نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
۱۱ |
۴
تماس تلفنی مدیرعامل استقلال با مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی خطیر مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با مهدی قایدی، تلفنی تماس گرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال تهران، بارها در مصاحبه های خود و گفت و گو با مدیران باشگاه اعلام کرده که مهدی قایدی و محمد محبی را می خواهد.

تکلیف محمد محبی که با سفر به روسیه و پیوستن به باشگاه روستوف مشخص شد و حالا سرمربی آبی ها امیدوار است باشگاه بتواند مهدی قایدی را نگه دارد.

ظاهرا مهدی قایدی در مکالمه تلفنی با علی خطیر، از تمایل خود برای ادامه بازی در استقلال گفته در حالی که این بازیکن تحت قرارداد شباب الاهلی بوده و اختیارش دست این باشگاه اماراتی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    ما که اینهمه بازیکن از دست داده ایم و امسال با خرجهایی که پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و گل گهر و حتی مس رفسنجان کرده اند حتی در صورت برگشتن قایدی شانس قهرمانی نداریم . پس بهتر است به جای معطل ماندن برای امثال قایدی و عزت الهی و سلمانی و که و که و که پول نداشته را دور نریزیم و برای خود در ای اف سی پرونده جدید نسازیم و اگر پولی ته دیگ مانده بدهی سال قبل بازیکنان را تسویه کرده و 4-5 تا بازیکن تاپ آینده دار از تیم امید خود را با قرارداد بلند مدت به لیست اضافه کنیم تا در لیگ امسال آبدیده شوند و خود را برای 4-5 سال بیمه کنیم و در این مدت به جای بستن قراردادهای کلان یک ساله ، بدهیهای معوقه را تسویه کرده و یک باشگاه واقعی بسازیم. البته میدانم الان بسیاری از هواداران بی منطق که از دشمن برای استقلال زیان آور ترند شروع میکنند به دری وری گفتن و کامنت منفی گذاشتن.
    • یحیی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      حرف دل مارو زدی.
    • کلنگلیس IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      دمت گرم قربون آدم چیزفهم حرف خوبرو باید روی چشم گذاشت💙💙💙💙
    • عارفی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      بسیار خوب گفتی عزیزم
    • علی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      بهترین تصمیم همینه ، زمانی قلعه نویی با بازی دادن به جوانانی مثل طالبلو صادقی و قربانی چند سال تیم رو بیمه کرد
    • علوی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      نظرت کاملا درست و منطقیه
  • علی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    فقط موندم چطور همه پول دارن غیر از استقلال فتح اله زاده گفت از زمان آمدن من حدود 120میلیارد به استقلال داده شده به تیمهای دیگه چقدر دادن ؟ اگر پولی به استقلال دادن اعلام کنند چطور هزینه شده چطور پرسپولیس تسویه کرد و الان هم داره بازیکن می گیره ؟ چطور استقلال پول ندارن یا اگر داشته چکار کرده ؟ اینا سواله برای همه اگر به یک اندازه پول گرفتن پس این پولها کجا رفته چرا کسی جوابگو نیست ؟
  • مقصود سبزبهارین IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    واقعا خیلی منطقی و قابل احترام و آینده‌دار 💙🙋💙،
  • کوروش IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    مشکل استقلال پول نیست چون تو این سال ها خیلی بریز بپاش برای امثال قایدی و إستراماچونی و...خیلی های دیگه داشته مشکل آدم هاش هستند که مدام دنبال حاشیه سازی هستن نمونه اش خود نکونام برای. رسیدن به نیمکت استقلال چه بلایی تو آسیا سر فولاد آورد تو چه شرایطی ولشون کرد رفت این دست پرورده اون دلال بی وجود کیروشه باور کنید این آدم ها استقلال رو به جایی نمیرسونند میدونید چرا چون اصالت شخصیت ندارند ...قلعه نویی رو ببینید همه میدونید مافیا فوتبال ایرانه از وقتی از استقلال رفت گذاشته یه آب خوش از گلوی این تیم پایین بره حالا چسبیده به تیم ملی ...حالا شما بیاین مدام فحش بدید فقط روزی که دوباره مفتضحانه از آسیا حذف شدیم یاد حرف من باشید تو این مملکت هیچ چیز سر جای خودش نیست و این آدم ها امثال نکونام چه بلایی سر فولاد آورد تا به استقلال برسه قلعه نویی چه بلایی با مافیاش سر استقلال آورد تا نتیجه نگیرد ، قلیچ ،رییس فدراسیون تاج با این همه گند کاری باز هم هست استقلال تا وقتی اسالت نداشته باشه و دنبال امثال پول پرستایی مثل قایدی و نکونام دست پرورده کی‌روش دلال وهاشمی نصب باشه و اصالت نداشته باشه همینه ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی