نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
ادعای عجیب پدر جواد نکونام در باشگاه استقلال/ برایش پرونده سیاسی درست می‌کنند! +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پدر جواد نکونام که از وضعیت آشفته باشگاه استقلال عصبانی بود، صحبت‌های عجیبی را به زبان آورد.

صحبت‌های جواد نکونام پس از بازی دوستانه برابر پیکان و انتقاد او از روند فعالیت‌های باشگاه در فصل نقل و انتقالات این باشگاه را در کانون توجه قرار داده و همه در انتظار شروع دوباره تحرکات نقل و انتقالات آبی‌ها هستند.

نکونام در صحبت‌های اخیر خود بارها به شرایط بسیار بد باشگاه استقلال اشاره کرده و حالا علاوه بر سرمربی استقلال، پدر جواد نکونام نیز به وضعیت تیم انتقاد کرده است.

پدر جواد نکونام که مشخص نیست چرا به باشگاه استقلال رفته بود، هنگام خروج با هواداران استقلال صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد. او در بخشی از گفتگویش با هواداران استقلال گفت: «بازیکن خارجی و دستیار را مثل نخود و لوبیا می‌خواهند بخرند، فردا هم برای او یک پرونده سیاسی درست می‌کنند و می‌اندازنش گوشه زندان».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • توکل کوهی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    متوجه شدید چه گفتند فرزندش هم منطق ایشان را داشته باشد از الان فاتحه استقلال خوانده شده است
    • شادی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      مجیدی رو اینها با زدوبند و تهدید فراری دادند
    • هادی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      دقیقا بجای تمرکز روی تیم با خانواده دنبال شامورتی بازی هست.جناب نکونام اگه نمیتونی لطفا با اعصاب هوادار بازی نکن.
    • کلنگلیس IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      منطق ازنظرشمالنگیهایعنی همه چیزبرای شماگل وبل بل باشه وبقیه هم هربلایی سرشون اومد صداشون درنیاد
  • فرزارت مژیدی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    این که هنوز باباش بجاش حرف می زنه ... بابا جمع کنید این بچه بازی ها رو ...ما یه مربی باقدرت می خوایم ...
  • پرهام IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    چه ربطی داشت.پسرت یا میتونه مربیگری کنه یا نه.بعد هم تو چکاره هستی که مصاحبه میکنی.به پسرت بگو 27 میلیارد از استقلال گرفتی که به هواداران آرامش بدی نه از روی ترس نتیجه نگرفتن هر روز حاشیه درست کنی.هوادار استقلال لطفا هوشیار باش این آقا داره پشت هوادار پنهان میشه.
  • امیر IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    از روزی که اومد استقلال داره حاشیه درست میکنه و الان هم بابا ننه اش رو آورده بجای ایشان حرف بزنن.خجالت بکش بابا.تو میدونستی استقلال شرایطش اینطوره چرا قبول کردی؟بعد هم شما آدمی نیستی که بخاطر هوادار از منافع شخصیت بگذری.پس لطفا پشت سر هوادار خودت رو قایم نکن.
    • اس اس ۴۴۴۴ IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      برای کی حاشیه درست کرده برای دوستان استقلال یا برای دشمنان استقلال ؟ چرا از حرف حق اینقدر میترسین و زود منقلب میشین ؟ کدام حرفش بد بوده و به نفع تیم و آینده استقلال نبوده ؟ هروقت تحمل شنیدن حرفهای دیگران رو داشتیم و بجای کوبیدن طرف لااقل به حرفهاش فکر کنیم اون موقع میتونیم به خودمون اجازه اظهار نظر بدیم !
  • گودرزی US ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    اینها فقط یک توپ باز هستند و دیگر هیچ.گنده گی اینها هم به خاطر پول‌های مفتی است که به اینها می دهند.کلمه سیاسی هم اینقدر خوار نیست که که اینها بتوانند آن را به یدک بکشند اینها قواره ورزشی دارند ولی قواره سیاسی در شان اینها نیست بگذارید کلمات ارزش خودشان را داشته باشند.
    • دانیال IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      دقیقا ایشون بجای کار بر روی مسائل فنی دنبال حاشیه هست که اگر نتیجه نگرفت بهانه داشته باشه.جناب نکونام این حقه بازی ها برای من هوادار قدیمی شده.خودت قبول کردی.بالای 20 میلیارد گرفتی و اومدی پس الکی نگو بخاطر هوادار اومدم.هوادار حواسش به همه چیز هست.
  • ناشناس؟؟؟ IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    بهر حال باید در این دو تیم مواظب باشی و وارد حوزه های دیگر نشوی. نمی‌گم حق نداره سیاسی و اقتصادی و اجتماعی حرف بزنه بزنه ولی اینجا و استقلال پر از مشکلاتی اگر حوزه های دیگر را وارد مسایل باشگاهی کنی میبازی. به اندازه کافی آدم هست که هم سیاسی هست هم مشکلات را دقیق بیان کنه. کسی هم دشمنی با هوادار نداره فقط برای یکسال استقلال و پرسپولیس کار خودشونو بکنند .این کمترین خواسته از مربیان هست . یادتان نرود گل‌محمدی وقتی وارد جریانات سیاسی شد تیمش به هوادار باخت و داوران مربیان را براحتی تمام اداره میکنند نه اینکه بخواهند نه ، داوری را میگذارند که یک متری را نمی‌بینه و ادامه بازی میده .بهمین راحتی . بهتره سیاست و بقیه حرفها را واگذار اهلش کنیم. مربیان باید از دل خود بگذرند و این به بزرگی خود برمیگرده.
  • Mehd IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    سلام به همه هوادارای عزیز فکر میکنم ک ما خودمونم داریم تیمو ب حاشیه میبریم بعدانتظار داریم اقا جواد تمرکزش رو تیم باشه خداو شکر جواد قبل از نربی گریم هوادار تیم بوده هر چند مصاحبه پدر ایشون درست نیست ولی پسرشه دیگه نگرانشه میخواد نتیحه بگیره فقط و فقط امیدوارم از شروع بازیا تمرکز تیم رو مسابقات باشه چرا ما هرسال بفکر خرید بازیکنیم ورا بازیکنای اینده داره زیاذچذیو نخریم تو انیدامون ابدیده شون کنیم در کنار بزگسالا تمرین کنن انقد هر فصل دربدر بازیکن نباشیم چرا برااین داستان تکراری یه فکری نمیکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی