نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
کاپیتان استقلال در آستانه خاص ترین هت‌تریک/ تحمل فشارهای عصبی سرانجام جواب داد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کاپیتان استقلالی‌ها به احتمال فراوان به تیم خود برمی‌گردد و در لیگ بیست و سوم نیز پیراهن آبی پوشان را بر تن می‌کند.

رخ دادن اتفاقات عجیب در استقلال دیگر به امری بدیهی تبدیل شده است؛ باشگاه استقلال در حال گذراندن سومین روز بدون مدیرعامل است و آبی پوشان منتظرند تا مدیرعامل جدید خود را بشناسند.

در این شرایط نقل و انتقالات استقلال اهمیت زیادی دارد؛ در حالی که همه تیم‌ها مشغول یارگیری‌اند، نبود مدیرعامل استقلال سبب شده تا دست جواد نکونام در این امر خالی بماند و از این شرایط نگران‌کننده پیش‌بینی می‌شود.

یکی از دغدغه‌های اصلی جواد نکونام سرمربی استقلال و طرفداران این تیم به خط دروازه برمی‌گردد. جایی که سیدحسین حسینی چند روز پیش از هواداران خداحافظی کرد و تلاش‌ها برای جذب علیرضا بیرانوند هم به جایی نرسید. استقلالی‌ها در حال حاضر علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر را در اختیار دارند، اما نکونام به دنبال تقویت خط دروازه‌اش است.

از این رو زمزمه بازگشت سیدحسین حسینی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها در چند سال گذشته به واسطه حواشی و فشارهای عجیبی که تحمل کرد، حالا در آستانه بازگشت قرار گرفته است. حسینی که در سال‌های قبل نیز دوبار از هواداران خداحافظی کرد و برگشت، حالا با شرایط موجود احتمالا برای سومین بار باید بعد از انتشار پیام خداحافظی برگردد و کارش را جلو ببرد.

یک گلر اسپانیایی رقیب حسینی برای حضور در استقلال بود اما با شرایط موجود حضور این دروازه‌بان هم تقریبا منتفی شده و گزینه اول نکونام برای خط دروازه کسی نیست جز سیدحسین حسینی. از سوی دیگر شنیده می‌شود که محمدرضا خالدآبادی، گلر تیم ملی امید، دیگر گزینه استقلالی‌هاست. با توجه به کاهش سهمیه بزرگسال نکونام بدش نمی‌آید که خالدآبادی زیر ۲۳ سال را به خدمت بگیرد و از او در کنار حسینی استفاده کند. البته که این مسئله نیازمند همکاری باشگاه هوادار در صدور رضایتنامه است.

اگر حسینی با استقلال تمدید کند و خالدآبادی نیز اضافه شود، آن وقت علیرضا رضایی قصد جدایی خواهد کرد. او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند و با وجود قرارداد یک‌ساله در صورتی که معادلات دروازه طبق شرایط بالا پیش برود، احتمالا شاهد صدور رضایتنامه رضایی و حضور او در تیم دیگری باشیم.

هرچه هست، سیدحسین حسینی در صورت بازگشت به استقلال انگیزه زیادی برای موفقیت خواهد داشت؛ او که در لیگ بیست و یکم با نمایش‌های فوق العاده نقشی مهم در قهرمانی استقلال داشت و به واسطه همین عملکرد به جام جهانی رفت، حالا برای بازگشت به شرایط خوب انگیزه زیادی دارد و بی‌شک بعد از تمدید قرارداد طور دیگری کار را جلو خواهد برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • م IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    حسینی دروازه بان خوبی است که بعد از جام جهانی تمرکز خودش را از دست داد ... باید بهش فرصت دوباره داد.
    • روحیه IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      دروازه بان نباید بیش از حد روحی باشه. البته کلاً حسینی گلر بدی نبوده اما فرصت کافی هم داشته
  • عجب رویی IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    اسمش تحمل نیست. بازی با اعصاب هوادار و بی‌توجهی به نظر اونهاست. امسال هم تیم درستی نداریم بی خیال
  • استق لا لی مفلوک ونادان IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    بعد از اون شش گلی که از انگلیس خورد دیگه اون آدم سابق نشد...
  • Mostafa rezaie IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    با وجود اینکه پرسپولیسی هستم ولی با شناختی که ازش دارم به نظرم امسال سال درخشش سیده. جای یحیی بودم بیرانوند پولدوست رو میدادم استقلال سید رو میگرفتم تا استقلال تاوان از دست دادن سید رو پس بده
  • Armin Alcapon US ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    گلر خوبیه من خودم گلر بودم حالا نمیشه با چندتا اشتباه ۸ سال و گزاشت کنار از اون جلو فوروارد ۱۰ خراب میکنه چیزی نیست بد بدبخت گلر ۷ متر و ۳۲ سانت تو ۲ متر و۴۵ سانت چیکار کنه ؟؟؟ حالا اگه اون جلو فوروارد هامون گل میکردن استقلال اول میشد شرایط برعکس نبود برا حسینی ؟؟؟؟چراا حالا همه فشارها اون موقع رو بیرانوند بود .
  • استقلال IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    سید حسین حسینی بهترین دروازه بان ایران هستش اگر گلهای که خورده تقصیر دفاع بوده نه حسینی آقای کریمی پول پرست بخاطر اینکه از کنار بیرانوند پولی به جیب بزنه رفته با بیرانوند مذاکره کرده برای استقلال‌ حسینی سرور تمام دروازه بانهای ایران هستش
  • سعید IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    حسینی در حد و اندازه استقلال نبوده و نیست اگر به خدا اعتقاد دارید الکی بزرگش نکنید از اینجا میگم آقای حسینی اگه احترام حالیته خودت برو وگرنه نیم فصل با لگد میندازنت بیرون دیگه فیلم هات جواب نمیده
  • احمد IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    سید بسیار دروازه‌بان خوبیه . اگه مث بیرانوند پول‌دوست بود ، توی استقلال نمی‌مون . چرا در سال قهرمانیِ بدون باخت ، ک حتی ی گل هم نخورد ، هیچ‌کی ازش تقدیر نگرد ؟ آقای محترم ک میگی سید در حد استقلال نیست ، اگه در حد استقلال نبود ، پس استقلال چطوری اون سال بدون گل‌خورده قهرمان شد ؟ یکمی چشاتونو باز کنین . این‌قدر نمک‌نشناس نباشین . سید هم غیرتی بازی میکنه و هم دنبال پوی نیست . اینهمه توپ گرفت و شیرجه و ... بخاطر غیرتش بود ، ن بخاطر پول مث بعضی دروازه‌بانای دیگه . پس نمک‌نشناس نباشین و حقیقت‌رو با چشمان باز ببینین ن با بوی پول .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی