۲ شیطان سرخ در رادار چکش‌ها/ کابوس تئاتر رویاها تمام می‌شود؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد برای فروش دو بازیکن خود ۸۰ میلیون پوند از وستهام می‌خواهد، اما قیمت کاپیتان سابق کمتر از هم‌تیمی‌اش است.

منچستریونایتد برای انتقال هری مگوایر و اسکات مک‌تامینی از وستهام ۸۰ میلیون پوند می‌خواهد. با این حال، بیشتر این پول به هافبک اسکاتلندی ۲۶ ساله اختصاص دارد تا کاپیتان سابق شیاطین سرخ.

نشریه سان گزارش داد که چکش‌ها دیروز پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی برای مگوایر و مک تامینی ارائه کردند. تیم دیوید مویس سرانجام وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد و ابتدا با قراردادی ۳۵ میلیون پوندی برای ادسون آلوارس، که انتظار می‌رود طی ۲۴ ساعت آینده در لندن تست پزشکی خود را انجام دهد، به توافق رسیدند. و اکنون به دنبال تلاش جسورانه‌ای هستند تا هم مگوایر و هم مک‌تامینی را به خدمت بگیرند. مویس این زوج را تحسین می‌کند و مدافع میانی انگلیس را به یکی از اولویت‌های اصلی خود تبدیل کرده است.

مگوایر که در سال ۲۰۱۹ با ۸۰ میلیون پوند از لستر وارد منچستر شد، در اولدترافورد تحت نظر اریک تن‌هاخ از کاپیتانی محروم شده و دیگر مورد علاقه سرمربی نیست. و وستهام نیز چند هفته در حال مذاکره با یونایتد بر سر مک‌تامینی بوده است. مک‌تامینی پس از جدایی میسون ماونت از چلسی و برجسته شدن کاسمیرو در برنامه‌های تن‌هاخ، جایگاه خود را از دست داد.

اکنون آنها امیدوارند که در صورت دستیابی به توافق، یک حرکت دوگانه انجام دهند. اما نشریه تایمز ادعا می‌کند که پیشنهاد آنها کمتر از ارزش‌گذاری یونایتد برای بازیکنان است. آنها ادعا می‌کنند که یونایتد برای مک‌تامینی بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون پوند می‌خواهند و برای مگوایر حدود ۳۵ میلیون پوند. وستهام در تابستان امسال ۲۰ میلیون پوند پیشنهاد کرده بود که رد شد، و حالا به نظر می‌رسد پیشنهاد خود از بالا برده است.

مگوایر پس از صعود به لیگ قهرمانان اروپا دستمزدش بالا رفته و اکنون حدود ۲۰۰ هزار پوند در هفته به جیب می‌زند، که به مراتب بیشتر از هر بازیکن دیگری در وستهام است. تن‌هاخ از اینکه مگوایر و مک‌تامینی بمانند و برای جایگاهشان بجنگند خوشحال می‌شود و هیچ یک از آنها را مجبور به رفتن نمی‌کند. اما اگر مبلغ قابل توجهی برایشان پیشنهاد شود خواهد پذیرفت.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی