نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دومین دروازه‌بان استقلال در آستانه جدایی/ سنگربان تیم ملی امید به زودی می‌آید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال فراوان طی روزهای آینده شاهد جدایی علیرضا رضایی، گلر استقلال، از این تیم خواهیم بود.

علیرضا رضایی، دروازه‌بان ۲۳ ساله استقلالی‌ها، یک سال دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد و در تمرینات این تیم هم حضور یافته است؛ او اما دوست دارد در تیمی باشد که بتواند بیشتر بازی کند و به همین خاطر احتمالا شاهد جدایی‌اش خواهیم بود.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، تصمیم گرفته از بین یک گلر خارجی و سیدحسین حسینی یک نفر را به عنوان گلر اول برگزیند و از طرفی جذب محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان تیم امید و هوادار، هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

در این شرایط رضایی با وجود اینکه با استقلال قرارداد دارد، در آستانه جدایی قرار می‌گیرد و احتمالا فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

رضایی پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده؛ پیشنهادهایی که او باید در روزهای آینده به بررسی آنها به همراه مدیران باشگاه بپردازد و یکی را انتخاب کند. اولویت رضایی برای فصل جدید حضور در یک تیم لیگ برتری به عنوان دروازه‌بان اول است تا بتواند به صورت ثابت به میدان برود و به همین خاطر احتمالا شاهد پیوستن او به یکی از تیم‌های میانه جدولی لیگ برتر خواهیم بود.

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون رضایی رخ می‌دهد و در نهایت این گلر فصل جدید را با پیراهن چه تیمی شروع خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • مافیای آبی و زرد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    این همون استقلالی است که پول نداره و اینقدر ناله و شیون میکنن خخخخ مشخصه که فقط پرسپولیس بی پوله که نمیتونه بیشتر از استقلال پول بده و بازیکن بگیره. تو رو خدا بیخیال این ناله و شیون استقلالی ها بشید یادمون نرفته تو این دو سال چه پولهایی خرج کردن و به بازیکن و مربی دادن الان هم دارن با قیمت بالاتر بازیکن از دست پرسپولیس خارج میکنند. استقلال و سپاهان بازار را با قیمتهای نوجومی نابود کردن
    • کلنگلیس IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      چقدرشمارودارین یک دروازه بان ذخیره میخاین بگیرین اون میدونه استقلال گلرنداره داره میاداستقلال شما کولی بازی درمیارین باهمین هوچی گری وپشتیبانی حکومت تاحالا سرپابودین وگرنه بی ریشه ترین تیم آسیاهستین وبادوتاباخت همتون طرفدارفوتبال اروپامیشین
  • . IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    خب مگه نمیگن استقلال این همه بدهی داره ؟! چطور یه بازیکن راضی میشه بدون پول بیاد یه باشگاه.
  • . IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    این همه ول رو از کجا میارن؟! سال قبل فقط پول قایدی و محبی و ساپینتو و دستیاراش کل هزینه ی پرسپولیس بود. س لطفا دیگه نگید نمیتونیم هزینه کنیم!
    • خان دایی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      راست میگی دایی جان ماپارسال خیلی هزینه دادیم برای ناکاربلدی مدیرامون اما دایی جان باید وزارت محترم هم دقت کنه درانتخاب مدیران دوباشگاه بزرگ که هوادارزیادداره گناه دارن جوانهای مردم وقتی میبینم چه جوری غصه میخورن خیلی دلم میگیره
  • مرتضی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    رضایی ميره ولی چنان حسرتش بخورن که تاعمردارن فراموش نکنند اگر یکی دوسال آینده رضایی فیکس تیم ملی نشد شما هرچه خواستين بگید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی