نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
رقم باورنکردنی قرارداد جواد نکونام لو رفت/ آپشن میلیاردی برای سرمربی جدید
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی منابع از مبلغ قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال پرده‌برداری کردند.

موضوع گم شدن برگه قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال بازتاب های فراوانی داشته است و هنوز دقیقا مشخص نیست که چرا مدیران سابق استقلال این قرارداد را امضا نکرده‌اند در حالیکه با این مربی به توافق رسیده بودند!

درباره گم شدن این قرارداد گفته می‌شود که مدیران سابق به دلیل نداشتن مجوز امضا پای قراردادی که مبلغ آن عجیب بوده آن را رسمی نکرده‌اند.

در همین زمینه خبر رسید که مبلغ این قرارداد با در نظر گرفتن آپشن ۱۰ میلیاردی روی هم ۴۰ میلیارد تومان است که حالا مدیران جدید باشگاه درصدد کم کردن این رقم هستند که مشخص نیست سربی آبی‌ها زیر بار آن برود یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عادل IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    رقم قرارداد یحیی ،دو سال پیش انقدر بود
    • کذاب: IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      مال اون سه ساله بود
    • سينا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      شما يحيي رو با نكونام مقايسه ميكني؟ يحيي با اون همه و تجربه و كسب جام و مقام در چند تيم مختلف رو با نكونام كه فقط با يك تيم كار كرده مقايسه ميكني؟
    • شاهین IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      بیچاره می گفت. قراداد گم شده...خخخخخخخخخخخخخخخخ ننه من غریبم
    • ملابرادر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      البته فکر کنم نکونام دوساله بسته و تازه اگر قهرمان بشه ۴۰ میلیارده اگر نشه که سالی ۱۵ تا میشه
  • عباس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    جالبه... ۱۳% از کل بودجه مال یک نفر و ۸۷% برای ۳۰نفر دیگه بعلاوه خرج و مخارج دیگه. جالب تر اینکه از همه‌ی شرایط موجود باشگاه خبر داشته و الان اینقدر غر هم میزنه که فقط به خاطر هوادار اومدم!!!!
    • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      این آقا امسال استقلال رو بیچاره خواهد کرد.حالا هوادارها هی برن دم درب باشگاه استقلال در حمایت از ایشون.ایشون داره جنجال درست میکنه چون از نظر فنی هیچی نداره.چند هفته دیگر خواهید دید.
  • کیثه ی کثیف IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    هنوز لیگ شروع نشده دم خروس کیثه زد بیرون!پس این همه ننه من غریبم و غربتی بازی کیثه کشا که پول نیست و نداریم و ورشکسته و بدبخت و خوار و ذلیلیم چه شد! عشق به کیثه و بابام کیثه کش بوده و اون اراجیف چی شد!۴۰ میلیارد برای مربی که هنوز رنگ یه پنجمی لیگ رو از نزدیک ندیده اونم بعداز این همه هوچیگری که داریم از گرسنگی میمیریم و حساب باشگاه خالیه چه معنی میده بجز اینکه یکبار دیگه مثل همیشه مظلوم نمایی و دغلکاری کیثه کشا را برملا و این جماعت دروغگو و فاسد را رسوا کرد.مطمئن باشید عصطق لال بیشترین هزینه را برای بازیکنان و مربی و کادر کرده ولی بعلت همون ذات خراب کیثه کشی خود را به موش مردگی میزنند.فقط کافیه جناب قربان زاده ۲ ساعت بره بررسی کنه و بیاد تا تمام دروغ و دغل و فساد این جماعت رو بریزه رو دایره. قرارداد مربیشون گم شده بود!!!😂😂😂😂😂😂حالا اولشه یکی یکی گندها رو میشه.فخرالحاج حالا بشین به ساده گی خود و یا شایدم دست در کاسه بودنت بیشتر فکر کن تا بهتر بتونی برای عصطق لال مرثیه سرایی و روضه خوانی کنی.😂😂😂
    • عیسی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      الکی نگومن عیناشاهدهستم تولیگ 1مقام بهترازپنجمی داره
  • ناشناس IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    نکونام‌اگر می خوای به حاشیه ات نبرن به حرف و حدیث های اطراف بی اعتنا باش چون به این شکل می خوان تمرکز استقلال رو بهم بریزن استقلال دیگه بیشتر از این نباید وارد حاشیه بشه مدیر عامل بخاطر ثابت کردن خودش هم که شده پول جذب کنه و بدهی ها رو تسویه کنه
  • غلام IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    هوادار استقلال تحویل بگیر.40 میلیارد قرارداد بسته بعد میگه بخاطر هوادار اومدم.یکم فکر کنید لطفا.شرم آوره
  • سینا IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    این استقلال حالا خوبه ورشکسته ست... اگه نبود چیکار میکرد.. البته نرود میخ اهینن بر سنگ.. هیچکس نمیتونه به هواداران اسنقلال بفهمونه.. بابا.. باشگاهتون جز دروغ و کلک و دزدی و هوچیگری.. هیچی نیست... این امار رو که پرسپولیسی. سازمان بورس.. فدراسیون.. وزیر.. داور.. ای اف سی.. فیفا نداده که.. خوده باشگاهتون داده... 10بار از روش بنویسید و بخونید.. شاید به مغزنون رفت.. که توی باشگاهتون چه خبره.. هوادار کیلویی چند؟؟ همه بفکر جیبشون هستند.. حالا تو بیا اینجا.. ورزشگاه.. جلوی باشگاه و وزارت خونه.. دری وری بگو.. توی سرخودت بزن.. به همه توهین کن...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی