نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
۹ |
۱
خبر خوش مشترک برای استقلال و پرسپولیس  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی خبر خوشی به تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس داد.

مصاف پرسپولیس – صنعت نفت در استادیوم آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار شد و همین موضوع اعتراض پرسپولیسی‌ها را به همراه داشت و حالا هم تیم پرسپولیس و هم تیم استقلال در تلاش هستند بازی‌های هفته‌های بعد را در استادیومی غیر از آزادی برگزار کنند.

در حالی که خبر رسیده بود استادیوم آزادی تا ماه‌ها بلا استفاده باشد و تماشاگران حق ورود به استادیوم را نداشته باشند، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در این خصوص خبرهای خوشی را به تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس داد.

مهیار عسگریان در این باره گفت: «در حال حاضر سکوهای ورزشگاه آزادی ۵۰ هزار نفر گنجایش دارد برای اینکه بتوانیم همزمانی مسابقات و بازسازی را داشته باشیم فازبندی کردیم. در فاز اول سکوهای غربی و در فاز دوم سکوهای پشت دروازه‌ها را در نظر گرفتیم. سکوهای شرقی در فاز سوم است. اگر مدیران باشگاه‌ها بخواهند کاری انجام شود باید جلسه‌ای داشته باشیم و برنامه‌های خود را به ما اعلام کنند. قطعا وقتی برنامه‌ها را بگیریم به شکلی بازسازی را مدیریت می‌کنیم تا در زمان برگزاری مسابقات هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند. همین الان هم اگر مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بخواهند می‌توانیم هماهنگ کنیم تا در دو سه هفته آینده امکان حضور تماشاگران وجود داشته باشد باید بدانیم برنامه باشگاه‌ها به چه شکلی است. ممکن است من در فضای مجازی متوجه شده باشم زمان برگزاری بازی‌ها چهارشنبه بوده اما حتی یک نامه از دو باشگاه دریافت نکردم به همین خاطر گلایه دارم. خوب نیست که فکر کنید روز بازی زمین آماده است و وارد آن می‌شوید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مملی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    پدر تونل کندوان رو در عرض ۳ سال با تیشه و کلنگ به بهره برداری رسوند ولی بازسازی و طرح دولاین بالای ۱۰ سال طول کشید پسر استادیوم آزادی رو در عرض یکسال و چند ماه آماده کرد ولی بازسازیش میگن که ۱۸ ما طول میکشه
    • کوروش کبیر IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      روحشان شاد و نامشان در تاریخ جاودانه باد
  • حمید IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    بقول ضرب المثل معروف ' همه دعوا سر لحاف کهنه ملانصرالدینه ' کلا بدنبال برگزاری بدن تماشاگر دربی هستن و از الان استارتشو زدن طبیعی جلوه کنه ' متوجه هستین یا بیشتر توضیح بدم ؟
  • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    آقای تحریریه داخلی چرا راجع به صحبتهای اون وکیل که امروز تو برنامه ورزشگاه حضور داشت و قوانین جدید فدراسیون رو حلاجی کرد مطلب نمینویسی؟! قوانینی که نه تنها کارشناسی شده نیستن بلکه پر از ابهام و سوتی و کاملا به ضرر بازیکن نوشته شده‌اند. علی‌الخصوص اونجا که میگفت مثلا باشگاهی بهترین مهاجمین لیگ رو گرفته ولی چون قرارداد بعضیاشون ثبت نشده میتونن وسط راه ولشون کنن به امون خدا در شرایطی که لیست تیمهای دیگه پر شده و عملا اون بازیکنا باید بیرون بمونن و دستشون به هیچ جایی بند نیست. خبر ورزشی متاسفانه هیچ احاطه‌ای رو برنامه‌های فوتبالی (ورزشی) تلویزیون نداره و سرسری از کنارشون رد میشه. بحث امروز برنامه ورزشگاه واقعا عالی بود اگه دچار کج سلیقگی مجری و تهیه‌کننده‌اش نمیشد و به دلیل ضیق وقت مباحث مختومه شدن. دو مهمون به دردنخور به مثابه خرمگس معرکه وارد شدن و باعث شدن بحث داغ برنامه ابتر بمونه و به نتیجه نرسه. بحثی که واقعا کارشناسی شده راجع به قوانین من در آوردی فدراسیون صحبت میکرد
    • کلنگلیس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      کاملا باکامنتت موافقم 👍👍
  • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    وقتی قراره بازی تو آزادی بدون تماشاگر برگزار بشه و چیزی حدود ۱.۳ میلیارد تومن به خاطر هر بازی ازش پول بگیرن پرسپولیس به هیچ وجه من الوجوه نباید تو ورزشگاه آزادی بازی کنه. اگه شده بره ورزشگاه تختی یا شهید کاظمی تو پوزه شرکت تجهیز به خاک مالیده بشه. نصف ورزشگاه هیچ مشکلی نداره و خود حمارش میگه تقریبا از ۵۰ هزار صندلی ورزشگاه میشه استفاده کرد اون وقت بازی رو بدون تماشاچی برگزار میکنن. آقای درویش تا کی محافظه‌کاری!!
  • هوادار US ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    لیگ شروع شده آن هم با یک هفته تاخیر ، تازه میفرمایید این دو تا تیم بیان با شما جلسه بگذارند تا برای بازیها هماهنگی صورت بگیره ؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی