،، کیسه جان !!!؟
  • گودرز IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    یعنی شما نمیفهید که مشکلات مالی و عدم موفقیت تیمتان کجاست؟ دزد و ناکارآمد بودن مدیران و جذب بازیکنان ضعیف ، مدعی، پولکی، بی تعصب و زیاده خواه و هزینه ۸۰۰ میلیارد موجب این شرایط اسفبار اس تق لال شده چهل سال پیش با کمک و زد و بند دربار و فدراسیون و رشوه دادن ساعت رولکس و تضعیف سایر تمیمها در دو تا تورنمنت چهارجانبه با مهندسی مسابقات یه چوب لباسی و یه سماور کسب کردین اما از وقتی قوانین فیفا اجرا شد و فدراسیون تماما آبی اصلاح شد و دست دربار و حمایت های فدراسیون، کمیته عنظباتی و رشوه دادن به داورها و از همه مهمتر دوپینگ تیمی برداشته شد هیچ موفقیتی کسب نکردید. خودتان به در و دیوار نزنید تیم شما یک تیم درجه دومه و هوچیگره
  • خسرو IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    باید یه فرقی بین تیم حکومتی وتیم مردمی باشه. سنگ اندازی در مسیر تیمی که به خاطر مردم درجریان خیزش خوشحالی نکرد ومشکل درست کردن برای وریا که مجبورش کردن از فوتبال خداحافظی کنه وحتی برای نکونام و.....با تیمی که با دسیسه 3جام تقدیمش می‌کنند باشه. کمک داور فینال را 4ماه محروم و40 روزه می‌بخشند ومردک گوشت قربونی در یک برنامه ازپیش طراحی شده که با کمک عوامل شبکه 3 بگیر بگیر دزد راه انداختن تا استقلال را به حاشیه برده وازجام دورش کنند تا تیم حکومتی به اهدافش برسد. حتی مصدوم نمودن یامگا در نیمه اول دربی گذشته حساب شده بود تا این تیم به هدفش برسد. ننگ به این جام و فوتبالی که شما به آن افتخار میکنید ولی آرزوی یک ستاره استقلال را به گور خواهید برد
  • علی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    سلام چرااموال باشگاه تاج همه رامصادره کرديد وبه این روزانداختیدمژده که به هدف نهایی خودنزردک ونزدیکترشده ایدآقای هدایتها وبابک زنجانی هاکه باپول همین مردم بشماکمک میکردندوحالادرزندان آب خنک میل مینمایند پولهای که خرج سفربه ترکیه برای ماسمال طارمی شدیادمان نرفته افرادی مثل جهرمی هاکه یکهفته خواب نمیرفتندالان راحت بخوابند همین اقا۴۰۰هزارتومان ازیکخط موبایل من اضافه برداشته کجارفته اینها شمابه گذشته نگاه کن
  • ق ر IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    اوجگیری در خونشون هستش اگر تمام مدرک هم ارائه شود دوباره نکونام میگه استقلال مظلوم‌ترین تیم ایرانه
  • رضا IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    این استقلالی ها واقعاً اینقدر رو دارن که دیگه حرفی نیست ولی یه سوال از این استقلالی ها دارم که همش میگن کلا با کمک داور و فدراسیون وزمین و زمان این چندتا قهرمانی لیگ بدست آوردید حرف شماها کاملا درست و منطقی، پرسپولیس کبیر با کمک داور و فدراسیون وزمین و زمان قهرمانی های لیگ برتر بدست آورد ، آخه چه هواداران چه بازیکنان چه پیشکسوتان این تیم کلا یه دنده و بقول قدیمی ها مرغشون یه پا داره ، آخه یه کمی مغزتون به کار بندازید در همین چند سال اخیر پرسپولیس کبیر دوبار تا فینال پیش رفت که شاید اگه از پس فطرتی و بخل یه عده خاص مخصوصا همین شخص مدیر عامل حال حاضر استقلال نبود که باعث ایجاد تشنج وهرج ومرج و محروم کردن با گرا دادن و خیانت به فوتبال ایران اون موقع به AFC نبود .هیچ تیم آسیایی حریف پرسپولیس نمیشد و مطمئنا قهرمانی از آن پرسپولیس کبیر بود
  • اکبر زارعی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    هر وتیم باهم بخورید ومردم ساده راسر کار نگذارید دست هر دوتیم در جیب دولت وچاه نفت است وتحت حمایت دولت ها وکمیته انظباطی و اخلاق و داوران وبخصوص وزارت ورزش البته سرخ بیشتر تحت. حمایت‌ شدید وزارت است از کمک داور درجشن مشاهدکن تا آفسادها وغیره لعنت خدا برکسانی که. بیت‌المال را حیف میل کنندو ا،،،
  • نادی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    دوستان استقلالی توجه کنید لطف کنید از واژه کیسه که سالیان دراز مختص ما پرس پلوسی بوده وبه نوعی پسوند نام تیم میمون و بز گر ما محسوب میشه بد نگید
  • کهکشان راه شیری IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    به نطر می رسد وزارت ورزش به این ننیجه رسیده تست که اگر این هزینه سنگین که داره صرف این تیم تی خاصیت (لنگ حکومتی) می کنه اگر هزینه تیم قشقایی شیراز، شهرداری بندرعباس،، ماشین سازی تبریز می کرد حداقل نصف ابن هزینه هم اکنون به جای قهرمانی اسیا قهرمان جهان می شدند.. اما این تیم مافیایی همه را نا امید کرده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی