نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
در این مدت به اندازه کافی به پرسپولیس لطف شد/ هیچکس حالی از استقلال نمی‌پرسد، همه نگران آنها هستند/ هواداران باید به نکونام فرصت بدهند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: این اصلاً عادلانه نیست که یک تیم ورزشگاه خانگی بزرگی مثل آزادی داشته باشد اما نتواند از حضور تماشاگران خودش استفاده کند.

مهدی فنونی زاده بازیکن و پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره بازی پیش روی این تیم مقابل ملوان ، پیروزی استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر و همچنین اوضاع کلی باشگاه اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال را در هفته اول چطور ارزیابی کردید؟
به نظرم استقلال شرایط خوبی نداشت. کار تاکتیکی خاصی به چشم نیامد ولی نتیجه مهم بود که گرفتیم.

اگر تیمی تاکتیک نداشته باشد برنده می‌شود؟
گاهی اوقات در فوتبال اینگونه است. توپ‌هایی می‌آید که از لابلای نفرات رد می‌شود و بازیکن آن را تبدیل به گل می‌کند. اگر گل اول و دوم را دیده باشید همینطور است. روی گل اول یک پرتاب اوت دستی بود که وسط آن همه بازیکن توپ به آرش رضاوند رسید و اگر اشتباه نکنم در حالی که ۵ نفر دور او ایستاده بودند توپ را تبدیل به گل کرد. در شروع نیمه دوم هم یک ارسال و یک غافلگیری روی خط دفاعی باعث شد ارسلان مطهری گل بزند. البته من مخالف اینکه استقلال برای این بازی برنامه داشت نیستم. برنامه داشتیم اما تاکتیک خاصی به چشم نیامد، زیبا بازی نکردیم.

حریف استقلال در هفته اول را چطور ارزیابی کردید؟
به نظرم تیم صنعت نفت خودش را دست کم گرفته بود یا به طور کلی استقلال را دست کم گرفته بود. آنها فکر می‌کردند راحت ما را شکست می‌دهند. اتفاقاتی که در این مدت برای استقلال رخ داد باعث شده بود خیلی‌ها تصور کنند تیم نکونام تیم آماده‌ای نیست و راحت می‌توانند آن را شکست بدهند اما صنعت نفت این برنامه را نداشت.

در این مدت به اندازه کافی به پرسپولیس لطف شد/ هیچکس حالی از استقلال نمی پرسد، همه نگران آنها هستند/ هواداران باید به نکونام فرصت بدهند

استقلال را در نبود بازیکنان سرشناس فصل قبلش چطور دیدید؟
به طور کلی استقلال خوب بود. هم در بحث دفاعی هم در خط حمله. ترکیب دو نفره سهرابیان و مرادمند در خط دفاعی امیدوارمان کرد اما باز هم می‌گویم نمی‌توان خیلی نسبت به یک بازی امیدوار شد. باید صبر کنیم و لااقل تا هفته چهارم به استقلال و نکونام فرصت بدهیم. البته من وقتی نگاهی به بازی‌های پیش روی استقلال کردم دیدم خیلی هم بازی‌ها دشوار نیست. غیر از مسابقه با سپاهان این فرصت خوبی است تا استقلال بتواند خودش را جمع و جور کند تا به استقبال بازی دربی برود.

وضعیت کمربند میانی تیم را چطور دیدید؟
ی
البته روزبه چشمی در این بازی حضور نداشت ولی زبیر نیک نفس و مهدی پور خیلی خوب کار کردند. آنها نشان دادند از حالا می‌خواهند شاگرد امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها باشند اما قطعاً کار آسانی ندارند. ضمن اینکه مطمئناً از این هفته روزبه چشمی به ترکیب اصلی برمی‌گردد.

از کجا اینقدر مطمئن هستید؟
کدام مربی است که بازیکن جام جهانی رفته را بیرون بگذارد و بقیه را بازی بدهد! روزبه چشمی اگر محروم نبود در همین بازی اول هم برای استقلال به میدان می‌رفت. قطعاً جواد نکونام بین مهدی پور و نیک نفس یک نفر را بیرون می‌برد تا روزبه چشمی را بازی بدهد. چشمی هم در کار دفاعی و هم در کار هجومی می‌تواند استقلال را قدرتمندتر کند. این برای دیدار با ملوان و بعد از آن سپاهان خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند.

بازی با ملوان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
ما فصل قبل هم رفت و برگشت ملوان را شکست دادیم و خیلی نباید مقابل این تیم به مشکل بر بخوریم اما باز هم نباید این تیم را دست کم گرفت. به هر حال ملوان برای خودش تیم کمی نیست. آنها انگیزه زیادی دارند. ضمن اینکه بازی در استادیوم آزادی به همه روحیه زیادی می‌دهد.

برد هفته اول تا چه اندازه به نکونام کمک کرد؟
قطعاً باعث شد که نکونام روحیه و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. حالا در کوچه و خیابان همه نسبت به حضور نکونام بیشتر امیدوار هستند. شاید آنهایی که در ابتدا می‌گفتند نکونام نمی‌تواند از پس کارهای استقلال بر بیاید حالا نظرشان را عوض کرده باشند که قطعاً همینطور است اما باز هم می‌گویم این استقلال نیاز به بازیکن دارد و باید صبر کرد.

در این مدت به اندازه کافی به پرسپولیس لطف شد/ هیچکس حالی از استقلال نمی پرسد، همه نگران آنها هستند/ هواداران باید به نکونام فرصت بدهند

غیبت تماشاگران در بازی این هفته را چطور می‌بینید؟
به نظرم این اصلاً عادلانه نیست که یک تیم ورزشگاه خانگی بزرگی مثل آزادی داشته باشد اما نتواند از حضور تماشاگران خودش استفاده کند. همه چیز عجیب و غریب شده! در این مدت به اندازه کافی به پرسپولیس لطف شد ولی هیچکس حالی از استقلال نپرسید! این‌ها همه ثابت می‌کند دشمنی قدیمی آقایان با استقلال همچنان پابرجاست. امیدوارم روزی برسد که عدل و عدالت در فوتبال ما رعایت شود.

اوضاع مدیریتی باشگاه را چطور می‌بینید؟
به نظرم اوضاع اصلاً خوب نیست. شرایط به شکلی است که واقعاً نمی‌دانیم یک روز بعد چه اتفاقی در باشگاه می‌افتد. ظاهرا همه چیز با فدراسیون هماهنگ شده و اگر اشتباه نکنم چند روز قبل بود که هر دو مدیرعامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با رئیس فدراسیون دیدار داشتند. این‌ها ثابت می‌کند یک سری مسائل پشت پرده وجود دارد. چرا سایر مدیرعاملان نمی‌روند با رئیس فدراسیون جلسه برگزار کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • ارش IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    تو همونی نیست که میگفتی وزیر ورزش بره قهرمانی پرسپولیس تمام میشه تو که هنوز داری حرف میزنی واقعا بعضی حرفات اینقد خنده داره من با این سنم بیست سی سال فوتبال میبینم خجالت میکشم جوابتو بدم
    • تاج کبیر IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      یعنی استقلال رو از آسیا حذف کردین دروغه ؟؟؟؟؟؟؟
  • العین IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    واقعا منطق چیزی خوبیه پرسپولیس با استقلال یکیه مقایسه این دو به مانند مقایسه دریاچه با اقیانوسه پرسپولیس هوادار بیشتری داره برندش هم معتبره تو قیمت گذاری در سازمان خصوصی‌سازی دو برابر استقلال قیمت گذاشتند
    • محمدان بنگلادش IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      برندتون از زمان بازی با محمدان بنگلادش با ارزش شده ؟؟؟؟؟ اگه برندتون با ارزشه چرا دولت هر دو تیم رو خصوصی سازی نمیکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با این کارها به جایی نمیرسین فقط اسنپ کاپ داخلی نصیبتون میشه همین :) خصوصی سازی تحویل دو تیم به مردم تنها راه درست هستش .
    • توهم IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      استقلال رو از آسیا ۴ بار پول استرا رو ندادن حذف کرد خودت به خواب نزن حالا خوشحال باشید نرفتید آسیا که اونجا کمتر از ۶ تا تو هر بازی نمیخوردید
  • اسی TR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    چه لطفی شد،مهدی بچه غول؟!
  • حسین IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    حاجی بیدار شو ، بازی پرسپولیس هم بدون تماشاگر بود
    • محمد صادق IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      مثل کیسه کش جماعت بی منطق نباش ، بازی پرسپولیس سه نفر تماشاگر داشت
  • سینا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    من فکر میکردم هوچیگری و بهانه جویی مسری نیستش.. ولی معلوم شدمسری هستش..هیچ دارویی یا واکسنی هم براش درست نشده.. بد دردیه... امسال هم رمز استقلالیها معلوم شددستهای پشت پرده... حالا خوبه 2تا مدیر عامل رفتند پیش رئیس.. اگه یکیشون میرفت ببنید استقلالیها چیکار میکردند.. یه کمی از سن و سالتون خجالت بکشید.. چه لطفی به پرسپولیس شده؟؟؟ شما که بیشتر خرج کردید.. امتیاز معیشتی و لطف داور و... و.. و.. داشتید..ترک عادت موجب مرض است.. نمیتونید هوچیگری و مظلوم نماییتونو بزارید کنار... به شعور همه توهین میکنید..
    • تاج کبیر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      تیم قهرمان لیگ از آسیا حذف شده جاش پیپیلیس رو فرستادن بعد میگی چه لطفی شده :)
  • ع ر CA ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    حالا کاری به اینکه طرفدار کدوم تیم یا پیشکسوت کدوم تیمه ندارم ولی انصافا از این پیشکسوت‌های دوزاری هر دو تیم اینقدر مصاحبه نگیرید اینا با آدرس غلط دادن به مردم حاشیه ایجاد میکنن و خودشون رو سر زبانها میندازن و میخوان دوباره دیده بشن، نکنید این کارها کمکی به این فوتبال فنا رفته نمیکنه
  • رضا CZ ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    بزرگترین ضربه رو استقلال از همین امثال پیشکسوت خورد برای فالور کاری کردن بازیکنهای بهانه فرار داشته باشن از بازی بدشون .. طبق گفته مدیرعاملهای استقلال و بورس و سازمان لیگ استقلال جز پرهزینه ترین تیمها بوده ول کنید بریم یقه بازیکنها رو بگیریم که چرا تو با بیست میلیارد قرارداد کیفیتت اینه
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    اره لطفشون به پرسپولیس این بود که بازی هفته ی قبل پرسپولیس با تماشاگر بود .بازی این هفته ی استقلال بدون تماشاگره .خجالت هم خوب چیزیه !!!
  • قرمزته IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    میدونی که خیلیا اسمت را هم تا حالا نشنیده اند یهو از توی غار اس دق لال میایید بیرون بعدشم گفتن اراجیف صدمن یه غاز
    • پیروزی چی CH ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      لنگی تو و امثال تو اگر مهدی فنونی زاده رو نمی شناسید برید تیله بازی کنید. بازی ایران و عربستان ۲ تا گل از ۲۰۰ متری زد و بازی رو ۳ بر ۴ کرد داور هم از ترس سوت رو زد تا بازی یهو ۴ بر ۴ نشه. محمد الدعایه وقتی گل ها رو می خورد خودش هم رو زمین می نشست و می خندید.
  • علی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    این دوباره از تو غار در اومد حرف بی ربط بزنه
  • دکترجکول IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    ورزش دشمن اعتیاداست.
  • MIS قرمزته IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    کیسه کش است دیگر......
  • كاج عابي IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    توهم متريالي
  • محمد US ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    آقای پیشکسوت تاکجاوکی ندانم کاری آجرلوراگردن دیگران می اندازیدقراردادبازیکن ۵میلیاردی را۵۵میلیاردکردندوالان بجای فرافکنی وپاسخگویی آدرس غلط میدهیدباعث تیره روزی استقلال امثال شماهاهستین وبازیکن پشت شماپنهان شدندوکم کاری میکنند
  • سعید IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    تیمی که ادعای بزرگی میکنه لااقل باید یه قهرمانی آسیا داشته باشه
    • قرمزته IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      یکی از نائب قهرمانیهای پرسپولیس به ده تا ستاره میارزه
    • پرسپولیس IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      نکه شماها قهرمانیه آسیا دارید! ۴جانبه امجدیه، میگم العین بیادا
  • Ali IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    فردی به نام محمدان بنگلادش:: ازترس کامنتش گزینه پاسخ ندارد،بعدهم یک بازی که پرسپولیس با محمدان بنگلادش داشت چندروزقبل آن مربی پرسپولیس را برکنارمیکنند وفردی به نام معینی که استقلالی بوده را مربی پرسپولیس میکنند ،بازیکنان که نمی خواستندبازی کنند را باتهدیدهای گوناگون وفراوان واداربه مسابقه دادن میکنند ،آنطرف هم آقای حجازی مربی محمدان بودند،پس مسابقه بین دومربی استقلالی ونتیجه هم که عیان است باخت پرسپولیس ،هم بازیکنان ازتهدیدهاخلاص شدند وهم استقلالی ها چه مسئول وچه غیرمسئول به کام دل رسیدند چرا؟ یکی ازدلایلش آن بودکه آنها ( استقلالی ها) میگفتندماقهرمان آسیا هستیم ونبایدتیمی دیگر،بخصوص پرسپولیس قهرمان شود!! گذشت زمان همه چیزراثابت کرد حتی شادروان حجازی که عرق میهن دوستی داشت از باخت پرسپولیس خوشحال نشد امابعضی ازعقده ای ها که طرفداراستقلال هستند شیرینی پخش کردند ،اما قهرمانی آسیا که استقلالی ها باآن پزمیدهند وگوش فلک را کرکرده اند(جام چهارجانبه)، با مصاحبه فرهادمجیدی که گفت هیچ ایرانی غیرازمن قهرمان آسیانشده، حرف طرفداران فوتبال خصوصا پرسپولیسی ها ثابت شد که آن مسابقات قهرمانی آسیا نبوده
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    تو تو باشگاه برق تهران به ۴ تا بچه خردسال نتونستی آموزش فوتبال بدی انداختنت بیرون؛
  • Ali IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    بقیه از جواب به کاربر به نام محمدان بنگلادش :: فرهادمجیدی که ازخودتان هست وبرای بعضی ازاستقلالی ها بُت هست اعتراف کردکه استقلال که خودرا قهرمان آسیا!!!میداند خیالی بیش نیست آنهم خیال باطل،یکی ازدلایلش این بودکه میپرسیدیم اگرقهرمانی اعتبارداشت چرا هیچ کدام ازمدیران قبل از،حاج شوآلیه ی فتوشاپ ستاره ای حتی یکی روی پیراهن تیمتان چاپ نکردند وبا پیراهن عادی ومعمولی وبدون حتی یک ستاره درمسابقات تهران وآسیایی شرکت کردند ؟؟؟که عکس ها وفیلم های آن مسابقات موجود هست ،تا حاجی شوآلیه همانگونه که گل محمدنوری به دروازه استقلال در دربی که ازنقطه کرنر زده بود را با فتوشاپ طوری در روزی نامه استقلال جوان چاپ کرد که محمدنوری 2متر درآفساید بوده است ،یعنی چون کرنرضربه مستقیم است وآفسایدندارد محمدنوری 2متربیرون زمین یعنی پشت دروازه بوده و تمام قوانین فیزیک را شکسته ودریک آن ولحظه ،هم درپشت دروازه بوده ودرهمان دم هم جلوی دروازه به استقلال گل زده است ،همانگونه هم ناگهان 2ستاره روی پیراهن استقلال رویاند ،اما ازاسنپ نام بردی !!تو ومانندتو که اینقدر وارد هستین چرا همین نسخه را برای خودتان نمی پیچید.
  • احسان IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    لنگیه
  • پرسپولیس IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    باشه تو راست میگی🐴🐴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی