یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
۳ |
۱
مالک واقعی استقلال کدام وزارتخانه است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال که قبلا زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی رفته بود از مالکیت این وزارتخانه خارج شد.

چند روز پیش در اخبار آمده بود استقلال دیگر زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی نیست. البته خاندوزی وزیر اقتصاد دستور پیگیری مشکلات باشگاه استقلال را داده که خدا می‌داند تا چه حد اجرایی می‌شود اما نکته اینجاست که الان خود مدیران استقلال هم به طور دقیق نمی‌دانند مالکیت تیم‌شان با کدام نهاد است! وزارت ورزش که در ماجرای جداسازی مالکیت‌ها پرسپولیس را در اختیار گرفته بود. از طرفی علی خطیر با حمایت قربان‌زاده (رئیس وقت سازمان خصوصی‌سازی) مدیرعامل استقلال است اما حالا نه خبری از قربان‌زاده هست و نه وزارت اقتصاد و دارایی! بامزه اینکه AFC همواره روی بحث مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال حساسیت دارد و ۲ سال است که بعضی از تیم‌های ایرانی از جمله همین استقلال را حذف می‌کند. به طور کلی استقلال و پرسپولیس همیشه باید یک مشکلی داشته باشند و اگر مشکل مالی هم نباشد، بالاخره مشکلات مدیریتی و مالکیتی و... پیش می‌آید تا کار نخوابد!
وزرای قبلی که لحظه‌شماری می‌کردند تا پرسپولیس و استقلال را واگذار کنند. سلطانی‌فر مدام متهم به پرسپولیسی بودن می‌شد و سجادی حتی جرأت نمی‌کرد در جشن قهرمانی پرسپولیس و استقلال شرکت کند. حالا هم کیومرث هاشمی مانده و پرسپولیسی که کلی بدهی دارد و استقلالی که به قول زنده‌یاد منوچهر نوذری، طبق روال عادی برنامه (!) بلاتکلیف است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • # پاکسازی فدراسیون فوتبال IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    مالک استقلال مردم و هواداران میلیونی آن هستند و این تیم بطور امانت در نزد دولت قرار گرفته چه فرقی میکنه که کدام وزارتخانه باشه مهم اینه که دولت باید در رابطه با این تیم بعنوان متولی آن پاسخگوی مردم باشه ، دردولت بنفش قبلی که استاد مسعود سلطانیفر وزیر ورزش بود به جز دهان کجی به نیمی از مردم که هوادار استقلال هستن کاری انجام ندادند در این دولت که چشم امیدمان به آقای رئیسی بود جناب حمید سجادی هم پیرو راه سلطانیفر در جهت لطمه به استقلال بودند که در لیگ گذشته آثار و نتایج آنرا همه دیدند حالا انشالله با آمدن آقای کیومرث هاشمی عدالت محوری به معنای واقعی در ورزش و بخصوص فوتبال انجام شود حق و حقوق پرسپولیس بجای خود اما حق و حقوق استقلال هم بجای خود از هر لحاظی دیده شود چه مادی و مالی چه در بحث مدیریتی و اداری ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی