نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حسین حسینی بازگشت پرفروغش را مدیون کیست؟/ باز هم خانواده کاپیتان استقلال ناراحتند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش دروازه‌بان تیم استقلال در دو دیدار ابتدایی فصل جاری ته دل هواداران و البته جواد نکونام را قرص کرد.

نتایج رقم خورده در پایان فصل گذشته به ویژه در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم زمینه ساز حمله شدید هواداران استقلال به دروازه‌بان تیمشان شد.

طرفداران استقلال پس از شکست این تیم در دو بازی متوالی در دور برگشت دربی و فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس حملات شدیدی را علیه دروازه‌بان تیمشان به راه انداختند. حملاتی که خیلی‌ها معتقد بودند پس از آن شاید حسین حسینی دروازه‌بانی را ببوسد و دیگر در فوتبال نماند اما حسین حسینی از یک حادثه تلخ یک اتفاق شیرین به وجود آورد.

به محض فروکش کردن انتقادات هواداران، حسین حسینی با انتشار تصاویری از تمرینات اختصاصی اش با پیراهن تیم استقلال عشق و علاقه‌اش به این تیم را به بار دیگر به معرض دید هواداران استقلال گذاشت.

شوک شدیدی که هواداران استقلال به حسین حسینی دادند او را به این فکر انداخت تا در جلسه‌ای خصوصی با جواد نکونام حتی قید دستمزد آنچنانی را بزند و برای اثبات علاقمندی اش به استقلال همچنین شایستگی‌هایش برای اینکه بی‌دلیل به جام جهانی نرفته کنار استقلال ماند تا حالا در دیدار دوم مقابل ملوان با مهار یک پنالتی مهم، بار دیگر چشم و چراغ هواداران استقلال شود.

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در بازی مقابل ملوان علاوه بر اینکه تیمش را در بازی نگه داشت کاری کرد تا استقلال روحیه بالایی برای مصاف مقابل سپاهان بگیرد. تیمی که در هفته دوم برنده شد از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان عقب نماند تا همچنان جزو سه تیم ۶ امتیازی باقی بماند.

قطعاً حسین حسینی و خانواده‌اش اگر از هواداران استقلال دلخوری کوچکی هم داشتند حالا با بازگشت به روزهای اوج متوجه می‌شوند که شاید این بازگشت پرفروغ به خاطر شوک شدید ناشی از انتقاد هواداران بوده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • مجید IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    سید با توجه به مدافعان استقلال بهترین دروازبان ایرانه،بیرانوند رو سید جلالساختش. پارسال برای اینکه ساپینتو رو اخراج کنن سید رو قربانی کردن.
    • Amir IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      استاد سیدجلال سه ساله از فوتبال خداحافظی کرده ، حسینی یک پای بیرو نیس ، مرد باشید حقیقتو بگید
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    کیسه فعلا با تیم های ته جدولی بازی کرده
  • کیون IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    مقع سوتی دادن ۶ای حسینی مقابل پرسپولیس وسپاهان شروع خواهد شد عجله نکنید مقابل انگلیس که یادتان هست کیسه توپ شد الان زیاد عجله نکنید موقع سوتی دادن ودیپورت شدنش خواهد رسید عزیزم اون روز زیاد دور نیست
    • سهراب IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      هی میخوام چیزی نگم نمیشه!! شما برا چی واسه تیم ما و بازیکن نظری میدی لنگی بیکلاس؟ کدومشو بگم تیم خودتونو یا بازیکنه فداکار تیممون؟؟ بزار اول درباره سید حسین عزیز بگم در بازی مقابل انگلیس آقای منقاروند چون میدونست تپو تپ گل میخوره خودشو به مصدومیت زد که آبروش نره اینو دیگه همه میدونن و سید عزیز بزرگواری کرد و فداکاری تا آبروی دروازبان دودرباز شما نریزه و دمشم گرم!! و اما در باره تیمتون داداش برو نگاه کن که هم گل بازی اولتون تابلو آفساید بود، هم گل بازی دومتون قبل از گل خطا کردن لنگیا که داور نگرفت!! حالا شما فرار رو به جلو میکنی و خودتون و تیمتونو مبرا از هر چیزی این از لنگی بودنتونه، اینم دیگه همه میدونن!! متوجه شدی لنگی بیکلاس یا نه بازم بگم؟
    • سهراب IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      سید حسین حسینی عزیز دل همه ما طرفداری فهیم استقلاله و من همیشه ازش بخاطر ایستادنش و بردباری و صبر و شکیبایش جلوی مشکلاتی که بعضیها براش بوجود آوردند، تحسینش میکنم و نیز خانواده محترم ایشان!! چون خیلی بی مهری شد بهش از طرف خیلی از تماشاگر نماها... چون وایساد و ثابت کرد همه اشتباه میکنن و به همه فهماند که یک استقلالیه اصیل و اصالت داره... هیچ دروازبانی نیست در دنیا که گل نخوره و برد و باخت برای همه تیم هاست!! طرفدار اگه اینو متوجه باشه بهیچ بازیکن تیمش و زبانم لال خانواده بازیکنی توهین نمیکند و من از این بابت بازم هم از سید حسین عرض پوزش و عذرخواهی دارم از طرف تمام هواداران... عشق است بهترین دروازبان و بهترین تیم جهان استقلال
    • هادی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      لنگی سوز مثل دروازه بان نیست که نیم متر دماغش دروازه رو گرفته دیگه از حرفا نزن🤣😂🤣😂🤣🤣😂
  • حمید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    سید حسین حسینی گلر ملی‌پوش استقلال بهتر از پورحمیدی هست
  • حمید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    سید حسین حسینی گلر ملی‌پوش استقلال بهتر از پورحمیدی هست
  • حمید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    سید حسین حسینی گلر ملی‌پوش استقلال بهتر از پورحمیدی هست
  • حمید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    سید حسین حسینی گلر ملی‌پوش استقلال بهتر از پورحمیدی هست
  • دستجردی IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    حسینی شیره خدا کمک کنه دفاع باید تقویت شود بازی ساز ومهاجم گل زن برزیلی
  • علی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    سید درسته که همون اوایل بازی با مهار پنالتی تیم رو نجات داد ولی توی همون بازی با ملوان چند خروج اشتباه و ناشیانه داشت و امیدوارم توی بازیهای بعدی تکرار نشه
  • هوادار استقلال IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    سید با زرنگی علی بیرو مقابل تیم انگلیس دچار افت روحی واعتماد به نفس شد مطمئن باشید این فصل خواهد درخشید حتی مقابل مدعیان پنجشنبه خواهیم دید !
  • سهراب IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    من در قسمت پاسخها به صحبتهای کیون برای بی ادبی به سید حسین حسینی با نهایت ادب در دو مرحله جواب دادم اما شما قسمتی که برا تعریف از سید حسین بود را گذاشتین و قسمتی که در مرحله اول جواب بی ادبی کیون را دادم پیچوندی؟ اونوقت چرا؟ کجای حرفتم بی ادبی و خارج از شئونات بود برادر؟ چون با جواب درست و حقیقت محض جوابش را دادم نگذاشتی؟ از حقیقت نمیشود فرار کرد، عزیز دل انگیز... همه میدونن اون روز تو بازی با انگلیس منقاروند خودشو زد به مصدومیت که گل نخوره و ضایع نشه؟ این کجاش ناراحتی داره؟ فکر نمیکنین دارین حقوق معنوی ما استقلالیا رو زیر پا میگذارین، بقول بچها آدمین محترم؟ چجوره اگه لنگیا به ما توهین کنند رو میگذاری اما موقع جواب ما که میشه حق ما رو میخوری؟ این دوگانگیتونو کجای دلمون بگذاریم؟ اینجور نیست که یه جورایی از لنگیا بیشتر طرفداری میکنین؟ اعتراضمان را بکجا ببریم؟ خدا باشد شاهد میان من و شما آدمین محترم!! مطمئن باش از هر دستی بدهی خواهی گرفت شک نکن.. ما استقلالیا به مبارزه با این تبعیض ها ادامه خواهیم داد!! عشق است بهترین تیم جهان استقلال
  • سهراب IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    این پیام برای قسمت نظرها نیست فقط برای آدمینه بقول معروف: دستکاری در کامنتهای مردم و کم ک زیاد کردن پیامهای مردم را کجای دلمان بگذاریم... مگر شما امانت دار آن رسانه نیستین؟ فحشو و ناسزا را نمیگویم اون حق مسلم شماست مثل همه حقهایی که بخودتان میدهید، اما بقیه موارد اگر برا لنگیا باشه برای ما هم باید باشه برادر...‌ بزرگترین کار و سخت ترین کارها در دنیا امانت داریست اینو اگه نمیدونی بعدها حتما خواهی فهمید عزیز دل انگیز...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی