نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
ستاره استقلال، کابوس الهلال!/ ۱۰ سال از آن روز تاریخی گذشت...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الهلال عربستان از سرمربی استقلالی نساجی خاطره بسیار تلخی دارد.

الهلال که این روزها به جرات می‌توان گفت بهترین تیم باشگاهی منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود و با خریدن نیمار برزیلی نیز قطعا با قدرت بیشتری در لیگ قهرمانان حاضر خواهد شد، یکی از تیم‌هایی است که با نساجی مازندران همگروه شده و قطعاً نماینده کشورمان کار سختی را مقابل آبی پوشان عربستانی خواهد داشت اما نکته مهم اینجاست که اتفاقاً الهلال و طرفدارانش از مهدی رحمتی خاطره فوق العاده تلخی دارند.

فرحمتی جدا از اینکه همراه با استقلال از اواخر زمستان سال ۹۶ تا اواسط بهار سال ۹۸ توانست سه بار الهلال را شکست بدهد، در فروردین سال ۱۳۹۲ همراه با آبی‌پوشان تهرانی راهی عربستان شد تا در شهر ریاض به مصاف الهلال برود. رحمتی در آن مسابقه درخشش بسیار زیادی داشت و استقلال توانست الهلال را در ریاض با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد. شکستی که برای نماینده مغرور عربستان فوق العاده سنگین بود چون تا آن زمان هرگز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان یا جام باشگاه‌های آسیا در خانه خود مغلوب استقلال یا پرسپولیس نشده بود ولی استقلال چنین کار بزرگی را انجام داد و پیروزی‌اش بازتاب رسانه‌ای وسیعی در رسانه‌های عربی حوزه خلیج فارس داشت. البته الهلالی‌ها یک بار هم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ریاض مغلوب نیزذوب آهن شده‌اند که برایشان بسیار گران تمام شد.

حالا همان دروازه‌بانی که بالغ بر ۱۰ سال قبل نقش موثری در شکست خانگی الهلال داشت، به عنوان سرمربی نساجی تیمش را به مصاف عربستانی‌ها می‌فرستد و امیدواریم دوباره شاهد ناکام شدن الهلال و البته همه تیم‌های عربستانی مقابل نمایندگان ایران باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال آبی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    بله. استقلال کارهای بزرگی در آسیا انجام داده که تکرارش برای خیلی ها حسرته
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    خدایی چکار کردند با اون استقلالی که الهلال با اون عظمت لوله میکرد. رفت وبرگشت بهش میزد. حالا به جای او تیم سوگلی ولوس حکومتی را با این همه حمایت همه جانبه روانه بازیها میکنند وسر از پا درازتر برمیگردنند. بزرگترین افتخارشون میشه دیدن فینال واون هم به لطف کرونا وشرکت نکردن تیمهای بزرگی چون الهلال. الاتحاد ومهمتر از اون تضعیف شدید تیم مردمی استقلال.
  • hami IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    این عکس متعلق به اون بازی نیست .
  • بهرام IT ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    این تیمها چی هست آقا جان آخه میفرستند برای جام باشگاههای آسیا،بی جهت آبروریزی برای فوتبال مملکت براه می اندازند مثل اون تراکتور در خانه سه تا گل از اماراتی بخوره.نفرستید آقا این تیمها را بی جهت به تورنومنت خارجی.ملت و مملکت مسخره که نیست که یک زمان قدرت باشگاهی و ملی در فوتبال آسیا بوده حالا با این اوضاع و این تیمهای در و پیت آبرو حیثیت کشور را میبرند.
  • کوکب IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    چه بلایی سر تیم آذری جهرمی وسلطانی بیاره کریس و مانه البته داور النصر و پرسپولیس احتمالا افشاریان انتخاب کنه ظهیری کمک داور و اکبریان داور وسط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی