نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
استقلال بچه سرراهی شده ولی پرسپولیس سوگلی/ شرایط آبی‌پوشان برای استارت لیگ جالب نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاهین بیانی کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: شرایط استقلال برای آغاز فصل زیاد جالب نیست.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص قرعه استقلال در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: باشگاه استقلال آنقدر مشکل دارد که الان نمی‌توان در مورد قرعه این تیم برای فصل آینده نظر داد. با این حال به نظر من قرعه راحت و سخت نداریم و یک تیم مدعی باید آمادگی رویارویی با همه حریفان را داشته باشد. به نظر من شرایط استقلال برای آغاز فصل زیاد جالب نیست.

وی افزود: مدیران که در راس مدیریت باشگاه استقلال آمدند یکی پس از دیگری می‌آیند و بدهی‌های خوشان را ایجاد می‌کنند و آخرش همه را گردن مدیرعامل قبلی می‌اندازند و می‌روند و باشگاه می‌ماند و بدهی و قراردادهای میلیاردی و کسی هم پاسخو نیست. در تاریخ باشگاه استقلال اینهمه اتفاقات شگفت آور نداشتیم. استقلال به خاطر ضعف مدیریت از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود، بدهی‌ها انباشته می‌شود و... هزار داستان دیگر.

بیانی ادامه داد: چرا باید مدیرانی در باشگاه باشند که از عهده کار بر نمی‌آیند و خیلی راحت استعفا می‌دهند و می‌روند؟ این آقایان اگر کار بلد نیستند چرا همان موقع نرفتند؟ چرا باید در حساس ترین زمان ممکن که فصل نقل و انتقالات است تیم دچار چنین بحرانی شود و همه بازیکنان بروند و کسی هم جذب نشود؟ الان همه تیم‌ها در پست‌های مختلف بازیکنان مورد نظر را جذب کردند و تقویت شدند ولی استقلال بازیکنانی هم که داشت رفتند. ظاهرا این افراد قصد داشتند تا استقلال را تضعیف کنند و آرامش را از تیم بگیرند.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص نگاه وزارت ورزش به دو باشگاه سرخابی گفت : ظاهرا به نظر می‌رسد استقلال تبدیل به بچه سرراهی فوتبال ایران شده است که هیچ کس مسئولیت آن را قبول نمی‌کند درحالی که پرسپولیس سوگولی این وزارتخانه شده ! شاید خیلی‌ها منکر این موضوع شوند ولی با توجه به اتفاقات دو باشگاه متوجه می‌شویم وزارت ورزش نگاه ویژه ای به پرسپولیس دارد و استقلال را به حال خود رها کرده است. مگر هر دو تیم زیر نظر وزارت ورزش نیست؟ پس چرا یکی عزیزتر است و به تیم دیگر بی محلی می‌کند؟

مدافع پیشین تیم ملی و استقلال خاطر نشان کرد: بحران‌های پرسپولیس خیلی زود بر طرف می‌شود . برای مثال مدیرعامل باشگاه رقیب روی صندلی عقب ماشین پنهان می‌شود تا جوابگوی هواداران تیمش نباشد و سرمربی تیم بغض می‌کند اما ناگهان همه مشکلات بر طرف می‌شود! و شرایط باشگاه گل و بلبل می‌شود. بازیکنان بزرگ به خدمت می‌گیرد و با بازیکنان خود تمدید می‌کنند. در حالیکه استقلال بازیکن نگرفته  تازه مهره‌های تاثیر گذار هم از دست داده است.

بیانی درباره انتخاب خطیر به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت:  ما انتظار داریم خطیر هر چه زودتر مشکلات باشگاه را بر طرف کند و بازیکنان بزرگی را جذب کند متاسفانه درحال حاضر استقلال بلاتکلیف‌ترین تیم ایران است و روزهای خوبی را برای این تیم متصور نیستم. کاش به جای آنکه استقلال زیر نظر وزارت ورزش بود توسط خود هواداران اداره می‌شد چراکه اینجوری بود شاهد این اتفاقات و بحران‌ها نبودیم.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کهگیلویه IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    در زمان حاج فتل بخور و ببر در استقلال راه انداخت نمونه اش قرارداد دروازبان ذخیره استقلال که فکر نکنم ۹۰ دقیقه در کل بازی کرده باشه ! از کل قرار داد فصل قبل علیرضا بیرانوند دروازبان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بیشتر بود.
  • حمید IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    جالبه هر استقلالی میخواد سر زبونا بیفته و پیش هوادارا خودشیرینی کنه، ب پرسپولیس حمله میکنه. اینا امسالم هیچی نمیشن. فرهنگ باید رشد کنه
  • شروین IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    پرسپولیس سوگلی نیست تیم محبوب تر و پرطرفدارتری هست و طبعا افراد بهتری هم پشتش هستند نه امثال تو و چکش و ... !!! ضمنا مذاکره با بیرانوند و اغوای این بازیکن غیرقانونی بود و می تونست تبعات بدتری براتون داشته باشه....
  • ف دال IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    استقلالی‌ها همه‌شون بی برو برگرد یه «ممدنوری»ِ درون دارن؛ برخی‌شون روی رفتار و گفتارشون کنترل دارن و برخی دیگه مثل این بنده‌خدا، نـــــــــــــــــــــــــــــــه! یعنی نه می‌تونن و نه می‌خوان که مهارش کنن! / شاید جوون‌ترها شناخت چندانی از این دو برادر نداشته باشن یا شاید هم اجمالی و مختصر چیزهائی شنیده باشن اما حقیر از دهه 60 که یک مغازه ورزشی نقلی در محله‌ی عموی عزیزم در 15متری دوم افسریه داشتن، به خوبی باهاشون آشنا هستم. اگه من عوام به همراه اخوی‌ام اون گند منزل پدری و والده مکرمه و.. رو در رسانه‌ها به بار آورده بودم (که چون بحث مادر هست و جایگاه بسیار رفیع‌ش، مطلقا به خودم اجازه نمیدم در مورد جزئیاتش حرفی بزنم)، تا آخر عمر و بلکه‌م ابدالدهـــــــــر روزه‌ی سکوت می‌گرفتم؛ دیگه مثل این دو تا اگه مشهور هم بودم که دیگه بدتر. اما استقلالی‌جماعت (دور از جون هوادارها و بازیکن‌ها و پیشکسوت‌های بعضا متشخص) مگه آبرو و شرم و حیاء حالی‌ش می‌شه؟؟؟
  • ناصر IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    از الان ساز بزنید که یا فدراسیون از ترس هجمه ها کمکتون کنه یا وقتی به تر تر افتادید حرف برای گفتن داشته باشید.قدیمی شده این حرفا سعی کنید به جای این لیچارا تعصب و غیرت و‌همدلی تو‌تیمتون تزریق کنید تا هر سال مجبور نباشید انقدر خودتونو خراب کنید با این چرت و پرتا
  • توماج IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    نق زدن و هوچیگری بخشی از مکتب این تیم حقیر شده
  • 6 IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    تو راست ميگي ولي پرسپوليس هنوز مدرك و سند و رسيد و ... جعل نكرده .فتوشاپ هم نكرده
  • واعظ آشتیانی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    کیسه همیشه بچه سر راهی بوده ، وگرنه این‌حجم از وقاحت و پررویی و طلبکاری واقعا قابل تصور نیست .
    • بسوزید و بسازید و نق نزنید: IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      تو یه سال هزار میلیارد خرج کردن، ۶۰۰ میلیارد بدهی جدید به بار آوردن و سه چهار بار به انحاء مختلف پول زور از بابا حمیدی گرفتن که روزی صد بار فحشش میدن باز طلبکارند و میگن بحرانهای پرسپولیس خیلی زود برطرف میشه. پرسپولیس با درایت مدیراش اصلا مگه بحرانی ایجاد میکنه که بخواد مثل شما دنبال گدایی و گوشبری چندین باره از دولت باشه. مدیرای شما چون مدیر نیستن و قواعد چونه‌زنی رو بلد نیستن فکر میکنن باید سالی ۱۰، ۲۰ میلیارد بذارن رو قرارداد بازیکناشون در حالی تورم مملکت ۵۰، ۶۰ درصد اعلام میشه. از درویش یاد بگیرید که از حرفش و سقفش کوتاه نمیاد و به هر که میخواد جفتک بندازه میگه بفرما برو گم شو هر جایی که بیشتر بهت میدن!! قایم شدن مدیرعامل پرسپولیس رو صندلی عقب ماشین یا بغض سرمربی پرسپولیس به تو چه ربطی داره داغون!! دیدی که درویش چطور مسئله بیرانوندو مدیریت کرد و جوری سوزوندنتون که خروجیش شد استعفای حجی جون و معاونش. گاهی وقتا برا اینکه غبار مشکلات فروکش کنه باید چند روزی تو دید نباشی و از دسترس خرج شی.
    • بسوزید و بسازید و نق نزنید: IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      این یه کار مدیریتیه که تو و ممد نوری و میتی فوت‌فوتی‌زاده و علی جباری و بهتاش فریبا و بقیه پیشکسوتای بچه‌سال (از نظر عقلی) باشگاهتون ازش سر در نمیارن. باشگاه کیسه که ادعاش اونجای خر رو پاره میکنه انقد بدبخت شده که با شلوغ‌کاری و تجمعات گاه به گاه گروه فشارش که بیشتر دنبال مطامع شخصی خودشونن تا تیمشون ماهی چند بار کاسه گدایی دست میگیره و یه پولی از دولت میکنه که ۹۰ درصد مردم بیچاره ایران راضی بهش نیستن. این باشگاهو هر چه زودتر منحل کنن کمتر ضرر میخوره به بیت‌المال خالی مملکت. مردم چه گناهی کردن که با شما همشهری و هم‌ولایتی و هم‌میهن شدن!! بازیکنتونو پنج ساله میفروشید ۱.۸ میلیون و یه ساله میخرید ۱.۲ میلیون. این چه طرز تیمداریه خدائیش. خجالت بکشید از دست خالی و دل پر ملت. خجالت بکشید از آدام اسمیت. خجالت بکشید از دختر آبی.
  • محمدرضا IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    طرف ۶۰ سال از عمرش میگزره هنوز مثل بچه دبستانی بهانه میاره
  • احمدرضا IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    اقای بیانی،اب بریزید که نسوزه،اخه مشکلات پرسپولیس به شما چه ربطی داره،یحیی بغض کرده؟؟ حق داره،گلر فیکس تیم ملی ش را بخاطر ندانم کاری و لجبازی چند نفر با وسوسه پول میلیاردی داشتند می بردند تیم رقیب،از همه ظرفیت ها استفاده کرد نذاشت، اخه بهترین گلر اسیا را چرا پرسپولیسی ها مفت مسلم،بسادگی به استقلال بدهند؟؟؟ مدیران شایسته تان اجرلو و حاجی فتل پول استقلال را بباد دادند به پرسپولیس چه ربطی دارد؟؟؟وقتی قایدی و محبی را با میلیون دلاری از پرتغال و امارات می اوردند،باید فکر به فنا دادن تیم تان استقلال بودید؟؟این دو مدیر چک بی محل کشیدن و طلب های خودشان را دوبار دوبار پاس کردن،چرا پرسپولیسی ها بخاطر این کلاه برداری حساب پس بدهند؟؟؟ به یحیی،درویش و پرسپولیسی ها ربطی ندارد؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی