نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
۱۱ |
۰
کلوب| استقلال ورشکسته شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر تلخ اما واقعی است، نیازی هم به اطلاع نیست، متاسفانه هر مدیری که به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب می‌شود اول از همه به خالی بودن حساب باشگاه و عدد بدهی‌ها و تعداد طلبکاران و مشکلاتی که وجود دارد اشاره می‌کند.

شاید آن مدیر وعده و وعیدی هم برای حل مشکلات بدهد اما پس از مدتی او هم با یک بدهی اضافه شده از سمت خود کنار می‌رود و باز روز از نو، روزی از نو.

اینبار خطیر مدیریت جدید استقلال بدهی این باشگاه را بیش از ۶۰۰ میلیارد می‌داند و استقلال را به عنوان ورشکسته تحویل گرفته است.

آیا واقعا باشگاه استقلال با این همه بدهی برای مدیری لذت بخش است که با قبول مسئولیت حاضر می‌شود کوهی از مشکلات را به دوش بکشد و با ناتوانی و سپس اعتراض و گلایه و تجمع هواداران یا مجبور به استعفا بشود یا برکنار شود؟!

به واقع این صندلی مدیریت این باشگاه به قول علی خطیر ورشکسته چه چیز جذابی دارد که این مدیران حاضر می‌شوند باز به این باشگاه وارد شوند و نسبت به تجربه گذشته شان در یک پستی بالاتر قبول مسئولیت کنند.

باشگاه استقلال مدیری می‌خواهد که بتواند با تمام بدهی‌های موجود و مشکلات مانند آوار ریخته شده آنچنان محکم بایستد و مثل یک جنگجو مبارزه کند که هواداران استقلال به وجودش افتخار کنند.

مدیری که حداقل در یک دهه گذشته باشگاه استقلال به خود ندیده است و هواداران آبی را هر فصل کلافه و سردرگم کرده است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • رضایی چالوس IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    فقط واعظ آشتیانی مدیری توانمند ولایق وصدالبته مستقل
  • زیگزاگ IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    نصف این مشکلات از طرف سازمان خصوصی سازی و یکی از اپراتورهای همراه است.
  • ناشناس IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    آقای خطیر یا اون مدیر محکم و جنگجو باش و بخاطر استقلال بجنگ یا اگر کم آوردی و دیدی کاری از دستت نمی آد با هواداردر میان بزار
  • قدرت IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    این صندلی قطعا آب و نان چرب و چیلی براشون داره ! 😉
  • کیثه ی کثیف IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    اگه عثطق لال اینقدر بدبخت و ورشکسته است که هر روز برایش روضه و مرثیه ی دوچرخه ی تصادفی میخوانید یعنی این مثلا مدیر و یا بقول مربیشون بچه!عقلش ناقصه که دو دستی چسبیده به میزش! خب اینم مثل اون قبلیه استعفا بده بره .چطور موقع عر و .... که میشه در اسیا اولید اما در بقیه موارد برای هم روضه میخوانید و گریه و زاری میکنید.یا زنگیه زنگی یا رومیه رومی.البته مدیران بالا دستی هم این تاکتیک ننه من غریبم را که چندین ساله اجرا میکنید از بر شدن و باید بفکر تاکتیک جدیدتری باشید که جواب بده .😂😂😂
    • خان دایی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      سلام پسرم من به عنوان یه ریش سفید وهوادارتاج والان استقلال ازشما پسرخوب پرسپولیسی خواهش میکنم دربکاربردن کلمات دقت کن دایی جان بی احترامی حتی به رقیبت خوب وشایسته دسته گلی مثل شمانیست سلامت وتندرست باشی دایی جان ببخشید اگه وقتت روگرفتم من کامنتهارومیخوندم ودلم میگرفت ازبی احترامیها به خواهر زادم گفتم یادم دادچه جوری کامنت بزارم وشایدبااین کار دوستی ما ورقباروبتونیم محکم تر کنیم باادب واحترام حرف زدن من چون خواهر زادم یادم داد اسمم روگذاشتم خان دایی به پیشنهاد خواهر زاده ی گلم الن دستم کنده وهمین کامنت ونیم ساعته دارم مینویسم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی