نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
زمان حضور بازیکن سابق پرسپولیس در تمرینات استقلال/ بازیکن مدنظر نکونام از ترکیه برمی‌گردد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم ملی امید کشورمان قرار است به تمرینات استقلال اضافه شود.

با تمدید قرارداد سیدحسین حسینی، مدیران استقلال به صورت جدی‌تر به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری بودند تا نیازهای سرمربی در این پُست را تامین کنند.

به همین خاطر مذاکراتی که برای جذب محمدرضا خالد آبادی دروازه‌بان تیم ملی امید آغاز شده بود و رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت و حالا گفته می‌شود این بازیکن به توافق نهایی و قطعی با باشگاه استقلال رسیده است. به همین خاطر قرار است پس از پایان اردوی تیم ملی امید در ترکیه و بازگشت شاگردان عنایتی به تهران، خالد آبادی در تمرینات تیم نکونام حاضر شود. تیم ملی امید کشورمان روز جمعه در دیداری تدارکاتی به مصاف العربی امارات خواهد رفت و سپس شنبه ۳۱ تیر به کشورمان بر می‌گردد.

ضمن اینکه گفته می‌شود با تصمیم کادرفنی استقلال علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم آبی‌ها از این تیم جدا می شود و به این ترتیب مشکلی برای حضور خالد آبادی در لیست این تیم وجود ندارد.

یاسین سلمانی، هافبک و کاپیتان تیم المپیک کشورمان نیز دیگر شاگرد عنایتی است که مورد توجه نکونام قرار دارد که در این مورد نیز مذاکرات در حال نهایی شدن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    یادتیم برانکو آدم میفته یک مشت جوان جویای نام که سالهامیتونن تیمروبالانگه دارن امپراتوری استقلال درلیگ برای یک دهه ازامسال شروع میشه این خط این نشان
    • ملابرادر IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      البته خیلی سخته که فکر کنیم اینجور بشه ولی امیدواریم. فقط اینکه یاد بگیرید مافیای لنگ چجور عمل میکنه، خیلی ساده یک فصل رو از استقلال گرفت سر همین بازیای الکی الکی کسی هم که گردن نمیگیره. نکه مدیرعامل‌ها هم مقصر نباشند ولی همش هم تقصیر اونها نیست و عامل‌های اصلی رفتن اون پشت قایم شدن هی میندازن گردن این مدیر، گردن اون مدیر وقتی هم به نقطه جوش میرسه دیگه مدیر استعفا میده و کسی هم سراغ عامل های اصلی نمیره یعنی این مدیرا نقش سوپاپ اطمینان پیدا کردن برای آقایون وقتی خیلی فشار زیاد میشه، آقا هم میره استفعا میده و طبیعتا درصدی هم از تنش هوادارها کم میشه.
  • استقلالی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    جوانان مستعد وجویای نام بیارید استقلال از تیمهای پایه ،لیگ یک و دو،صدرصد بلزیکنان خول د بااستعدادی داره،اما باید شناسایی شوند،باهزینه کمترو بازیکنانی پر انگیزه،فقط بایدازشون کار بزرگ خواست
  • استقلالی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    حالا که ترکیه میرید،مجید حسینی هم برگردونید،خدایی دفاع تکیه تو ایران
  • حمید IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    سلام استقلال با جوانان گمنام و جویای نام باید این فصل رو شروع و اینکار نتیجه میده و ما هوداران نباید دنبال ستاره باشیم و زمان بدیم به مدیر عامل و مربی تیم به امید روزهای خوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی