نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
نیمار
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آینده نیمار هنوز مشخص نیست و زمزمه‌هایی از سوی لیگ ایالات متحده برای جذب این ستاره برزیلی شنیده می‌شود.

قرارداد لئو مسی با اینترمیامی می‌تواند باعث شود که دیگر چهره‌های مطرح فوتبال بین‌المللی به فکر انتقال به MLS باشند. این لیگ به دلیل نفوذ مالی فوتبال عربستان سعودی که بازیکنان برتر را با پیشنهادات بزرگ جذب کرده، در جذب بازیکنان با مشکلاتی مواجه شده است.

با انتقال ستاره آرژانتینی به آمریکا، تیم‌های دیگر مصمم به ماندن در رقابت هستند و فعالانه به دنبال خریدهای بزرگ می‌گردند.

نیمار در رادار نیویورک سیتی اف‌سی قرار گرفت

به گزارش موندو دپورتیوو، باشگاه نیویورک‌سیتی برای جذب نیمار ابراز علاقه کرده است. قرارداد نیمار با پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، اما آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مدتی است که شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی او قبل از پایان قراردادش به گوش می‌رسد.

این رسانه با استناد به اطلاعات City Xtra و The Secret Scout گزارش می‌دهد که «گروه فوتبال سیتی» که مالک باشگاه نیویورک‌سیتی است، جذب ستاره برزیلی را هدف قرار داده است. موندو دپورتیوو نشان می‌دهد که گروه فوتبال سیتی هنوز به سراغ نیمار نرفته، اما گمان می‌رود که در حال بررسی پیشنهادی فریبنده برای متقاعد کردن او برای پیوستن به تیمشان است.

آیا نیمار به MLS علاقه دارد؟

نیمار احتمال بازی در MLS را پس از پایان دوران حضورش در اروپا، رد نکرده است. در حالی که چندین باشگاه به دنبال او هستند و صحبت‌هایی در مورد بازگشت احتمالی او به بارسلونا وجود دارد، ستاره برزیلی راه رفتن به ایالات متحده را نبسته است.

اگر نیمار قرار بود به باشگاه نیویورک‌سیتی بپیوندد، راه ستاره‌های دیگری مانند داوید ویا، آندره‌آ پیرلو و فرانک لمپارد را که همگی برای این باشگاه بازی کردند، دنبال می‌کرد.

یکی از عواملی که می‌تواند بر تصمیم نیمار به نفع سیتی اثر بگذارد، احتمال انتقال نیمار به منچسترسیتی، تیمی متعلق به کنسرسیوم بزرگ گروه فوتبال سیتی، است، قبل از اینکه کار خود در اروپا را تمام کند و به لیگ ایالات متحده منتقل شود.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی