نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
۱۴ |
۰
قصه پرغصه استقلال؛ همراه اول باز هم پول نداد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که فصل جدید در حال آغاز است، هنوز همراه اول مطالبات فصل گذشته را به آبی پوشان پرداخت نکرده است.

اگر چه باشگاه استقلال فصل گذشته بدون قرارداد همراه اول را روی پیراهن خود تبلیغ کرد اما نه ۱۴۰ میلیارد تومان بلکه انتظار داشت بخشی از این پول را به عنوان حقوق خود دریافت کند، اما در حالی که تا زمان شروع فصل جدید بازی‌ها مدت کمی مانده است، هنوز این پول به آبی‌ها پرداخت نشده است و مشکلات مالی باشگاه به قوت خود باقی است. باشگاه میزان مطالبات بازیکنان از بابت فصل گذشته را به ۷۰ درصد رسانده است، در حالی که بیشتر تیم‌ها با بازیکنان خود تسویه حساب کرده اند و از سویی درصدی بابت قرارداد این فصل پرداخت کرده‌اند.

قصه پرغصه آبی پوشان به همین جا ختم نمی‌شود. آبی پوشان فصل جدید را هم بدون اسپانسر آغاز می‌کنند و در بازی با صنعت نفت پیراهن آبی‌ها خالی از تبلیغ خواهد بود! این در حالی است که در مورد توافق باشگاه استقلال با اسپانسر عجیب خبرهای زیادی مخابره شده اما در عمل فعلا قراردادی امضا نشد.

استقلال فصل گذشته قصد داشت با دریافت مطالبات خود از همراه اول پول استراماچونی را پرداخت کند اما موفق به دریافت مطالبات خود نشد و در نهایت شانس حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • سید مجید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    مظلوم رانتپولیس
    • رضایاک اصلی۲ DE ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      مظلوم کیسه
  • امیر IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    آدرس غلط دادن یعنی مدام بگن اسپانسر پول داد یا پول نداد . اسپانسر در دنیایی معنی داره که رقابت وجود داشته باشه . همراه اول و ایرانسل هیچ احتیاجی به تبلیغ ندارن چون همه مردم ایران مجبورن از همین دوتا سیم کارت بگیرن. همینطور سایپا و ایرانخودرو . اصل قضیه اینه چون کل فوتبال ما دولتیه و قانون میگه نباید بهشون پول داداقایون اینجوری قانونو دور میزنن . یعنی خودشون قانون میزارن و بعد خودشون همون قانونو زیرپا میزارن
    • سامی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      اسپانسر فقط اسپانسرهای گم نام که حاضرن خرج کنن تا دیده بشن ، نه همراه اول و ایرانسل که فقط ۱۰۰ میلیارد میدن و نیاز به دیده شدن ندارن
  • دامون NL ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    وقتی قرارداد نبسته چه پولی بده. از فردا هرکس لوگوی یک شرکت رو میچسبونه رو لباسش بعد طلب پول میکنه
  • عیسی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    کیسه اگه باهمراه اول قراردادداشته توهمین سایت بزاره که همراه اول امضاءکرده باشه من پولشومیدم
  • 😁😁😁 IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    اگه دیدین فردا استقلالیا رفتن جدولهای کنار خیابونای "تهران" رو رنگ زدن و پس فردا شر ریختن به شهرداری "تبریز" که پول ما رنگ زدن ما رو بده شاخ در نیارید. آجورلوی گوشبر رفته با همراه اول صحبت کرده واسه اسپانسر شدن و گفته ۲۰۰ تا بهم بدین. همراه اول گفته ما ۵۳ تا بیشتر بهت نمیتونیم بدیم. خلاصه آجورلو قاطی کرده گفته یا ۱۴۰ تا یا بازم همون ۱۴۰ تا!! من ازتون میگیرم. جوری گوشتونو میبرم که اصلا خون نیاد. همراه اول هم که خودش مال سپاهه گفته برو سردار زمان صلح، تو میخوای به ما زکر بگی. اصلا نمیخواییم ما رو تبلیغ کنی. اصلا نمیخواییم باهات قرارداد ببندیم. اصلا ما پرسپولیسی‌ایم. خلاصه آجورلو از رو نرفته و بدون قرارداد یه سال تموم همراه اول رو مجانی تبلیغ کرده تا ثابت کنه ….
  • استقلالی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    استقلالی های متعصب لازم شد سبم کارت رایتل بخریم،یواش یواش همراه اولمان بشه رایتل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی