نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
هیچ زمان بد استقلال را نخواسته‌ایم/ پرسپولیس با همین وضعیت دوباره قهرمان می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور برخی بازیکنان پرسپولیس در تیم استقلال طی سال‌های گذشته از جمله محمد نادری و آرمان رمضانی همواره مورد بحث پیشکسوتان این باشگاه قرار داشته است.

بهروز سلطانی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگویی که با خبر ورزشی انجام داد، در این باره که برخی بازیکنان پرسپولیسی در سال‌های گذشته به استقلال رفته‌اند اظهار داشت: «امیدوارم مشکلات استقلال برطرف شود. ما هیچ وقت بد تیم رقیب را نخواسته‌ایم. اتفاقا در فصلی که استقلال قوی باشد قهرمان شدن ارزشمند تر است. بنابراین امیدوارم تیم شان آنطور که دوست دارند بسته شود».

سلطانی با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس در آستانه بازگشت به مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: «اینکه سرمربی تیم و اکثر بازیکنانی که فصل گذشته با او در سه جام قهرمان شدند کنار هم تمرین می‌کنند و البته تعدادی از بچه‌های قدیمی پرسپولیس به این تیم برگشته‌اند خیلی خوب است. آینده روشنی را برای این تیم متصور هستم و فکر می‌کنم فصل آینده هم قهرمان خواهیم شد».

متن کامل این پرسش و پاسخ را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • یک شهروند IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    اما اقای سلطانی این ظاهر امر است اما باطن امر چیز دیگری هست دوتیم که زیر نظر وزارت ورزش هستن یک یک مدیر ثابت دیگری طی یک سال چند مدیر عامل عوض میکنند
  • رضایاک اصلی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    ما بد کیسه را نمیخوایم کیسه خودش داره خودشا به انحلال نزدیک میکنه
  • اس اس.تیم مردمی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    مگر استقلال باحاشیه فراوان ودرحد یک جنازه باشه که شما قهرمان بشید بیایید در شرایط برابر بجنگیم. سال گذشته با شرایط متوسط جام طلایی گرفت. امان ازروزی که استقلال شرایط خوبش داشته باشه ستاره سوم حتمی است
  • ابراهیم IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    کوچولو از چه وضعیتی حرف میزنی ؟ مثل تیم شما ، فدارسیون ، داووری ؟شما درست فرمایش کردید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی