نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ابراز همدردی نکونام با ساپینتو/ استقلال از «زمستان سخت» به «تابستان سخت‌تر» رسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرور اتفاقات ۶ ماه گذشته استقلال از زمستان ۱۴۰۱ تا ابتدای تابستان جاری(۱۴۰۲) یادآور مشکلات عدیده این باشگاه است.

به خاطر داریم در روزهایی که ساپینتو دیگر مشکلی بابت حرف زدن درباره استقلال نداشت و سفره دلش را پیش خبرنگاران باز می‌کرد از «زمستان سخت» تیمش صحبت‌های تلخی را به زبان آورد. او از روزهایی گفت که خودش پول نگرفته بود، همکارانش در کادر فنی پولی نداشتند و البته بازیکنان استقلال برای دستیابی به مبالغ محدود برای پاس کردن چک‌هایشان اقدام به فروش ماشین و خانه‌هایشان کرده بودند.

«زمستان سخت» استقلال وقتی سخت‌تر شد که علی فتح الله زاده مدیرعامل وقت باشگاه به ساپینتو گفته بوًد پولی برای خرید بازیکن مورد نظر او ندارد! این مشکلات ًباعث شد تا اولین فصل نقل و انتقالاتی ریکاردو ساپینتو - که البته آخرین آن هم بود - بدون دستیابی به محصولی تازه وارد به پایان رسیده و استقلال بدون جذب هیچ بازیکنی از نقل و انتقالات زمستانی عبور کرد. اما در آن زمان کسی تصور نمی‌کرد این «زمستان سخت» مقدمه‌ای برای «تابستان سخت‌تر» باشد!

حالا و با نگاهی به اتفاقات یک ماه گذشته در فصل نقل و انتقالات لیگ برتری در تابستان پیش فصل لیگ برتر بیست و سوم وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال به قدری بدتر از زمستان سال گذشته شده که این تیم حتی برای پاس کردن چک بازیکنان تازه واردش هم به مشکل برخورده است. آن هم بازیکنانی که به گفته جواد نکونام خارج از لیست مورد نظرش برای ورود به لیگ برتر با استقلال بوده است. نکونامی که در تازه ترین اظهاراتش به شدت شبیه به ریکاردو ساپینتو حرف می زد!

با توجه به اوضاع بد مالی استقلال در طول هفته های گذشته و با توجه به مشکلات پیش رو تا پایان نیم فصل اول پیش بینی می‌شود باز هم یک زمستان سخت دیگر در انتظار استقلال باشد مگر اینکه در این حد فاصل اتفاقاتی رخ بدهد که کسی انتظار آنها را نمی‌کشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرعلی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    جمله معروف خاندان استارک winter is coming زمستان در راه است برازنده استقلال است فقط به جای زمستان باید بگیم sumer is coming
  • استقلالی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    از همین اول لیگ معلومه که دوباره پیروزی قهرمانه،سپاهان هم دوم و تراکتور سوم ،وقتی تمرکز فقط روی تیم پیروزی هست و می‌خواهند که قهرمان بشه همینه،بهترین بازیکنان ایرانو جمع کرده بخاطر اوضاع حمایتهای مالی و روانی و و ...خوب مگر خیلی بی عرضه باشه که اول نشه ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی