عرب‌ها کوتاه نمی‌آیند؛ ۲۰۰ میلیون پوند برای محمد صلاح!/ لیورپول سرانجام کوتاه می‌آید؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پس از اینکه پیشنهاد الاتحاد برای ستاره مصری لیورپول رد شد، آنها آماده ارائه پیشنهاد رکوردشکن ۲۰۰ میلیون پوندی شدند.

باشگاه الاتحاد پیشنهاد ۱۷۰ میلیون پوندی برای مو صلاح ستاره لیورپول، ارائه کرده و آماده پرداخت مبلغ رکوردشکن ۲۰۰ میلیون پوند است. قرمزها هنوز این پیشنهاد حیرت‌انگیز را رد نکرده‌اند.

به گفته اسکای اسپورت، باشگاه عربستانی حتی آماده است تا رکورد جهانی ۱۹۸ میلیون پوندی را که پاری‌سن‌ژرمن برای نیمار پرداخت کرده بود را تحت‌الشعاع قرار دهد. طبق گزارش‌ها، تیم مرسی‌ساید قبلاً پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی الاتحاد برای صلاح را رد کرده بود و مصمم است تا ستاره خود را حفظ کند. اولین پیشنهاد الاتحاد به ارزش ۱۰۰ میلیون پوند اولیه و ۵۰ میلیون پوند دیگر به صورت الحاقی بوده است.

اما صلاح در حالی که بعدازظهر جمعه از زمین تمرین دور می‌شد، کاملا خونسرد به نظر می‌رسید و  در ماشین آبی خود برای هواداران لیورپول دست تکان می‌داد. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، حاضر نیست درگیر خبرهای فروش صلاح شود. این مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره انتقال احتمالی صلاح به عربستان سعودی گفت: «موضع ما همچنان ثابت است. در این مورد شکی نیست.»

عرب‌ها کوتاه نمی‌آیند؛ ۲۰۰ میلیون پوند برای محمد صلاح!/ لیورپول سرانجام کوتاه می‌آید؟

عرب‌ها کوتاه نمی‌آیند؛ ۲۰۰ میلیون پوند برای محمد صلاح!/ لیورپول سرانجام کوتاه می‌آید؟

عرب‌ها کوتاه نمی‌آیند؛ ۲۰۰ میلیون پوند برای محمد صلاح!/ لیورپول سرانجام کوتاه می‌آید؟

نشریه «سان» هفته گذشته فاش کرد که الاتحاد به صلاح پیشنهاد قراردادی شبیه قرارداد دیوید بکام برای انتقال به عربستان داده است. اعتقاد بر این است که این پیشنهاد پنج ساله شامل حدود ۱۰۰ میلیون پوند حقوق اولیه، یک جت خصوصی و فرصت‌های سودآور بیشتر برای ترویج گردشگری و سرمایه‌گذاری در عربستان سعودی بوده است. در مجموع این قرارداد حتی قرارداد کریستیانو رونالدو در النصر را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که سالانه ۱۷۳ میلیون پوند دستمزد دارد.

حتی به صلاح این فرصت داده می‌شود که در آینده صاحب سهام یک تیم شود؛ دقیقاً مانند قرارداد بکام با MLS در زمانی که به لس‌آنجلس گلکسی پیوسته بود. این مهاجم به دلیل محبوبیت و جذابیت بسیار زیادش در خاورمیانه، به عنوان یک دارایی بزرگ برای سران سعودی، بزرگتر از هر امضای قبلی آنها، در نظر گرفته می‌شود.

صلاح در تابستان ۲۰۲۲ قراردادی سه ساله با لیورپول به ارزش ۴۰۰ هزار پوند در هفته امضا کرد. به گفته دیوید اورنشتاین از نشریه اتلتیک، قرمزها شب گذشته طی یک تماس تلفنی پیشنهاد الاتحاد را «دوستانه» رد کردند و پرونده را بسته تلقی کردند. با این حال انتظار می‌رود الاتحاد در ساعات آینده دوباره تلاش کند.

این بازیکن مصری فصل گذشته ۳۰ گل برای لیورپول به ثمر رساند. او تا به اینجای فصل در هر سه بازی آنها در لیگ برتر حضور داشته و یک گل به ثمر رسانده است. جردن هندرسون و فابینیو، هم‌تیمی‌های سابق صلاح در لیورپول، هر دو تابستان امسال آنفیلد را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند. در حالی که انتظار می‌رود جورجینیو وینالدوم ستاره سابق قرمزها به هندرسون در الاتفاق با سرمربیگری استیون جرارد بپیوندد.

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی