نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
۵ |
۰
خروجی استقلال هم به لیست تیم امید دعوت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از ۲۸ شهریور تا ۱۵ مهر شاهد حضور تیم امید در بازی های آسیایی هانگژو خواهیم بود. مسابقاتی که با حضور ۲۳ تیم و در ۶ گروه برگزار می شود.

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سئول، ۷ بازیکن از تیم استقلال با نظر رضا عنایتی به اردوی تیم امید دعوت می شوند که در میان آنها نام هایی چون سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و امیر ارسلان مطهری هم به چشم می خورند.

گفته می شود دلیل اینکه از استقلال این تعداد بازیکن به اردوی تیم امید دعوت شده هم به کیفیت بازیکنان بر می گردد و اینکه بر خلاف دیگر تیم های مدعی درگیر مسابقات آسیایی نیست. همان طور که متوجه شده اید با تصمیم فدراسیون فوتبال تیم امید به نمایندگی از فوتبال ایران دربازی های آسیایی هانگژو شرکت خواهد کرد اما رضا عنایتی به منظور نتیجه گیری چند بازیکن بزرگسال را هم به اردوی تیم امید دعوت خواهد کرد که از استقلال نفراتی چون حسینی و امیر ارسلان مطهری در لیست هستند.

آریا برزگر، محمد رضا خالد آبادی، سامان تورانیان، امیر علی صادقی وحسین زواری که پیش تر هم به اردوی تیم امید دعوت شده اند دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم امید از سوی رضا عنایتی هستند. اردوی تیم امید به بهانه حضور در بازی های آسیایی بعد از بازی های هفته چهارم آغاز می شود.

نکته جالب اینکه علیرضا رضایی در لیست خروجی استقلال قرار دارد و باید در فصل آینده، فوتبال خود را در تیم دیگری دنبال کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دامون IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    کیفیت بازیکن نیمکت نشین چطور سنجیده میشه؟جز براساس علاقه رنگی
    • رضایاک اصلی۳ IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      کیسه کشا کیسه تنا را از روی نیمکت هم انتخاب میکنن
  • ناامیدتر از قبل IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    وحید امیری هم انتخاب بشه واقعا یه تیم امید باتجربه خواهیم داشت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بهرام IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    به نظر من بیاد سازمان لیگ لیگ فصل آینده رو اینطوری درست بکنه از میان ۱۸ تیم نه تیم از رده سنی بزرگسالان و نه تیم از رده سنی امید زیر ۲۳سال برا لیک دسته اول و دوم و سوم هم همینطور مثلا تو لیک برتر چه اشکالی داره هم تیم استقلال تهران رده بزرگسال و هم امید استقلال تهران یا پرسپولیس باشه یا سپاهان خودش باشه امید سپاهان یا ذوب آهن هم تو لیک برتر بزرگسالان باشه به عبارتی ساده تر لیک برتر ما بشه ترکیبی از نه تیم بزرگسالان و نه تیم امید زیر بیست و سه سال اینطوری یک وحدت و انسجام ملی تو فوتبال ما وحتی تو رده سنی باشگاهی اتفاق می افته اما تکلیف لیگ برتر امید چی میشه خب اونا میشن بر اساس تعداد باشگاه ها مثلا نه تیم امید و نه تیم از رده سنی جوانان زیر ۲۰سال نحوه صعود و سقوط تیم ها یک تیم از بزرگسالان سقوط می کنه به لیک دسته اول یک تیم بعد دسته دو ذو تیم بعدی دسته سوم تیم بعدی امید قهرمان لیگ امید و تیم دوم قهرمان و نفر دوم لیگ های دسته اول تا سوم صعود می کنند به لیگ برتر چطور میشه اینطوری باشه شاید مشکل بازیکن دادن به تیم ملی امید هم حل بشه به فضل خدا طلسم ۴۸ساله حسرت صعود به المپیک رو بشکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی