نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
بیرانوند فاش کرد؛ به دروازه‌بان استقلال گفتم بیا پرسپولیس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.

محمدرضا خالدآبادی که سال گذشته در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر نمای درخشانی داشت و در ۱۶ بازی لیگ برتر و دو دیدار جام حذفی برای هوادار تهران موثر کار کرد، در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه‌های زیادی ازجمله استقلال و پرسپولیس قرار داشت که در نهایت به جمع آبی‌پوشان پیوست.

یحیی گل‌محمدی با توجه به جدایی احمد گوهری درخواست داشت تا خالدآبادی به پرسپولیس برود، اما در سمت مقابل جواد نکونام نیز به دنبال جذب این گلر آینده‌دار بود تا خط دروازه تیمش را تقویت کند که در نهایت او راهی استقلال شد.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه بحث حضور خالدآبادی در پرسپولیس مطرح بود، اظهار کرد: خیلی با او صحبت کردم و گفتم ای‌کاش به پرسپولیس می‌آمدی. قبل از اینکه به استقلال برود، گفتم به پرسپولیس بیا و من کمکت می کنم.

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس عنوان کرد: او در تیم امید ایران هم گلر اول است ولی متاسفانه الان یک سری مسائل درباره خالدآبادی شنیده‌ام که ناراحت می شوم.

بیرانوند یادآور شد: خالدآبادی فصل قبل گلر با کیفیتی نشان داد و دروازه بان اول تیم امید ایران است. چند وقت دیگر هم مسابقات انتخابی المپیک را دارند و به نظرم برای آقای عنایتی هم دردسرساز است که بتواند از این گلر استفاده کند.

بیشتر بخوانید: بیرانوند شاکی شد؛ با این شرایط بازی نمی‌کنیم!/ انتقاد گلر پرسپولیس از خرید دروازه‌بان خارجی/ کنایه بیرو به بازی با یک تیم آفریقایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • مهدی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    به تو چه ربطی داره که در مورد بازیکن تحت قرار داد استقلال نظر می دی؟
  • اوس عیسی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    چی شده نکنه همانطور که برای آلکثیر سنگ اندازی کردین برای این بنده خدا هم داستان میخواین درست کنین
  • یکی از اون افراد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    آقای بیرانوند. می خوایی خودت رو تو دل هوادارای لنگی جا کنی؟ یادت رفته که تو خونه ... و کنار چه افرادی بعد از امضای قرارداد،با پیراهن استقلال عکس گرفتی؟ تکذیب کن تا...
  • منصور IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    مثل یه بچه خوب سرتو بنداز پائین و کار خودتو بکن و در هر کاری دخالت نکن اقای دروازهبان.شدی همه کاره فوتبال .خدا به ادم جنبه بده که شما ندارید‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی