علی خطیر و جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال امروز خطاب به بازیکنان و مربیانش گفت: حتی اگر استقلال چهاردهم شود، من به قیمت حراج اعتبار خودم، از شما حمایت می کنم.

مصاحبه علی خطیر مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با چند روز تاخیر، سرانجام امروز منتشر شد. مصاحبه ای که محتوای آن بیشتر دلجویی از جواد نکونام و طلب صبر و حوصله برای بازیکنان بود.

خطیر سعی کرد در گفت و گویی از پیش تنظیم شده، آتش شعله ور موجود در استقلال را خاموش کند اما نحوه دفاع او از نکونام و بازیکنانش چنین بود؛ «حتی اگر استقلال چهاردهم شود، من به قیمت حراج اعتبار خودم، از شما حمایت می کنم.»

واقعیت اما چیست؛ آیا علی خطیر در باشگاه استقلال آنقدر اعتبار دارد که به خاطر گلِ روی آبی های امروز بر آن چوب حراج بزند؟

بی تعارف خدمت آقای خطیر عرض می کنیم که میزان اعتبار ورزشی او (که بر سر آن هم می توانیم بحث های زیادی داشته باشیم) برای هواداران معترض استقلال کوچک ترین اهمیتی ندارد. آنها با وعده حفظ نکونام حتی در صورت چهاردهم شدن تیم هم آرام نمی شوند. این که نکونام است؛ حتی اگر کاپلو هم سرمربی استقلال بود، چهاردهمی تیم برای استقلالی ها قابل تحمل نبود.

البته اگر فرصتی برای تدوام مدیریت خطیر در باشگاه استقلال باقی بماند، او در طول زمان کارآزموده تر خواهد شد و طبعا مصاحبه هایش، سروشکل حرفه ای به خود می گیرد. برای آرام کردن اوضاع، خطیر باید هر چه سریع تر مطالبات باقی مانده بازیکنان را پرداخت کند و نیم نگاهی نیز به لیست خریدهای جواد نکونام تا پایان مهلت نقل و انتقالات داشته باشد.

سرعت عمل مدیر استقلال در این گونه مواقع است که اهمیت بسزایی پیدا می کند؛ در غیر این صورت حرف و حدیث ها پیرامون چوب حراج بر اعتبار «منِ مدیر» یا گارانتی ادامه سرمربیگری نکونام با هر عنوان و مقامی، آرامشی برای این هواداران خسته و ناامید به ارمغان نمی آورد.

در همین ارتباط: پاسخ خطیر به اعتراض نکونام و بازیکنان استقلال/ استقلال رویایی خریدنی نیست، ساختنی است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • تهرانی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    این استقلال خاطرات شش تایی شدن رو دوباره زنده خواهد کرد
    • تاج سر فوتبال ایران IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      بعنوان یک هوادار کوچک که دست همه شماها را میبوسم از همه هواداران استقلال بزرگ درخواست دارم ضمن حمایت همه جانبه از تیم بزرگمان ضمن حمایت همه جانبه از پیشکسوتان بزرگمان و ضمن احترام به کلیه مدیرانی که معرفی شده اند و مشغول به کارهستند از تندروی و شعارها و جملات دشمن شاد کن خودداری کنید و کار را همراه و همقدم با پیشکسوتانمان چه مدیران پیشکسوت دلسوز و چه بازیکنانمان پیش ببریم برخی از حرفها و شعارها مثل انحلال تیم و .... مطمئنا از اتاق فکر مافیای سرخ بیرون آمده به خودمان ایمان داشته باشیم با هم باشیم و مطمئن باشید مشکلات به مرور حل خواهد شد
  • قربانی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    رو اعصاب هوادار نباشید تیم رو منحل کنید تیم ضعیف ما نمی خوایم
  • نسیم آسیا لکه ننگ آسیا⛳ IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    به وللللله قسم اینها مدیرعامل این تیم مردمی با سی میلیون هوادار نیستند اینها قلبشون با تیم رقیب و هدفشون نابودی این تیم
  • امیر US ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    چی فکر کردی خطیر ؟ فکر کردی مدیر عامل تیم محلتان شدی این باشگاه تاج ایران هست هنوز نمیدونی مدیر کجا شدی
  • ملابرادر IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    میگه اگر چهاردهم هم بشید پشتیبانتون هستم. نمیگه که چهاردهم میشه تیم که مثال خوب یا بدی باشه :)
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    اتفاقا خیلی هم خوبه ما که راضی ایم
  • پدرام CA ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خوبیش اینه آخر فصل اگه پونزدهم شن و برن لیگ ازادگان میگه با یه رتبه اختلاف تقریبا به هدف گذاریمون رسیدیم!
  • Fred US ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    من فکر کنم اگر علیرضا حقیقی یکبار دیگر با این خطرناک رودررو شود ، ایشان به میزان اعتبار خویش پی خواهد برد. اگر راپورت عیسی آل گثیر را به کنفدراسون آسیا دادن یا با بودجه استقلال در سوئیس خانه خریدن ، اعتبار هست که تو خیلی معتبری.
  • محمدرضا IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خدایا شکرت که مارو پرسپولیسی آفریدی
  • موسی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    یه عده‌منتظرند کسی یک مثال پنجمی یاچها دهمی بزنه سریعا برای فرار روبه جلوی نکونام ازش استفاده میکنند حقیقتا نکونام کمک مربی استقلال هم برای زیاده
  • اریا نژاد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    حالا هم یکی پیدا شده جایگاه تقریبا حقیقی تیم فوتبال کیسه را پی برده و برایش الهام شده را ناراحتید.....تا دسته ۳ را هم که تجربه دارید و به رگ غیرتون برنخورد حالا تولیگ ماندنتون ...توهینه؟
  • حمیدخان IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    آقای خطیر معلوم شد آدم بزرگی نیستی و برات زوده
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    خطیر جون یه خونه با دلالی تو سویس خریدی این دفعه یه پنت هوس بخر
  • rasul000rr IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    خدایش یه چیزایی پشت پرده هست که ما چندساله شک داشتیم ولی امسال برامون روشن که واقعا یه دستابی پشت پرده هست که کمر به نابودی تاج کبیر بستن..ولی مور خوندن..نکونام واقعا ژن قهرمانی داره باهربتزیکنانی باشع برا قهرمانی میجنگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی