نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
۴ |
۰
متهم ردیف اول جدایی ستاره استقلال کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم بوشهری فصل گذشته استقلال پس از پایان قرارداد قرضی‌اش از این تیم جدا شد.

در تابستان سال گذشته محمد محبی بازیکن باشگاه سانتا کلارا پرتغال با انتقال قرضی از این تیم به استقلال آمد و تا نهم تیر ماه جاری بازیکن این تیم بود.

در مهرماه سال گذشته اولین اخطارهای باشگاه سانتا کلارا برای باشگاه استقلال ارسال شد. در آن زمان هنوز مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال بود. در همان برهه اعلام شد باشگاه استقلال به جای پرداخت مبلغ انتقال قرضی به باشگاه سانتا کلارا مدرک جعلی برای این باشگاه ارسال کرده است. نامه‌ای که سپس باشگاه مربوطه نیز تصویر آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

بعد از حضور علی فتح‌الله‌زاده از بیست و ششم مهرماه سال ۱۴۰۱ در سمت مدیرعاملی استقلال این موضوع باز هم از طریق هواداران و رسانه‌ها پیگیری شد تا مشکل محمد محبی برطرف شود اما این موضوع طی ماه های پاییز و زمستان هم حل نشد تا در نهایت در تاریخ یازدهم فروردین سال جاری و آخرین روز حضور علی فتح‌الله‌زاده در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال همچنان باشگاه سانتاکلارا از این بابت شاکی باشد.

در این مدت عنوان شد که باشگاه استقلال بخشی از طلب باشگاه پرتغالی را پرداخت کرده اما ظاهرا در حسابی است که قابل برداشت نیست. البته به تازگی مسئولان باشگاه سانتا کلارا مدعی شدند چنین اتفاقی هرگز رخ نداده است.

پس از جدایی فتح‌الله‌زاده در روز دوازدهم فروردین و جایگزینی حجت کریمی که چند روز پس از آن سرپرست موقت باشگاه شد، پیش بینی می‌شد این مشکل در ماه‌های گذشته حل و فصل شود تا دومین گلزن برتر استقلال در لیگ گذشته (با ۱۰ گل زده در فصل گذشته) بتواند یک سال دیگر هم به صورت قرضی در استقلال بماند اما این موضوع همچنان به دلیل مشکلات مالی ناشی از بدهی به استراموچونی و پادوانی عملی نشد تا در نهایت این بازیکن از استقلال جدا شود!

ناگفته نماند؛ در چنین شرایطی و در حالی که مدیران باشگاه استقلال حدود ۹ ماه (از شهریور سال پیش) برای حل این مشکل فرصت داشتند این مسئله همچنان به قوت خود باقی ماند و در نهایت محمد محبی از طریق آژانس نقل و انتقالاتی‌اش به باشگاه رستوف روسیه پیوست.

از سوی دیگر گفته می‌شود باشگاه پرتغالی شکایت سفت و سختی از باشگاه استقلال تهیه و تنظیم کرده و در حال اجرای آن برای دریافت مبلغی سنگین بابت جریمه و دیرکرد پول انتقال محبی به استقلال است. مبلغی که عنوان می‌شود فقط اصل آن چیزی در حدود ۱۴۰ هزار یورو بابت این انتقال بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • نادر IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    متهم اصلی فتح الله زاده ست که 7 ماه وقت داشت ولی فقط غر زد و آخرم چکش که نقد شد رفت خونه ش هیشکی هم نیست بگه کجاست؟
    • کلنگلیس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      اصل کاری قربانزاده هست که هرمدیری که اومد کارکنه زد توسرش وپرونده براش درست کرد درصورتی که درویس دردوسال گذشته صدبرابراستقلال هزینه کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی