نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عجایب دنیای فوتبال؛ فرزند کاپیتان تیم ملی انگلیس می‌تواند برای تیم ملی آلمان بازی کند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرزند جدید هری کین ممکن است در مونیخ به دنیا بیاید و واجد شرایط بازی برای تیم ملی آلمان باشد.

هری کین، مهاجم ۳۰ ساله ۱۰۴ میلیون پوندی بایرن‌مونیخ، گفت که چهارمین فرزند او تا دو هفته دیگر به دنیا می‌آید.

کاپیتان تیم ملی انگلیس عنوان کرد که اتفاقات زیادی در جریان است و همسرش کیت ۳۰ ساله تا چند هفته دیگر فرزندشان را به دنیا می‌آورد، اما از افشای محل تولد خودداری کرد و گفت: «ما هر کاری که برای خانواده ما بهتر باشد را انجام خواهیم داد.»

با این حال، منابع گفتند کیت به طور مخفیانه از خانه‌ها و بیمارستان‌های مونیخ در پایان ماه جولای دیدن کرد و نوزاد ممکن است در این شهر آلمانی به دنیا بیاید. به این ترتیب فرزند چهارم آنها دارای تابعیت دوگانه خواهد بود و می‌تواند برای تیم ملی انگلیس یا رقبای بزرگ فوتبالی آنها بازی کند. یک منبع موثق گفت: «کیت به مونیخ رفت و به خانه‌ها نگاه کرد، اما از چند بیمارستان خصوصی نیز بازدید کرد. بعید است هری بتواند به سادگی برای زایمان به انگلستان برگردد و نمی‌خواهد آن لحظات احساسی را از دست بدهد. بنابراین احتمالا بچه در مونیخ به دنیا خواهد آمد.»

زمانی که کین اولین بازی خود را در آلمان انجام داد کیت هم در ورزشگاه حضور داشت. کین گفت: «کیت برای تماشای اولین بازی من در تیم بایرن مونیخ به همراه خانواده‌اش، مادر و پدر و برادر من در ورزشگاه حاضر شد. ما همیشه این روز را به یاد خواهیم داشت. من تا چند هفته دیگر صاحب فرزند دیگری خواهم شد و اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است، اما خانواده‌ام کاملاً از من حمایت می‌کنند.»

به گفته وزارت امور خارجه، کودکی که در آلمان متولد شود می‌تواند تابعیت آلمانی دریافت کند حتی اگر هم پدر و هم مادرش انگلیسی باشند. اما یکی از آنها باید حداقل سه سال اجازه اقامت داشته باشد. کین واجد شرایط است زیرا قراردادی چهار ساله با بایرن دارد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی