نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
۲۴ |
۶
باشگاه استقلال به دنبال تیام و لوکادیای جدید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

براساس فهرست مورد نظر نکونام که در اختیار علی خطیر قرار گرفته، استقلال به دنبال جذب مهاجم و هافبک خارجی است.

پس از انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال و برگزاری جلسه وی با جواد نکونام، حالا هواداران نگران این تیم، در انتظار شروع خریدهای آبی ها در بازار نقل و انتقالات هستند. جانشین حجت کریمی مأموریت دارد تا بر اساس فهرست سرمربی تیم، با نفرات مورد نظر به توافق برسد.

برای اینکه استقلال بتواند در فصل جدید با حریفان قدرتمند و تقویت شده اش در راه کسب قهرمانی رقابت کند، در چندین پست نیاز به تقویت دارد که بر همین اساس، نکونام لیست خود را تحویل خطیر داده و باید دید که مدیر جوان استقلال تا چه میزان در تحقق اولویت های فهرست سرمربی موفق خواهد بود.

مهاجم خارجی: به دنبال تیام جدید

اولویت نکونام و مدیریت باشگاه استقلال، جذب یک مهاجم با کیفیت خارجی است. در حال حاضر، فوروارد تمام کننده و سطح بالایی در مارکت فوتبال ایران حضور ندارد و نگاه نکونام و خطیر، به جذب یک بازیکن خارجی است.

خطیر که پیش از این نشان داده در جذب بازیکنان خارجی تبحر دارد، مأموریت دارد تا مهاجم با کیفیتی در سطح مامه تیام و لوکادیا که در سال های اخیر وارد فوتبال ایران شده اند را برای استقلال جذب کند و تجربه امثال الحاجی گرو و نیومایر تکرار نشود.

در زمان حضور حجت کریمی، چند بازیکن خارجی به استقلال لینک شده بودند ولی حالا با روی کار آمدن علی خطیر، باید دید که استراتژی آبی ها برای تقویت خط حمله چه خواهد بود.

هافبک خارجی: تورس نشد، یکی دیگر!

استقلال که علاقه مند به جذب روبرتو تورس بود، نیم نگاهی به بازیکنان خارجی دیگر نیز دارد. نکونام باید تغییرات مهمی را در مرکز میدان به وجود بیاورد و به همین دلیل به دنبال جذب یک هافبک طراح و با کیفیت خارجی است.

باید دید که مذاکرات با روبرتو تورس به چه سمتی پیش می رود و در صورت منتفی شدن حضور این بازیکن در استقلال، آنگاه آبی ها به سراغ بازیکنان خارجی دیگر می روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • اریا نزاد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    میگفت یارو را تو ده راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا را میگرفت....حالا تیم کیسه متوهم همین بازیکنان درپیتی خودتو نگه دار نمیخواد درخواست اروپایی کنید....عروس بس ......سمت وزش باد هم میشینه....اختلاسگران چند وقت تیمتون را به محاکم قضایی بکشید اگر خیلیها رسوا نمیشن...شریک دزد ورفیق قافله ...چند رنگیها.....هزارچهره
    • طاها US ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      دوست عزیز طرفدار های اختلاس گر شما مثل هدایای. شیرینی و ... دارند در اوین آب خنک می خورند و آن وقت شما دارید بالای استقلال تیکه می اندازید؟
    • امیر IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
      خوش بحالتون خیلی رودارین
    • محمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      وقتی پول نیست سیلوا ومحبی وقایدی وبقیه برای تمدیدوطلب 8ماه حقوق نگرفتن چه جوری نگه دارند مثل پریرا 60میلیارذبرای یک گل نمی گیرند
  • سجاد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    ای بابا علی خطیر فقط باید سکته بده دوچرخه سواره حالا ببینید.بعد بخندید
  • فاطی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    لنگیا پیگیر اخبار سرورتون هستید
  • تاج IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    خطیر لنگ پاره میکنه
  • جواد خراسانی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
    من موندم چرا لنگیون واسه هر چیزی نظر میدن یادشون رفته بخاطر بیرانوند دست بوس تمام مسئولین مملکت شدند تا استقلال نتونه کلا بازیکن بگیره خودشونن فهمیدن حکومتین حالا زبون باز کردند
  • کارشناس ویژه IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    سلام درپاسخ به تمام این نظرات باید عرض کنم دوستان بزرگ شما و بنیانگذار پیروزی همون پولپولیس یک کباره چی بود و جانشین اون هم افشین فرش هدیه کن پس بشینید سر جاتون و لطفآ خفه شید در دنیای امروز فوتبال ایران شما حق اظهار نظر ندارید چون هنوز دو ستاره اصلی ندارید و یک ستاره مدل میثاقی خریده ائید وسلام
  • کارشناس ویژه IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    سلام درپاسخ به تمام این نظرات باید عرض کنم دوستان بزرگ شما و بنیانگذار پیروزی همون پولپولیس یک کباره چی بود و جانشین اون هم افشین فرش هدیه کن پس بشینید سر جاتون و لطفآ خفه شید در دنیای امروز فوتبال ایران شما حق اظهار نظر ندارید چون هنوز دو ستاره اصلی ندارید و یک ستاره مدل میثاقی خریده ائید وسلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی