بارسلونا، مسی را سر کار گذاشت/ اتفاقی که لئو باورش نمی‌شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی انتظار جدایی از بارسلونا را به هیچ وجه نداشت.

سرخیو آگوئرو فاش کرد که لیونل مسی در سال ۲۰۲۱ انتظار جدایی از بارسلونا را نداشت. جدایی مسی از بارسلونا در سال ۲۰۲۱ اتفاقی بود که این بازیکن و بسیاری از هواداران را مجبور به گریستن کرد. توجیه باشگاه مشکلات مالی بود اما با وجود اینکه ستاره آرژانتینی حاضر به کاهش ۵۰ درصدی قراردادش شده بود با او تمدید نکرد.

بعد از دو سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن و پایان کار در این تیم، این بار بارسلونا در تلاش بود تا مسی را هر طور شده به خدمت بگیرد. باشگاه حتی با وجود محدودیت های موجود توانسته بود رضایت لالیگا را نیز جلب کند اما این بار لیونل مسی بود که «نه» تحویل بارسا داد و راهی اینتر میامی شد.

ستاره آرژانتینی این روزها برای اینتر میامی خوش می درخشد و طی ۳ بازی ۵ گل زده است. هموطن او سرخیو آگوئرو که بعد از کنار گذاشتن فوتبال به چهره ای خبرساز در شبکه های اجتماعی تبدیل شده این در اظهارنظری قابل تامل به روزهای سخت مسی در سال ۲۰۲۱ اشاره کرده که این ستاره تقریبا برای تمدید با بارسا مطمئن بود و انتظار نداشت باشگاه او را از دست بدهد.

آگوئرو که در توئیچ صحبت می کرد در مورد اشتیاق بالای مسی برای تمدید با بارسلونا گفت: «در طول کوپا امریکا مسی پیراهن بارسلونا را کنار خود داشت و هر چند روز یک بار می گفت که فکر می کنم قراردادم تمدید شده است و برای اعلام رسمی باید با پیراهن بارسلونا عکس بگیرم. هر وقت که آماده این کار می شد به او می گفتند که قراردادش هنوز آماده نیست!»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • عمر AF ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    اشتباه کر بارسلونا قرار داد با مسی را تمدید نکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی