نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پایان زوج بوشهری؛ نکونام بدون دو ستاره استقلال تیمش را می‌سازد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علاوه بر مهدی قایدی، محمد محبی هم جدایی اش از تیم استقلال محرز شده است.

مهدی قایدی با تیم اتحاد کلباء تمام کرده است و برای دومین فصل متوالی به عنوان بازیکن قرضی از شباب الاهلی جدا خواهد شد و در ادامه مسیر برای تیم فرهاد مجیدی بازی خواهد کرد.

تیم سانتاکلارا هم پاسخ باشگاه استقلال را برای ادامه همکاری با این باشگاه بر سر محمد محبی را نمی‌دهد و بر سر این بازیکن با باشگاه روستوف روسیه به توافق رسیده است. حتی اگر محمد محبی حاضر به سفر به روسیه و حضور در اردوی روستوف نشود، باز هم سانتاکلارا رضایتنامه محمد محبی را برای تیم استقلال صادر نخواهد کرد و در این صورت محمد محبی باید راهی پرتغال شود تا برای سانتا در لیگ یک بازی کند.

با این اتفاقات جواد نکونام باید استقلال را بدون زوج بوشهری آماده بازی‌ها کند. این دو روی هم فصل گذشته ۲۰ گل زدند و البته در گل هایی دیگر هم با ایجاد موقعیت تاثیرگذار بودند و این طور می‌شود، گفت؛ در بیشتر گل‌های استقلال رد و پای این دو بازیکن دیده می‌شود. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که استقلال پیش از فصل گذشته بدون محمد محبی و مهدی قایدی قهرمان لیگ برتر شده بود.

باشگاه استقلال مهرداد محمدی را در پست وینگر به خدمت گرفته است و در تلاش است دست کم یک بازیکن دیگر در این پست بخدمت بگیرد تا جای خالی این دو بازیکن در ترکیب تیم حس نشود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • دلسوز فوتبال زده IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    #انحلال به قول مجری عزیز اسماعیل پور: مسئولین عزیز علنی بگید اگه استقلال نمیخواین اگه دوستش ندارین حذفش کنید هوادر این تیم چه گناهی کردن سوگلیتون قهرمان آسیا نمیشه بقیه چه گناهی کردن
    • حافظ IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      واقعا گل گفتی
  • استقلالته IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    هیچ اشکالی نداره! از آقای خطیر که مدیری باهوش و انقلابی هست خواستاریم جای این بازیکن هایی فقط به فکر پول اند بازیکنان جوان و ارزشی و پابیند به ارزش های نظام و انقلاب هست را بیاورد!و دیگر با بازیکن های که به مردم و انقلاب بدی کردند قرارداد نبند. استقلال مکتب و نماد جمهوری اسلامی عزیز ماست.
    • تاج تاجان IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      استقلال مکتب تفکر شما نیست اون مکتب لنگه داش
    • آبی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      همون امثال تو باعث شدن استقلال به این روز بیوفته ورزش چه ربطی به سیاست و نظام داره
  • رضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    هیچ سالی نشد استقلال مثل پرسپولیس ثبات داشته باشد ۷و۸ ساله دل استقلالی‌ها را خون کردند هرسال به بها نه ای استقلال را شخم می زنند یعنی بخاطر تیم نور چشمی وزرات ثبات استقلال را بهم می زنند تا پرسپولیس آنها بدون مزاحم قهرمان بشه استقلال را نگاه کنید خلع سلاح کامل شد وبرعکس پرسپولیس تا دندان مسلح شد یک چنگ نابرابر ناجوان مردانه خ ب معلومه استقلال قهرمان نمیشه تا یکسال می خواد درست بشه مربی و مدیر عامل و بازیکنانش همه بهم می زنند چراکه پول در اختیار دشمنان استقلال است پرداخت به استقلال دیر وقطره چکانی انجام میشه تا ثبات استقلال بهم بخوره کار ی که هر سال سر استقلال می‌آورند الاهی به حق خدا در زندگی خیر نبیند
  • محمدرضا IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    امسال سال خوبی برای آبی ها نیست بدون قائدی و محبی این خط و این نشان
  • اریا IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    گل گفت اما شل گفت....خشت اول چون نهاد معمار کج....تاثریا میرود دیوار کج ...نمیدونم چندسال داری ولی برو تحقیق کن ببین چرا این شعر برازنده تیم کیسه میباشد...علنی تو برنامه فوتبال برتر اقای قربان زاده که باسند ثابت کرد....................؟؟؟؟؟؟.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی