نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مهدی شیری
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهدی شیری مدافع سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی اعلام کرد پیشنهاد استقلال را رد کرده است.

بعد از چند سال بازی برای پرسپولیس و کسب جام‌های مختلف، مهدی شیری توسط یحیی گل محمدی کنار گذاشته شد و بعد از آن راهی فولاد شد. شیری در فولاد و زیر نظر جواد نکونام نمایش‌های بسیار خوبی داشت و حتی به تیم ملی هم در زمان اسکوچیچ دعوت شد. با این حال بعد از دو سال بازی برای فولاد از این تیم جدا و راهی تراکتور شد. شیری حالا به دنبال یک چالش جدید در یک تیم پرطرفدار دیگر در زندگی فوتبالی خود است و می گوید از انتخاب تراکتور راضی است. با شیری در مورد حضور در تراکتور و کار کردن با خمس و همچنین رد پیشنهاد استقلال گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

شرایط تراکتور در آستانه شروع لیگ چطور است؟
خب ما جزو تیم‌هایی بودیم که زود تمرینات آماده سازی خودمان را شروع کردیم و باشگاه در سریع ترین فرصت ممکن یارگیری کرد. تمرینات پیش فصل و نوع آماده سازی خیلی مهم است که من فکر می کنم تیم ما به بهترین شکل ممکن تمرینات پیش فصل را انجام داد و حالا منتظر شروع لیگ هستیم. شرایط تیم خوب است و اردوی خوبی هم در ترکیه برگزار کردیم که به نظرم خیلی برای ما مفید بود و قطعا نتیجه اش را در بازی‌ها می بینیم.

چه شد که اصلا تراکتور را انتخاب کردی؟
جا دارد از همه اعضای باشگاه فولاد و هواداران خوب این تیم تشکر کنم. دو فصل خیلی خوب را در کنارشان گذرداندم و جز خوبی چیزی از آن‌ها ندیدم. بعد از اتمام قرارداد از چند تیم مختلف پیشنهاد داشتم ولی در نهایت تصمیم گرفتم تراکتور را انتخاب کنم. تراکتور ریشه دار است و هوادارانش هم به پرشور بودن معروف هستند. خوشحالم در این تیم حضور دارم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم فصل موفقی را سپری کنیم. من به شخصه دنبال یک چالش جذاب بودم و به نظرم حضور در تبریز و بازی برای تراکتور بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

تراکتور یکی از تیم‌هایی بود که در نقل و انتقالات حسابی کولاک کرد و بازیکنان زیادی را به خدمت گرفت. به نظرت تیم شما امسال می تواند مدعی قهرمانی باشد؟
خب هنوز بازی‌ها شروع نشده و از الان نمی شود از قهرمانی حرف زد. باید بازی‌ها شروع شود و چند هفته از آن بگذرد تا ببینیم شرایط تیم‌ها به چه شکلی است و کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند. هواداران تراکتور دوست دارند بهترین اتفاقات برای تیم محبوبشان بیفتد و ما هم همه تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم نتایج خوبی در این فصل بگیریم.

جمع پرسپولیسی‌های سابق هم در تراکتور جمع است.
بله من ،شجاع، سیامک نعمتی، سعید آقایی، حامد پاکدل و محمد نادری دوباره در تراکتور همبازی هستیم و از این بابت خوشحالم. البته بقیه بازیکنان تراکتور هم از دوستان من هستند و ارتباط خوبی با هم در تیم داریم. امیدوارم این همدلی و ارتباط خوب در نهایت منجر به کسب موفقیت برای تیم شود.

خمز همین حالا می تواند در لیگ برتر بازی کند/ از تقابل با رونالدو و بنزما استقبال می کنم/ دلم نمی خواست به استقلال بروم!

رقابت تو و سیامک نعمتی هم برای فیکس شدن در سمت راست خط دفاعی تراکتور جذاب خواهد شد.
من و سیامک دوستان بسیار خوب هم هستیم و قبل از اینکه رقیب باشیم، رفیقیم. البته من فکر می کنم سیامک در تراکتور در پست اصلی خودش بازی خواهد کرد و در سمت راست خط میانی و یا وینگر به کار گرفته خواهد شد.

کار کردن با خمس چطور است؟
به نظرم مربی فوق العاده‌ای است و یکی از بهترین خارجی‌هایی است که من در فوتبال ایران دیدم. در کار بسیار جدی است و با توجه به اینکه به فوتبال روز دنیا مسلط است، تمرینات بسیار خوبی را به ما می دهد و در کل مربی بسیار خوبی است. فکر می کنم در همان مدت کمی که فصل قبل سرمربی تراکتور بود،سبک بازی تیمش را همه دیدند و مورد تحسین هم قرار گرفت. البته این را هم بگویم که او همین حالا خودش می تواند در لیگ برتر ما بازی کند. فوق العاده بدن فیت و آماده‌ای دارد و می تواند همین الان مثل یک بازیکن حرفه‌ای تمرینات سنگینی را انجام دهد.

قبل از اینکه به تراکتور بروی از استقلال هم پیشنهاد داشتی. درست است؟
بله صحبت‌هایی انجام شد ولی در نهایت تصمیم گرفتم به تراکتور بیایم. جواد نکونام مربی من در فولاد بوده و خیلی به من محبت دارد. روزهای خوبی را در کنار هم گذراندیم و امیدوارم هرجا که هست سلامت باشد.من برای باشگاه استقلال و هوادارانش احترام قائلم ولی راستش به دلم نبود به استقلال بروم. به هرحال من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و پیراهن این تیم را برتن کردم. درست نبود که استقلالی شوم و حالا خوشحالم که پیراهن یک تیم دیگر پرطرفدار در فوتبال ایران را برتن می کنم.

تراکتور یکی از نماینده‌های ما در آسیا است و حتی ممکن است در این رقابت‌ها به یکی از تیم‌های عربستانی مثل النصر،الهلال و یا الاتحاد برخورد کند. تقابل با فوق ستاره‌های فوتبال دنیا مثل رونالدو،بنزما،مانه و خیلی‌های دیگر را چطور می بینی؟
خب حضور این بازیکنان در فوتبال آسیا بسیار هیجان انگیز است و سطح بازی‌ها را بالا می برد. هرچند بازی کردن مقابل این فوق ستاره‌های دنیای فوتبال کار راحتی نیست، ولی انگیزه بقیه بازیکنان را بالا خواهد برد. من به شخصه از تقابل با این بازیکنان استقبال می کنم و دوست دارم مقابلشان بازی کنم. فکر می کنم حضور این بازیکنان در ایران بسیار جذاب خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • هه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    امیدوارم در تراکتور ودر جام باشگاه های آسیا مثل اون پنالتی معروف به تیم حریف ندی..... موفق باشی
  • آرش IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    دمت گرم پسر بامعرفت ارتش سرخ
  • مرتضی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    آب که سر بالا بره قورباغه هم ابوعطا میخونه
  • ح م IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    دروغ سرمایه ی کافراست درست نیست آدم بانردبان دروغ بالابره مگرقحطی بازیکن شده که استقلال بخوادبه توپیشنهادبده این روزاهمه ازمظلومیت استقلال سواستفاده می کنندتوهم خودت رابی بهره نذارالبته بخاطراون هندمعروف دوستت داریم شیری دست طلایی
  • محمد محمدی از اهواز IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    مهدی شیری باتعصب ⚽️🙏❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی