نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کاپیتان استقلال دیگر پنالتی نمی‌زند/ روزهای نحسی که با پرسپولیس شروع شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری از هواداران فوتبال روزهای تلخ به وجود آمده برای دروازه‌بان اصلی تیم استقلال را ناشی از ضربه تحقیرآمیز پنالتی‌اش مقابل هوادار می‌دانستند.

مهرداد طهماسبی دروازه‌بان تیم هوادار در فصل گذشته همان کسی بود که ششمین گل را در دور برگشت از استقلال و البته همتای خودش در تیم مقابل دریافت کرد. در شرایطی که تیم استقلال با نتیجه ۵ بر یک از هوادار پیش بود آبی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما طرفداران استقلال از مهدی قایدی (که خود را آماده زدن ضربه کرده بود) درخواست کردند سید حسین حسینی دروازه‌بان این تیم پنالتی را بزند. حسینی هم با شرایطی خاص پشت ضربه رفت و ششمین گل استقلال را به ثمر رساند. گلی که البته با دلخوری شدید ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی وقت استقلال همراه شد.

از آن به بعد بود که نحسی آن پنالتی حسینی را رها نکرد و به نوعی بدبیاری‌های سید آبی ها شروع شد و هفته بعد از آن در دربی برگشت آن گل بد را از عیسی آل کثیر خورد و در ادامه در فینال جام حذفی همراه با تیمش دوباره به پرسپولیس باخت. او در روزهای پایانی فصل فوتبالی گذشته به یکی از چهره‌های مورد انتقاد نزد هواداران استقلال تبدیل شد طوری که آنها «التماس» می‌کردند حسینی از استقلال برود!

حالا این دروازه‌بان در بازگشت مجدد متحول شده و در روزهای اوج خودش به سر می‌برد. مهار یک پنالتی مقابل ملوان و چند سیو استثنایی مقابل تیم استقلال خوزستان باعث شد این دروازه‌بان دوباره به محبوبیت سابق خود دست پیدا کند.

افراد نزدیک به تیم استقلال درباره اینکه آیا حسینی باز هم پنالتی می‌زند یا نه می‌گویند او در محفل دوستانش گفته دیگر چنین کاری را تکرار نخواهد کرد مگر اینکه در شرایط خاص مجبور شود! وگرنه به هیچ عنوان پشت ضربه پنالتی نخواهد ایستاد.

یادآور می شود؛ حسینی در چهار بازی اول استقلال تاکنون تنها یک بار دروازه‌اش باز شده است آن هم از روی ریباند ضربه پنالتی تیم سپاهان که از این نظر عملکرد او قابل قبول و مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کلنگلیس IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    این نشان از گنده بودنومافیای لنگ حکومتیه که اگه بخوان ۳سوت بازیکنرو زمین میزنن ...اون پنالتی حکومتیهای لنگی روخیلی سوزوندبخاطرهمین تمام تلاششونرو بکاربستن برای خراب کردن سید
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      مثل همیشه متوهم- پنالتی رو عیسی که هیچی، گل به خوزستان هم که افساید بود- شما با پرسپولیس کری نخون برو واسه تراکتور کری بخون
    • کلنگلیس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      درجواب لنگی ‌.....ببین عموجون شماتیم بی افتخاربین المللی که اسنپ پلیس اسم جدیدتونه واسه تیمی که ۴فینال آسیا💙💙💙💙۲قهرمانی آسیا💫💫وقهرمانی بدون باخت 👑وجدیدترین حسرتتون ۱۰۰۰گله شدن درلیگ هست کری نخون بدون شک دهه نودی هستی واسنپ کاپ مسعودی هستی وگرنه اگه افتخارات بین المللی تاجرو میدونستی الان گنجشکها دورسرت چرخ چرخ میزدن وچشمات چپ وراست میشدن لنگی بی افتخاربین المللی💙💙💙💙💫💫👑😏💔🚕🚒🚒🚒🚒
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    به نظر من کیسه تو خط دروازه و دفاع چون بکش زیرش بازی میکنه مشکلی نداره
    • کلنگلیس IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      مثل اینکه مدافعین وگلرهای استقلال توروخیلی کشیدن زیرشون که دل پری ازاستقلالیها داری😂🤣😂🤣🤫👺🤫
  • 6 IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    بده سيد بزنه خخخخخ يادش بخير كلي حال كرديم
  • استقلال IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    چرا داداش به کسی مربوط نیست تو پنالتی بزن به حرف دیگران توجه نکن پنالتی زدناتم قشنگههه💙💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی