نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ستاره مغضوب استقلال دوباره محبوب شد/ این بازیکن جبران مافات کرد
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل گذشته برای یکی از بازیکنان مهم استقلال به بدترین شکل ممکن تمام شد.

 استقلال در این هفته‌ها به‌قدری ماجرا داشت که حال و احوال کاپیتان اول این تیم به کلی فراموش شود. حسین حسینی فصل گذشته را به بدترین شکل ممکن به پایان رساند.

او به‌طور کلی عملکرد ضعیفی در دربی‌ها دارد و از قضا سرنوشت ۲جام فصل گذشته هم در عبور از دربی‌ها مشخص شد. گلر آبی‌ها نه در دربی برگشت لیگ توانست جلوی شکست خوردن تیمش را بگیرد و نه در دربی فینال جام‌حذفی. در این دومی، گل دریافتی او از امید عالیشاه در وقت‌های اضافی، فشار انتقادات را روی این دروازه‌بان دوچندان کرد؛ گلری که شاید می‌توانست روی آن توپ عملکرد بهتری داشته باشد و بازی را به ضربات پنالتی بکشاند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

در فضایی چنین پر از خشم، حسینی استوری خداحافظی از استقلال گذاشت و به‌نظر می‌رسید کارش در این تیم به پایان رسیده باشد اما نهایتا ناتوانی باشگاه در جذب گلر مدعی و سرشناس، منجر به حفظ این سنگربان شد.

با این اوصاف، شروع فصل جدید برای حسینی جنبه «حیثیتی» پیدا کرده بود و البته که او فعلا توانسته این دوران کلیدی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

حسینی در بازی با نفت آبادان یک کلین‌شیت نسبتا آسان داشت، در برابر ملوان اما برای گل نخوردن حسابی درخشید و ازجمله ضربه پنالتی تیم حریف در دقایق ابتدایی را مهار کرد. چه بسا اگر آن توپ در آن شرایط به گل تبدیل می‌شد، استقلال در مخمصه بدی می‌افتاد اما درخشش حسینی ورق را برگرداند.

جالب اینجاست که حسینی بعد از بیش از ۲سال موفق به مهار پنالتی می‌شد. او آخرین بار در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی ۲فصل پیش و در بازی با پرسپولیس توانسته بود پنالتی مهدی عبدی را بگیرد اما با مهار این هفته، نفسی به راحتی کشید و خودش را در موقعیت بهتری نگه‌داشت. حسینی منتظر هفته پنجم و درخشش برابر پرسپولیس است؛ جایی شاید برای جبران مافات.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سید بیا بیا ........ IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    حسینی بدون شک این فصل بهترین و پرافتخارترین فصل بازیهاش رو انجام خواهد داد چه هفته پنجم با لنگ باشه چه بازیهای دیگه ، برای استقلال و سید حسین فقط یک چیز مهمه این فصل تکلیف خیلی چیزا و خیلی کسان باید مشخص بشه !
    • کلنگلیس IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      انشاالله ....خداکنه دوباره خبری ازپنالتی های پشت ۱۸ قدم وگلهای آفساید وآماده شدن داوران برای جشن تیم حکومتی نباشه تاباعدالت تیمی که لایق قهرمانیه قهرمان بشه ونوارکاپ اسنپی های تیم حکومتی مثل تیمشون درآسیاپاره بشه ....الهی آمین💙💙💙💙👑👑💫💫⛏️👺⛏️👹⛏️👺⛏️🖤
    • رضایاک اصلی۳ IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      خوبه با سهمیه پنالتی میاید بابا و انقدر رو دارید کیسه کشا. اون سال هم پودری با سهمیه پنالتی و امتیاز معیشتی قهرمانتون کرد و فرار کرد بعد به یه پنالتی پرسپولیس گیر میدید؟؟؟ بعد هم حسینی کیسه کشِ متعصبیه قدرشا بدونید
  • علی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    اون پنالتی رو یه بچه 12 ساله هم می گرفت . این نگرفت اون خیلی خیلی بد زد . البته همین رو هم بد دفع کرد و شانس آورد نیفتاد جلوی پای ملوانی ها . یه کلااااام از این گلر در نمیاد با اعصاب طرفدارهای استقلال بازی نکنید . یکی از اون دو تا امیدها رو بازی بدید در بدترین حالت امسال مثل این گلری می کنه . امسال کسب تجربه کنه سال دیگه یه گلر خوب داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی