نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
۵ |
۰
اتفاق جالب در اردوی استقلال؛ همه می‌مانند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام هنوز هیچ لیست خروجی اعلام نکرده است و این کمی عجیب به نظر می‌رسد.

از آنجایی که سرمربی تیم استقلال تغییر کرده طبیعی است، بازیکنان جدید جذب شوند و تعدادی از بازیکنان فصل گذشته هم در لیست خروج قرار گیرند اما در فاصله کمتر از سه هفته مانده به شروع بازی‌ها جواد نکونام هنوز هیچ بازیکنی را در لیست خروجی قرار نداده است! این به طور حتم به خاطر کمبود بازیکن در اردوی آبی است. شرایط همین طور پیش رود، هیچ بعید نیست همه بازیکنانی که اکنون در اردوی استقلال حضور دارند، در لیست تیم برای فصل جدید جای بگیرند.

استقلال در فصل جدید برای اساس قوانین نقل و انتقالات می‌تواند ۱۹ بازیکن بزرگسال را لیست کند که هم اکنون تعداد بازیکنان بزرگسال حاضردر اردو به این تعداد نمی‌رسد و اگر باشگاه موفق به جذب بازیکن جدید نشود، دور  از ذهن نیست استقلال این فصل را بدون لیست خروجی آغاز کند.

چند بازیکن داخلی و خارجی در لیست خرید جواد نکونام قرار دارند اما مدیریت جدید فعلا نتوانسته بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه کند.

استقلال به نظر این فصل عجیب ترین فصل خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد. فصل گذشته این تیم اگر چه با بحران‌های مالی و مدیریتی همراه بود اما بازیکن به اندازه کافی داشت اما این فصل علاوه بر مشکلات به جا مانده بازیکن هم ندارد تا جایی که باشگاه خواسته‌های فنی خود را از سرمربی کاهش داده و به جواد نکونام اعلام کرده، نمی‌خواهد به دنبال قهرمانی در لیگ برتر باشد! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • باقری IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    ما طرفداران استقلال با این شرایط استقلال می خواهیم بازیکنان موجود استقلال حفظ شود و نیز تمدید گردد بعد جای قائدی،یامگا،سیلوا و محبی که رفتند بازیکن جذب شود و شرایط تیم را بهبود ببخشند
    • کلنگلیس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      دلت خوشه داداش قربانزاده تازه استارت نابودی تیموزده حالامیگی بازیکن بخرن ...تاقربانزادهدستش توباشگاه کارکنه استقلالرونمیزاره جون بگیره گند زده به کل بورس ومول واموال مردم همه روازاستقلال میخوادبکنه این لنگی بی همه چیزهیچ چی ندار
    • دلسوز فوتبال زده IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      همین بازیکنان حفظ کنن با وجود لنگ در لیگ استقلال روی خوش نخواهد دید
    • سعید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      وضعیت واقعا خنده داره چه جوری بگن نمیخوان تاج نتیجه بگیره ..فقط دلمون خوش هست جواد نکونام تو فخر ایران (تاج👑)داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی