نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۵ |
۰
چرا استقلال نکونام بالانس نیست؟
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در حالی خود را برای آغاز فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که بررسی لیست بازیکنان این تیم معادلات زیادی را ایجاد کرده است.

بدون درنظر گرفتن پر بودن لیست استقلال و نادیده گرفتن سطح کیفی بازیکنان، بررسی اجمالی این فهرست نشان می‌دهد با بازگشت حسینی و اضافه شدن احتمالی غلامی، این تیم در خط دفاعی کامل شده است. در خط میانی نیز استقلال با حضور بازیکنانی مانند مهدی‌پور، نیک‌نفس، حامدی‌فر در کنار مهری، چشمی و رضاوند و احتمالا یاسین سلمانی از کمربند میانی قدرتمندی در میانه زمین برخوردار است. با این حال جذب محمدی و احتمالا بازی یامگا در پست وینگر باعث می‌شود تا خیال استقلالی‌ها از این پست هم راحت باشد هرچند حضور یک وینگر خارجی یا حسین‌زاده، قایدی و احمدزاده به‌عنوان گزینه‌های داخلی در این پست می‌تواند رقابت در این منطقه از زمین را افزایش داده و موجب هرچه قدرتمندتر شدن استقلال شود. اما در هر صورت استقلالی‌ها برای آنکه فصل جدید را به‌عنوان تیمی کامل و مدعی آغاز کنند به یک بازی‌ساز و همچنین یک تمام‌کننده و گلزن درجه‌یک و چهارچوب‌شناس نیاز دارند.

استقلال در فصل گذشته همواره از ناحیه خط حمله خود متضرر شده و اتفاقا در سالی هم که قهرمان شد، قرار گرفتن بار گلزنی روی دوش بازیکنان دیگر پست‌ها عاملی شد تا این تیم درنهایت در فصل بیست و یکم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و همواره خلأ یک مهاجم گلزن در حد و اندازه‌های تیام یا دیاباته (در دوران اوج) در ترکیب این تیم احساس شد. در این پست شنیده می‌شود نکونام بعد از ناکامی در جذب بازیکنانی مانند اسدی و مغانلو، نام نفرات خارجی را به مدیریت باشگاه ارائه داده و چه‌بسا همین نفرات (بازی‌ساز و مهاجم نوک خارجی) نیز برگ برنده استقلال در فصل جدید باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • استقلالی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    آقای خطیر . برو
  • کلنگلیس IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    چون لاستیک ژیان رواندختن زیربنز ....قربانزاده شده همه کاره استقلال.....قربانلنگی حیاکن استقلالرورحاکن
  • ناصر IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    پرسپولیس مقصره اگه پرسپولیس از لیگ‌کنار بکشه درست میشه😂😂
  • حمید IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    استقلال همین الانم مهاجمهای خوبی داره ' ارسلان مطهری ' آریا برزگر ' و سجاد شهباززاده ' بنظرم همین تیم هم مدعی اول قهرمانی هست ' فراموش نکنیم که تیمی که ساپینتو و فرهاد مجیدی هدایت میکردن همین بازیکنا بودن ' منتها ساپینتو اصلا اعتقادی به دفاع نداشت و برای همین هم فشار زیادی روی دفاع وسطها و دروازبانها ایجاد میشد ' و موجب میشد هرازگاهیی ' حسینی یا غلامی و یا سیلوا ' یا سیاوش یزدانی تحت فشار زیاد اشتباهاتی هم داشته باشن ' جواد کاردانه و کار رو بسپارین به کاردان ' فوتبالیست بازنشسته هستم و فوتبالی نظرمو گفتم نه احساسی 'تقریبا تمام نفرات استقلال همین الانم ملیپوش هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی