نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
کلوب| استقلالی‌ها بیرانوند را بعد از آن حرکات می‌پذیرند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید حتی شایعه و شوخی پخش کردن این خبر هم برای هواداران استقلال درد آور و ناراحت کننده است چه برسد به اینکه حتی چند درصد خیلی کم هم بخواهد واقعیت داشته باشد و به واقعیت هم بپیوندد.

هواداران استقلال بخصوص در فصل گذشته و پس از دو شکست تلخ برابر پرسپولیس و آن حرکات شادی غیرمتعارف بیرانوند که موجب ناراحتی و عصبانیت استقلالی‌ها را فراهم آورد چطور می توانند این دروازه بان را درست پس از چند ماه از آن اتفاقات درون تیم خود بپذیرند حتی اگر این شایعه واقعیت داشته باشد.

هر چند از طرفی مبلغ پیشنهادی بیرانوند آنقدر بالاست که باشگاه استقلال از عهده آن برنخواهد آمد و از طرفی هم بیرانوند به دنبال مبلغ قرارداد بالاتری است و به احتمال فراوان دوست داشته باشد که در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فوتبال خود را دنبال کند و شاید از طرفی دوباره هم توانست با پرسپولیس به توافق برسد.

هواداران دهه ۷۰ استقلال هنوز خاطره انتقال جنجالی مهدی‌هاشمی نسب را در تابستان ۱۳۷۹ از یاد نبرده اند، بازیکنی که چند فصل متوالی در لباس پرسپولیس در دربی‌ها به گربه سیاه استقلال تبدیل شده بود و یک پای همه گل‌های قرمزها در دربی‌ها بود و به یکباره در تابستان ۷۹ با توافق با فتح الله زاده لباس آبی بر تن پوشید و در اولین دربی مقابل تیم سابق خود اینبار با لباس آبی استقلال به پرسپولیس گل زد و بقیه اتفاقات ... که تا سالیان سال و حتی همین حالا هم مورد غضب هواداران دو آتشه پرسپولیس هم قرار گرفته است.

اما اینبار دیگر مثل دو دهه پیش انتقال‌های جنجالی و پر سروصدا نداریم، انتقالی که بخواهد مانند آن دوره‌ها به معنای واقعی بمب نامیده شود دیگر در دهه ۹۰ و بخصوص چند سال گذشته آن هیجان خود را از دست داده هر چند شاید بسیاری این نقل و انتقالات مستقیم از دو تیم را دیگر عادی جلوه بدهند اما برای هواداران هر دو تیم هیچ گاه عادی نبوده و نخواهد شد.

پس به احتمال بسیار زیاد این تنها به یک شایعه خیلی بزرگ بی شباهت نباشد و تحقق این انتقال کمی مشکل به نظر می رسد، مگر اینکه بیرانوند علاقمند باشد که خود را به عنوان یک یاغی پس ازهاشمی نسب و نیکبخت واحدی مغضوب هواداران پرسپولیس کند و برای ادامه شهرتش حتی با قیمتی پایین تر از معمول پیراهن آبی استقلال را بر تن کند که این فرضیه باز هم شاید در حد محال باشد اما در این فوتبال هیچ چیز بر اساس منطق و اساس و استدلال جلو نمی رود و همه چیز ممکن است اتفاق بیفتد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • hamed IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    بله میپذیریم چون همه بیرو رو میشناسیم هیچی تو دلش نیست
    • رضایاک IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      کیسه اگه دروازبان داشت نمیپذیرفتید!!!
    • عروس العین IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      حالا که مطمئنی هیچی تو دلش نیست بدون بیرو پرسپولیسی خواهند ماند و بازهم دوباره و صدباره رنگینتان میکند.😂😂😂
  • کیسه۶تایی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    بحث پول زیاد درمیانه...فقط ۲۸ میلیارد پیش پرداخت... بعضی ها برای این خیلی کار میکنن
  • سینا IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    اره.. مگه استقلالیها مکتب و اصالتی دارند.. همین فردا فراموش میکنند.. نمونه های تاریخی زیاد داریم.. نمونه اش هاشمی نسب..
  • مهدی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    چرا بیرو نیاد؟در واقع داره به تیم خودش میاد.خودش اعلام کرد قبل از اینکه به لنگ برود گفت من استقلالی هستم
  • عادل IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    هرگز نمی پذیریم و وجود همچین آدمی تو هر تیمی باعث ننگ و خجالت و شرمساری است اولین و مهم‌ترین شرط حضور در تیم استقلال مزین بودن به صفات پسندیده ی انسانی است که بیراوند فاقد آنست ، حتی آدم از شنیدن اسمش هم چندشش میشه و حالش بهم میخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی