نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
پاسخ خطیر به اعتراض نکونام و بازیکنان استقلال/ استقلال رویایی خریدنی نیست، ساختنی است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال ۸ ماه بدون پول برای این تیم بازی کردند و برادری خود را به اثبات رساندند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر این باشگاه، از هواداران، مربیان و بازیکنان استقلال بابت تعصب و غیرتشان قدردانی کرد و از تمامی ارکان و اعضای باشگاه استقلال خواست آرامش خود را حفظ کنند تا این تیم در فضایی به دور از تنش در مسیر موفقیت گام بردارد. 

علی خطیر گفت: جواد نکونام هر حرفی می‌زند، بدون شک از سر دلسوزی است. من ناراحتی او را درک می‌کنم، به هر حال جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم خودش را در قبال بازیکن و هوادار مسئول می‌داند و همین مساله باعث می شود گاهی اوقات تحت فشار قرار بگیرد، در این شرایط، اولین کاری که باشگاه و هواداران باید انجام بدهند، کم کردن این فشار است.

علی خطیر افزود: انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال خواسته هواداران باشگاه بوده و من اطمینان دارم هواداران استقلال به جواد نکونام فرصت می دهند تا با آرامش، تیم ایده آل خود را بسازد. من هم در جلسه ای که با نکونام داشتم به او گفتم حتی اگر استقلال چهاردهم شود، من به قیمت حراج اعتبار خودم، از شما حمایت می کنم. الان هم تاکید می کنم استقلال هر نتیجه ای بگیرد، از برنامه ها و اهداف جواد نکونام برای ساختن استقلال رویایی و ایده آل حمایت می کنم چون با نکونام یک برنامه سه ساله داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: هواداران استقلال حتما بهتر از من می دانند برای داشتن یک تیم رویایی باید صبور بود، تیم رویایی خریدنی نیست و ساختنی است و ما باید به جواد نکونام اعتماد کنیم تیم رویایی خودش را بسازد.

علی خطیر تاکید کرد: جواد نکونام ژن قهرمانی دارد و حتی با دست خالی هم تیم را برای قهرمانی آماده می کند اما توقع ما از استقلال باید اندازه داشته های مان باشد. متاسفانه ما در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی و تعهدهایی که از سال قبل ایجاد شده و بدهی‌هایی که از فصل گذشته باقی مانده، امکان رقابت مالی با تیم‌های مدعی قهرمانی را نداریم. ما نمی‌توانیم ۸۰۰ هزار یورو برای رضایت‌نامه یک بازیکن بپردازیم، همین حالا برای ثبت قرارداد بازیکنان مان با مشکل مواجه هستیم و باید راهی پیدا کنیم تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

علی خطیر ادامه داد: برخی دوستان به من می‌گویند وقتی بقیه تیم‌ها سقف قرارداد را رد کرده‌اند، تو هم به سقف قرارداد توجه نکن اما اعتقاد من این است که باید به قانون احترام بگذاریم، قوانین برای دور زدن و شکستن وضع نمی شود.

این که دیگران احتمال دارد تخلف کنند، به ما مجوز تخلف نمی دهد. مقام و جامی که با تخلف به دست بیاید، ارزش ندارد. ما می توانیم با اعتماد به هم، یک استقلال رویایی بسازیم و با افتخار شاهد موفقیت هایش باشیم.

علی خطیر همچنین در واکنش به استوری مشترک بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان استقلال ۸ ماه بدون پول برای این تیم بازی کردند و برادری خود را به اثبات رساندند، من به جای آن که یک استوری آنها را ببینم و دلخور شوم، ۸ ماه صبوری آنها را می بینم و از یکایک آنها بابت صبر و تحملشان تشکر می‌کنم، می‌دانم آنها هم خرج دارند و روی پول خود حساب کرده‌اند اما برادرانه می‌خواهم باز هم کمی بیشتر صبور باشند تا با تهیه منابع مالی، مطالبات شان را بپردازیم و بدهی‌هایی که از فصل قبل مانده پرداخت شود. تلاش می‌کنیم در فصل جدید هم به پرداختی های باشگاه نظم بدهیم تا بازیکنان بدون استرس، روی موفقیت تیم تمرکز کنند.

مدیرعامل استقلال همچنین گفت: به عنوان یک هوادار استقلال و کسی که با افتخار روی سکوها استقلال را تشویق کرده، از هواداران عزیز می‌خواهم در این شرایط سخت پشت استقلال باشند. فرق هوادار و تماشاگر دقیقاً همین است که هوادار در روزهای سخت پای عشق خود می‌ماند. هواداران به مجموعه تیم و باشگاه اعتماد کنند و اجازه بدهند استقلال در چارچوب قانون یک مجموعه رویایی و ایده آل بسازد.

علی خطیر در ادامه تمامی ارکان و اعضای باشگاه را به آرامش دعوت کرد و گفت: حفظ حرمت جواد نکونام بر همه اعضای خانواده استقلال واجب است و من قطعا از سرمربی استقلال تمام قد دفاع می کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان از مسئولان خواست از تیم های پرطرفدار حمایت کنند و گفت: استقلال یک سرمایه بزرگ اجتماعی است و از مسئولان ذیربط می خواهم در راه احقاق حقوق استقلال، باشگاه را حمایت و یاری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • لونگ US ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خلاصه اش میشه انحلال استقلال وارد فاز جدید شده.در ده سال گذشته با مسائل خارج زمین و تبعیض و ظلم مانع موفقیت استقلال میشدن.از این به بعد هم بودجه اش را قطع میکنن تیم را به میانه جدول تبعید کنن....در آینده هم به لیگهای پایین‌تر و انحلال....اگر استقلال هم مثل پاس هوادار نداشت سالها قبل منحل شده بود.همان کسانی که برای قلّه دماوند جاده آسفالت کشیده بودند فوتبال ایران را تک قطبی کردند
    • امیر علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      دقیقا حرف خطیر همین سرمربی، بازیکنان و هواداران این فصل پول برای خرید بازیکن نداریم لیگ با همین بازیکنان و نهایت یکی دو نفر اضافه میشن ادامه خواهیم داد خطیر داره علنا میگه پول فصل گذشته بازیکنان پرداخت کنیم باید کلاهمون بندازیم آسمون
    • رضایاک اصلی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      اتفاقا اگه در کیسه را ببندن فوتبال کشور به آرامش میرسه ☺️ کیسه اگه منحل بشه من قول میدم فوتبال کشور برسه به فوتبال عربستان
    • طاری IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      تو نگران نباش با انحلال استقلال جام‌های تاج به لنگ میرسه زور نزن 😄😄
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      شما به ما بگو لنگ ما به شما میگیم تاج- ولی وقتی ندونی گلات چه حسی داره، فینال واقعی آسیا کجاست، سه گانه یعنی چی و 2 تا برد دربی تو یه ماه چه حسی داره، فرقی نمیکنه چی همدیگرو صدا کنیم- فصل قبل که 120 میلیارد بیشتر از ما هزینه کردین- تا طرفدار منطق نداشته باشه تیم نتیجه نمیگیره
    • تاج کبیر IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      ما که همیشه صبر کردیم امسالم رووش بینم چیکار میکنن
    • متین IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      آقای خطیر یه سوال میشه بفرمائید شما چرا قبول مسئولیت کردی! مرد مومن این حرفارو وحید قلیچ رو اون صندلی بشینه بلد بزنه شما مدیر عامل شدی پول بیاری و گرنه اومدی چکار کنی خدا ازتون نگذره همین دلخوشی رو به مردم نمی‌بینید
    • ملابرادر IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      حرف‌های خوبی میزند خطیر و همه اش از روی درماندگیست و این که واقعا نمی شود کاری کرد. چه کنیم دیگر، نه تیم مافیایی هستیم و نه تیم سوگلی. کفگیر به ته دیگ خورده و اگر کمکی هم بما بشود آه و فغان تیم پیروزی به آسمان میرود. صد البته که کمک هم نخواهد شد. اما این اسپانسر ها که خودمان هم خوب قضیه‌شان را می دانیم! چرا به استقلال کمک نمی کنند. دولت چرا از اسپانسر نمی خواهد که مساعدت کند؟ طنز این است که بگوییم ایرانسل یا همراه اول خصوصی هستند!! واقعا شما این حرف را باور می کنید؟ نمی دانم شاید برروی کاغذ اینگونه باشد ولی قطعا زیر یکسری نهاد حاکمیتی میباشند (شاید زیر نظر خود قوه مجریه نباشند از زیر نظر دیگر نهادها هستند).
    • خوزستانی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      تنها راه حل کیسه،حمایت قاطع از (دکتر حاج رمضانعلی فتح الله زاده خویی بمب ترکان)است،ولاغیر،هوادار به هوش باشید.
  • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    به قیمت حراج اعتبار خودت ؟؟؟!!! تو کی هستی که اصلا حرف از اعتبار می زنی ؟ پیشکسوت باشگاه هستی ؟ یازیکن بودی ؟ رو حساب فامیل بودن با رئیس و روسا حالا یا فامیل رسمی یا فامیل غیر رسمی ( که فامیل غیر رسمی اینجوریه که بعضی ها یکی از بستگان جنس مونث نزدیکشون مدتی با رئیس و روسا رفت و آمد می کنن یه دفعه اون بعضی ها به مدارج بالا می رسن ) دو سه ساله اسمت مطرح شده . از کدوم اعتبار حرف می زنی ؟
    • ملابرادر IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      عزیز منظورش این است که اگر خراب کند یک سابقه سیاه برایش ایجاد میشود و آینده کاری اش از بین می رود. منظورش این نیست که بمانند پرز در رئال مادرید هستم و آنقدر اعتبار دارم که آن را برای استقلال هزینه می کنم.
  • جعفر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    پس 3 سال بودجه باشگاه رو بریزید در حلقوم نکونام و بعد از 3 سال خواهید دید چه نتیجه ای حاصل میشه.متاسفم برای این طرز فکر جناب خطیر
    • ملابرادر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      هودار پیروزی از کدام بودجه صحبت می‌کند ؟
    • 🆘️🆘️🆘️ IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      اگه فکر کردی با نکونام موفق میشی کور خوندی و این برمیگرده به نادونیت. مخارج کمرشکن شما واسه چی باید از جیب ملت پرداخت بشه؟! میخوام صد سال سیاه اصلا نباشید که سهم مردم رو بالا بکشید. شما که عرضه ندارید تنبون خودتونو بالا بکشید واسه چی بدون کمربند میایین تو کوچه و خیابون. تا کی باید دست شما رو گرفت و تاتی تاتی برد. ۸۰ ساله دارید از جیب ملت میخورید و سیرمونی ندارید. شما چرا نمیترکید از فرط خوردن. به مفتخوری عادت کردید و طلبکارم هستید. برید وام بگیرید و رو کمک دولت دیگه حساب نکنید. دولت دو بار پول استرا رو ریخت تو حلقومتون تو همین چند ماه پیش. تا کی میخوایید مفتخوری کنید سمورهای آبی.
  • بلایی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    حرفهای گنده میزنی کدام تیم ساخته شده که بعدیش ما باشیم انحلال باشگاه خواست هواداران است تاکی میخاین رو اعصاب ملت باشین
  • رضا LT ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    من یه حرفی در مورد مایلی کهن زدم که اینجا باز تکرارش میکنم کل درد این آدمها اینه که دستشون تو سفره نیس. دستشون رو که بزارن تو سفره کلا یه آدم دیگه میشن. همین خطیر یه وقتی که کار دستش نمیدادن میگفت فوتبال ایران همه اش فساده و سر هر بازیش ۵ میلیون دلار شرط میبندن. اما الان که دستش تو سفره اس نگاه به حرف زدنش کنید. الان چرا پشت نکونام قایم شده این آدم؟؟ شما نگاه حرفهاش رو تو رو خدا اینا حرفهای که یه مدیر عامل تو شرایط بحرانی میزنه؟؟ به امام حسین این آدم نهایت بدرد آبدارچی بودن بخوره ولی بخاطر آتوی که فلان وزیر دستشه باید در راس حرم باشه و بچاپه و بخوره که دهنش بسته باشه.
  • هومن US ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خوب ، وظیفه استقلال هم مشخص شد، بازیکنان امید را می گیریم ، مثل پیکان ، فقط زور می زنیم سقوط نکنیم . اگر بازیکن خوبی شدند ، پورسانت دلاری می گیریم می دیم به امارات ، یا مجانی می دیم به سپاهان و تراکتور و پرسپولیس . مثل قایدی و حسین زاده و صیادمنش. حالا یک وقت دید به جای ۱۴ ، ۱۵ شدیم ،آنهم فدای سر خطیر و وزارت ورزش. اصلا می خواهید همین الان بریم دسته دو، ۳ یا محلات ، از انجا تیم را قوی و پایه دار بسازیم ؟ شما از هواداران پرسیدید آیاها هم با مقام ۱۴ موافقند ؟ سوال بعد ، سقف را ول کن ، شما کف هم ندارید ، جناب خطیر ، فکر کنم شما بزرگترین گند تاریخ استقلال را با قرارداد استراماچونی زدید. قبل از شروع حیا کن و رها کن لطفا استعفا بدهید و شرتان را کم کنید . به این نوع مدیریت باشد ، در ایران حداقل ۶۰ میلیون مدیر داریم بهتر از شما.یک هفته مانده به شروع لیگ ، تیم بدن سازی نکرده ، قرارداد ثبت شده ندارد، به همه بدهکار است ، بیا برو برادر من . شما کدوم ابرو تون را گرو می گذارید ، اصلا چه اعتبار خاصی دارید ؟ اصلا بدون استقلال چی هستید ؟ همچین می گید فکر کردم کالدرون مادرید یا رومنینگه بایرن هست
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    نگاه احساسی هواداران به مسائل باعث شده در گذشته بجای یه برابر قرارداد سه برابر به سرمربی و ...پرداخت شود خرج های بدون حساب و کتاب شود که همینا باعث شد بدهی استراماچونی و ...رو ندن و استقلال از آسیا حذف بشه بایستی کمی منطق داشته باشیم خطیر بی راه نمی گه اول باید بدهی ساپینتو و بازیکنان تسویه بشه بعد اولویت های دیگر ، در این شرایط بازیکنانی که برای اومدن به استقلال ناز بکنن و شرط تعیین کنن به درد استقلال نمی خورن بازیکنان بی نام و نشانی بودن اما چون با مرام بودن و غیرت و معرفت داشتن بهترین کمک رو به تیم کردن هوادار اگر بخواد مشکلات استقلال حل بشه و سال بعد هم بدلیل بدهی و ...‌حذف نشه باید تیم رو حمایت کنه تنش و بی ثباتی فقط و فقط به تیم آسیب می زنه سرمربی خوب داریم و باید شرایط استقلال رو درک کنیم و استرس و حاشیه و تنش رو ازشون دور کنیم از خطیر هم می خوایم بدنبال اسپانسر و جذب پول باشه و نکونام هم با دقت به جذب بازیکن رو پیگیری کنه که بازیکنانی رو به تیم قالب نکنن که اون بازدهی رو نداشته باشن براتون دعا می کنیم خدا پشت و پناهتون باشه در ضمن حداقل مدیر عاملی دارید که می دونه چطور صحبت کنه
    • هومن US ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      این جا که فوتبال اروپا نیست که تیم ها از جیب خودشان خرج کنند. همه تیم را هم اگر از امید های استقلال بگذارند و تا ۱۹۰ سال زور بزنند ،در بهترین شرایط هی ۱۴ می شوند.اصلا خود خطیر گفت می خواهیم ۱۴ بشویم . فصل پیش ایرانسل ۲۰۰ میلیارد داد به پرسپولیس، همراه اول زرشک هم به استقلال نداد. اول فصل ۱۵۰ میلیارد از یک صندوق یک هو دادند پرسپولیس ، به استقلال هم کشک دادند ، گفتند بساب. تا یک طرفدار هم حاضر شد بیاید به استقلال پول بدهد ، همه پریدند وسط که وا مصیبتا ، پول شویی !!.البته تا حالا بزرگترین دزدان تاریخ ایران در هیات مدیره پرسپولیس بوده اند ( هدایتی ). صحبت یک فصل و دو فصل نیست. صحبت حذف کردن تیم است. اگر یک تیم ۷ ، ۸ سال هی وسط و آخر جدول بشه ، طرفدارهاش ولش می کنند ،عاقبت تیم بدون طرفدار هم می شود پاس تهران ، بهمن ، کشاورز، بانک تجارت و ملی . حالا هم نیا شعار بده طرفدار با تماشاچی فرق داره
    • پیمان IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
      ای دوست ناشناس عزیز هنوز شکایت ساپینتو، آمانوف از راه نیومده خدا بخیر کنه یعنی تو این کشور یه مدیر که مدیریت بلد باشه وجود نداره میگه ما با نکونام پروژه سه سال داریم شما ببین با اومدن وزیر بعدی اصلا رو اون صندلی خواهی ماند
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    هر سایت و پیجی رو باز میکنی، 6 تا خبر راجب استقلال زده و همش ناله و مظلوم نمایی و ننه من غریبم بازی. پول های فصل قبل رو چکار کردین؟ اون همه حمایت وزارت ورزش و فدراسیون و کمیته داورا چی شد؟
  • ! IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خب با بازیکن یازده ساله نمیسازن
  • اسفندیار DK ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    انصراف بده. همه هواداران حمایت میکنن. امسال انصراف. همین. تا آدم شه اونی که باید آدم شه……….!
  • حامد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    شما اولین کاری که باید بکنید اینه که میم ب که با اسم (بچه) اقای نکونام معرفیش کرده رو از باشگاه و اطراف باشگاه دور کنید بعدشم ناتوانی خودتون در جذب بازیکن رو به رعایت سقف قرارداد ربط ندید لطفا
  • رضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    سلام سلام جوادآقا پرسیده چه کسی روسراغ دارید 7ماه حقوق نگرفته باشه وبازهم کارکند؟ من فرهنگی یکسال هست کار کرده ام وبه بچه های وطن عزیزم تدریس کرده ام اما هنوز پول وحقوقم را نگرفته ام. پس من فرهنگی وفرهنگیان دیگر هم هستیم که حقوق نگرفته اما با شروع سال جدید هم مجبوریم وهم با عشق وعلاقه بازهم برای فرزندان وطنم کار می کنم فقط یاداتن باشد جواداقا لالیگایی من حقوق یکسالم 25 تا 30 میلیون میشه .میلیون درست شنیدید نه میلیاردها...... میلیون کرایه منزلم هم عقب افتاده اقساط معوقه هم دارم بیماری و پوشک وشیر فرزندم هم هست .بازهم بگویم.. ولی به عشق وطنم واستقلال .
  • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    آقای خطیر به جای این حرفا پاشو چند تا ایمیل بزن به afc
  • هوادار IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    حرفاش کاملا درسته
  • هوادار IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    خوب با بازیکن 12 ساله بساز
  • دکتر حسین درگاهی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    مشکلات پیش روی استقلال را باید اولویت بندی کرد.امیدوارم در جلسه امروز باشگاه اینکار انجام شود.دعوت از مدیران سابق و بازیکنان پیش کسوت برای حل مشکلات کار خوبی است اما کاش از هواداران پیشکسوت استقلال که سالها است خون دل میخورند و توانایی شرکت در این نوع جلسات را دارند نیز دعوت به عمل میآمد اولین اولویت باید حفظ بازیکنان با کیفیت فعلی باشد تا استخوان بندی و شاکله تیم حفظ شود. اولویت دوم پر کردن نقاط مورد نیاز تیم با حداقل هزینه و به دور از بازار گرمی ایجنت ها و بازیکنان است.نباید با این تفکر که در فصل نقل و انتقالات از تیم های حریف عقب افتاده ایم احساسی عمل شود.واقعیات را در حال حال حاضر باید دید و دچار توهم نشد اگر یکپارچگی در این تیم ایجاد شود من قول میدهم استقلال هنوز ظرفیت قهرمانی را دارد.باید حاشیه ها را از این تیم دور کرد و نباید نام اجازه داد نام تیم استقلال و چالش های درونی آن همه روزه در سایت ها و خبرگزاری های ورزشی جلب نظر کند
  • ناشناس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    تمام جام های استقلال و پرسپولیس با تخلف به دست آمده فدراسیون کمیته داوران کمیته انضباطی زیر مجموعه وزارت ورزش است وزارت ورزش هم مالک استقلال و پرسپولیس این بزرگترین تخلف تاریخ فوتبال است مالک استقلال و پرسپولیس هم قضاوت می کنند هم حکم میدن هم تیم داری می کنند دلیل این که هیچ موقع به تخلفات پرسپولیس و استقلال رسیدگی نمیشه همینه
  • مصطفی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    ما فقط جملات زیبا بلدیم تو عمل هیچ اتفاق مثبتی نمی افت.....اتفاقا ساختن هم به سرمایه گذاری احتیاج داره و مدیر عامل تیم بزرگی مثل استقلال هم قطعا این موضوع رو میدونه
  • طرفدار IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    جالبه خطیر مثل اینکه امده برای سخنگویی مومن وقتی نمی توانی چرا قبول مدیریت می کتی
  • زیگزاگ IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    مغلطه
  • ماهان IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    مدیران استقلال یک جستجو در سایت ترانسفرمارکت و جست و جوی بازیکنان برزیلی شاغل در سری B برزیل و بازیکنان آفریقایی که در تیم های ملی خود عضویت دارند به شما نشان خواهد داد که با قیمت ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار دلاری به راحتی در دسترس خواهند بود لطفا زمان را از دست ندهید
  • هیس IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    خداییش جک خنده داری گفت جناب خطیر!!!محض اطلاعتون جناب آقای خطیر شما اگه میتونین تا سقف همون قراردادو بپردازین نمیخواد ازش بیشتر ببندین،پولتون کجا بود اخه؟؟گربه دهنش به گوشت نمیرسه میگه اه اه چقد بده!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی