نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
فدراسیون فوتبال: به‌خاطر تحریم آمریکا نمی‌توانیم VAR وارد کنیم؛ هرکس غیر از این بگوید…
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال همچنان درگیر ورود VAR به داخل کشور است.

بحث کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران به یک معضل تبدیل شده که هر فصل به فصل بعد موکول و وعده داده می شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان آسیا و از مرحله گروهی استفاده از VAR را اجباری کرده و این به آن معنی است که احتمال زیاد میزبانی از تیم های ایرانی گرفته و به یک کشور ثالث منتقل خواهد شد.  

رئیس روابط بین المللی فدراسیون فوتبال درباره معضل تحریمات و عدم ورود VAR به ایران گفت: از شرکت‌هایی که در تجهیزات VAR آن‌ها وسایل آمریکایی ۱۰ درصد به بالا باشد به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم استفاده کنیم، فدراسیون فوتبال در این خصوص تمام تلاش خود را انجام داده و هرکس چیزی غیر از این موضوع بگوید فقط می‌خواهد هجمه وارد کند. از طرفی دیگر شرکت‌ها برای ورود به ایران ترس دارند زیرا تهدید می‌شوند.

در همین ارتباط بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مملی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    تحریم هم از برکات انقلاب اسلامی هست هرچه تحریمها سنگینتر تلاش و سازندگی ما بیشتر ح،خودمون میسازیم از خارجی هم بهتر(خبر ورزشی جون مادرت این کامنت دیگه دیگه درراستای آرمانهامونه نشر بده )
  • حامد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    تحریم اگه واسه مردم سختی و بدبختی داشته واسه خیلیا نون داشته بالاخره بهونه ی خوبی شده ک تمام تقصیر ها را بندازیم گردن تحریم و راحت ب زندگی خودمون برسیم ، کی ب کیه هرجا تخلفی هست هرجا کم کاری هست کمبودی هست نقصی هست میگن ما تحریمیم، فقط من نمیدونم چرا بچه های شما را تحریم نمیکنن
  • بدون var براشون بهتره ! IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    خوب از شرکتهایی بگیرید که تجهیزات آمریکایی در آن استفاده نشده باشد ! یعنی در جهان چنین چیزی نیست ؟ ضمنا فدراسیون فوتبال ایران زیر مجموعه فیفاست و شما آقای فدراسیون باید با هر امکان و وسیله و توجیهی باید این حق را از فیفا مطالبه کنید بنده که مطمئنم اگر شخصی مثل دکتر دادکان رئیس فدراسیون بود به راحتی با وجود همه این توجیهات این دستگاه را وارد میکرد
  • رضا IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    روحانی وقتی گفت کد خدا بهش ناسزا گفتن .. حالا متوجه میشین البته همه خوب میدانن ولی روزی خیلی ها تو تحریم هست
  • کذاب: IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    هر چیز جدیدی ساخته میشه چهار روز بعد چین مشابهشو میزنه. خب از چین بخر. از روسیه بخر. شما که الحمدلله روسوفیل و چاینافیلید. اصلا وار مگه چی داره که مهندسین دانشگاه شریف نمیتونن اونو طراحی کنن. یه نرم‌افزاره با یه تعداد دوربین تو زوایای مختلف و یه اتاق کنترل تصاویر. والله به خدا ساخت وار هیچ کاری نداره. مسئله اینه که مافیای واردات نمیخواد چیزی تو مملکت ساخته بشه و همه چی از کانال اونا وارد کشور بشه. مگه همین باشگاه سپاهان وار نساخت که شما توپیدین بهش؟! شما همه‌تون کاسب تحریمین و از این راه کلفت شدین.
  • هوادار IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    ای کاش دوربین های متعدد جاده‌ای هم تحریم بود ،که قدم به قدم تو جاده ها نمیذاشتید
  • زیگزاگ IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    یکی بود میگفت اینا هیچ کاری نمیتونن بکنن. این شرایط نتیجه ی اون انحرافه.
  • اردشیر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    بهترین موقعیت هست که به جوانان خودمون اتکا کنیم و دانش بنیان ها را تشویق و کمک کنیم تا درست کنند، شکر خدا ماهواره می‌سازیم این که چیزی نیست، فقط از دانش بنیان ها درخواست کنید.
  • حرف حق IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    از آمریکا تحریم هستیم درست برید از چین وروسیه که خیلی با آمریکا رابطه ندارن وبا ایران رابطه خوبی دارن وارد کنید اگر راست میگید اینا همه بهانه است جانم باور نکنید
  • ر IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    اینکه مانمیتونیم وار بیاریم کاردوژژژمنه که نمیزاره وگرنه تاالان آورده بودیم ۳۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی