نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۵
پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
۵ |
۰
مشکل بزرگ پیش پای طارمی برای پیوستن به میلان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه‌های ایتالیایی از امروز صبح درباره موانع احتمالی انتقال طارمی به میلان صحبت کرده‌اند.

پورتو روز گذشته با پیشنهاد میلان برای انتقال سه ساله مهدی طارمی به این باشگاه با مبلغ ۱۵ میلیون یورو موافقت کرد اما در شرایطی که کمتر از ۳۰ ساعت تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده، با مشکلاتی که یک‌باره بین ایجنت‌ها برای دریافت کمیسیون ایجاد شد، مذاکرات متوقف شده است.

به نوشته رسانه‌های نزدیک به میلان در حال حاضر مشکل بزرگ این انتقال شخص ژرژ مندس، ایجنت مشهور پرتغالی است که حق‌العمل مناسبی از قرارداد طارمی و پورتو را می‌خواهد.

این سوپر ایجنت پرتغالی که در اولین تلاش میلان برای استخدام طارمی، نقش واسطه بین طرفین را ایفا می‌کرد، در حال حاضر یک پای قضیه قرار دارد و بنا بر آنچه توتو مرکاتو نوشته با ورود خود به مذاکره باعث توقف در پیشرفت مذاکرات شده است.

مشکل طارمی این است که با توجه به اینکه بازیکن خارج از اتحادیه اروپا است، ثبت‌نام او در فهرست میلان نیاز به کاغذبازی‌های اضافی دارد و اگر او بخواهد به میلان بپیوندد، این قرارداد باید تا آخر امشب ثبت شود.

در همین رابطه: آخرین خبر از ماجرای طارمی - میلان؛ سنگ‌اندازی تازه باشگاه پرتغالی!/ یک باشگاه ایتالیایی دیگر هم منتظر است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    تنها شانس طارمی برای رفتن به یک تیم درجه ۱ اروپایی همین موقعیت است البته اگر جدی باشد و شوخی نباشد. طارمی ۳۲ یا ۳۳ ساله را حتی تیم های درج ۲ اروپایی هم نمی خواهند. حتی نمی تواند به لیگ های کره یا ژاپن برود. یکی دو سال دیگه مجبوره از پورتو برود لیگ امارات یا قطر یا برگردد ایران.
  • کلنگلیس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    ممکنه مساله اصلی فساد اخلاقی باشد!!
    • توهمی به نام کلنگیس IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      واقعا تو اول توهم بودی بعد دست وپا در آوردی. دیروزم که با گل آفساید کیسه اهوازو بردید
  • علی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    طرف ۳۱ سالشه میخوان چیکارش...اونم ایتالیا بااون خشنی قدرت بدنی ؟من دوست دارم بره بارسا ولی همون پورتو براش خوبه بره میشه جهانبخش ۲
  • مهدی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    در حد شمس آذر قزوینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی