خبرورزشی‌گردی| سرخیو آگوئرو: بازی با ایران را در جام جهانی فراموش نمی‌کنم/ بازی بسیار سختی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین گفت: بازی با ایران نشان داد چیزهایی که در مورد قدرت فوتبال ایران می‌گفتند اشتباه بود.

چند سال قبل و در مرداد ماه سال ۱۳۹۵ سرخیو آگوئرو ستاره سابق تیم ملی آرژانتین که عضو تیم منچستر سیتی بود در بازی با آرسنال به میدان رفت و در نهایت به همراه تیمش از شاگردان آرسن ونگر شکست خورد. قرار بود جواد نکونام کاپیتان و کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی کشورمان مهمان‌های ویژه این مسابقه باشند اما کیروش به خاطر بیماری پدرش نتوانست به سوئد برود و جواد نکونام هم به دلیل آماده نشدن ویزایش نتوانست این بازی را از نزدیک ببیند.

تعدادی از چهره‌های حاضر در میدان تجربه بازی مقابل ایران را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشتند ولی نکته جالب این بود که بازی آرسنال و منچستر سیتی را یک فرد ایرانی در سوئد برگزار کرد و با کمک او توانستیم گفتگوی کوتاه و اختصاصی با سرخیو آگوئرو داشته باشیم. بازیکنی که مقابل تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به میدان رفت و نتوانست کار خاصی را انجام دهد و تعویض شد.

آگرو وقتی با این سوال روبرو شد که بعد از گذشت نزدیک به دو سال چه خاطره‌ای از بازی با ایران در جام جهانی دارید؟ پاسخ داد: از بازی‌هایی بود که بردش را فراموش نمی‌کنم به خاطر سختی مسابقه.

وی افزود: از ایران تصویر یک تیم پرتلاش در ذهن ما باقی مانده است. آن مسابقه نشان داد چیزهایی که در مورد قدرت فوتبال ایران می‌گفتند اشتباه بود ضمن اینکه تیم ملی ایران یک مربی خوب و با دانش به نام کارلوس کیروش را داشت به همین دلیل بازی ما مقابل ایران گره خورده بود.

مصاحبه سرخیو آگوئرو در تاریخ ۱۹ مرداد سال ۱۳۹۵ را در خبرورزشی مشاهده می‌کنید.

خبرورزشی‌گردی| سرخیو آگوئرو: بازی با ایران را در جام جهانی فراموش نمی‌کنم/ بازی بسیار سختی بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    بنظرم ما فوتبال بازی نکردیم با ارژانتین . ایشون لطف دارن که اینجوری گفتند
  • محمد IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    ایران جنگید ولی بازی نکرد
  • mustafa IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    ما در برابر آرژانتین انگیزه داشتیم و اونا هم مارو دستکم گرفتن مثل الان که تیمهای لیگ میان تو آزادی جلو پرسپولیس و استقلال رئال مادرید میشن ولی بازی بعدشون چهارتا میخورن چون میدونن اونجا دیده میشن توپ رو از مسی بگیری لولت بالاتر میره ولی از یه بازیکن معمولی نه، وهمین شد که بازی برا آرژانتین سخت شد، اگه دوباره بازی کنند اونا راحت میبرن چون دیگه میدونن دستکم نباید گرفت ما بازی سوم ما در برابر بوسنی سه گل خوردیم
  • طاها IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    تنها تیمی که کوچکترین پیشرفتی تو فوتبال نداشته تو آسیا ایران بوده ،واقعا بعداز اون نسلی که به جام جهانی ۹۸فرانسه رفت به این طرف افتضاح بوده ،چه بازیکنی ،چه فوتبالی ،چه کشکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی