نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رابطه عجیب پارتی مختلط و ساپینتو با اوج‌گیری ستاره استقلال/ بازگشت باشکوه قایدی به روزهای خوب
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

نگاهی به عملکرد مهدی قایدی در فصل گذشته لیگ برتر مشخص می‌کند این بازیکن از اواسط بهمن ماه ۱۴۰۱ اوج‌گیری فوق‌العاده‌ای داشت و از صفر به صد رسید.

مهدی قایدی ستاره بوشهری باشگاه شباب الاهلی امارات پس از عقد قرارداد ۵ ساله با تیم عربی و تجربۀ یک فصل ناموفق در آن تیم تصمیم گرفت در تابستان سال ۱۴۰۱ به استقلال برگردد.

۱۷ هفته و تنها یک گل!

انتقال قرضی این بازیکن و حضور دوباره‌اش در استقلال با افت شدید قایدی در نیم فصل اول همراه شد. او در طول ۱۷ هفته مسابقات لیگ برتر تنها توانست در هفته دوم مقابل ملوان سومین گل استقلال را در دقیقه ۷۹ وارد دروازه تیم انزلی کند. اما یک اتفاق عجیب در دی ماه سال گذشته بار دیگر فوتبالیست جنجالی استقلال را تا آستانه سقوط به دره حاشیه پیش برد.

باز هم دی‌ماه باز هم قایدی

بازیکن مطرح فوتبال کشورمان که در نهم دی ماه سال ۱۳۹۶ اهالی فوتبال را در شوک بزرگی فرو برده بود ۵ سال پس از آن ماجرا بار دیگر و در دی ماه سال گذشته با خبری در ارتباط با برگزاری یک مهمانی مختلط، توجه اهالی فوتبال را به خودش جلب کرد.

سانحۀ رانندگی بلوار امامعلی بوشهر

به یاد داریم سرهنگ کشکولی (رئیس پلیس راه شهرستان بوشهر) در تاریخ نهم دی ماه سال ۱۳۹۶ (ساعت ۱:۳۰ بامداد) خبر واژگونی خودروی ام وی ام در بلوار امام علی شهرستان بوشهر - حد فاصل میدان غدیر تا میدان مطهری - را با حضور ۵ سرنشین اطلاع داده بود. تصادف شدیدی که متأسفانه یک فوتی هم داشت! حادثه‌ای تلخ که مهاجم تیم استقلال را در شرایط بد جسمانی قرارداد و پس از ماه‌ها درمان و جراحی‌های متعدد مهدی قایدی بار دیگر توانست به میادین فوتبال برگردد.

رابطۀ عجیب پارتی مختلط و ساپینتو با اوج‌گیری ستاره استقلال/ قلعه‌نویی هم متوجه شد

۵ سال بعد این بار در دماوند

این بار و ۵ سال پس از آن اتفاق تلخ، باز هم در اولین ماه زمستان، صبح روز یازدهم دی ماه سال گذشته خبری در ارتباط با برپایی یک مهمانی مختلط در نزدیکی دماوند توجه طرفداران فوتبال به ویژه استقلالی‌ها را به خودش جلب کرد. مهمانی که گفته می‌شد مهدی قایدی به مناسبت سالگرد عروسی‌اش آن را برپا کرده و به رغم دعوت از همه هم تیمی‌هایش تنها تعداد محدودی از دوستان فوتبالی او در باغش حضور پیدا کرده بودند.

ساپینتو به مهاجمش چه گفت!

فردای آن روز مهدی قایدی پس از حضور در محل تمرین به شدت مورد استقبال ریکاردو ساپینتو (سرمربی وقت تیم) قرار گرفت. خیلی‌ از هم تیمی‌ها و اعضای کادر فنی استقلال پس از آن جلسه تمرینی به صحبت‌های خصوصی سرمربی پرتغالی استقلال با مهدی قایدی اشاره می‌کردند که ظاهراً نسبتاً طولانی هم بوده است.

اوجگیری باورنکردنی!

در حالی که به نظر می‌رسید مهدی قایدی تحت تاثیر اتفاقات مربوط به آن مهمانی بار دیگر به حاشیه برود اما این بار او اوجگیری فوق العاده‌ای را تجربه کرد و توانست تا پایان رقابت‌های لیگ برتر(از هفته هجدهم به بعد) ۱۱ گل برای استقلال به ثمر برساند!

رابطۀ عجیب پارتی مختلط و ساپینتو با اوج‌گیری ستاره استقلال/ قلعه‌نویی هم متوجه شد

مروری بر گل‌های بهترین گلزن استقلال

  • مهدی قایدی در هفته هجدهم مقابل مس کرمان زننده گل ۳ امتیازی تیمش بود. ستاره بوشهری استقلال در دقیقه ۷۳ و در شرایطی که بازی ۲ بر ۲ مساوی بود گل سوم استقلال را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز حساس نصیب تیمش شود.
  • او در هفته نوزدهم و در پیروزی ۳ بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان زننده گل‌های دوم (۵۴) و سوم (۹۰+۱) به این تیم بود تا باز هم سه امتیاز بازی را به نام خودش ثبت کند.
  • مهدی قایدی که موتور گلزنی اش روشن شده بود در هفته بیستم مقابل پیکان و در دقیقه ۱۰ زننده یکی از دو گل برتری تیمش بود تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.
  • مهاجم ریز نقش استقلال در هفته بیست و سوم مقابل فولاد گل دوم تیمش را در دقیقه ۷۷ زد تا استقلال ۲ بر ۰ برنده شود.
  • قایدی در هفته بیست و چهارم و در دیداری که استقلال دو بر صفر ذوب آهن را شکست داد در دقیقه ۲۰ گل اول آبی‌ها را به ثمر رساند.
  • بازیکن خوش تکنیک استقلال در هفته بیست و پنجم و در بازی سنگین و حساس مقابل آلومینیوم اراک در دقیقه ۵۵ تک گل سه امتیازی استقلال را به ثمر رساند تا ستاره تیمش به شمار برود.
  • او در هفته بیست و ششم و در بازی که استقلال تیم هوادار را گلباران کرد زننده پنجمین گل استقلال بود و در دقیقه ۸۸ دروازه مهمان تیمش را باز کرد تا در نهایت بازی با حساب ۱-۶ به پایان برسد.
  • این بازیکن در هفته پایانی لیگ برتر اوج آمادگی‌اش را به رخ آذری‌های تیم تراکتور کشاند. او در دقایق ۱۷ از روی نقطه پنالتی، ۴۳ و ۶۱ سه بار به نماینده تبریز گل زد و هت تریک کرد تا تراکتور با سنگین‌ترین شکست فصل و نتیجه ۷ بر یک به خانه برگردد!

حمایت قایدی از ساپینتو دلیل داشت!

بررسی اتفاقات ماه‌های گذشته پس از مهمانی دماوند و صحبت‌های ساپینتو این تصور را برای مخاطبان تیم استقلال ایجاد می‌کند که قطعاً سرمربی پرتغال تهرانی تاثیر مستقیم روی مهدی قایدی داشته که توانسته او را در فاصله یک ماه پس از مهمانی جنجالی در شرایط گلزنی و ارسال چندین پاس گل قرار بدهد. شاید به همین دلیل بود که مهدی قایدی در روزهای پایانی فصل گذشته بیش از سایر هم تیمی‌هایش اصرار داشت که ریکاردو ساپینتو باید در استقلال بماند.

رابطۀ عجیب پارتی مختلط و ساپینتو با اوج‌گیری ستاره استقلال/ قلعه‌نویی هم متوجه شد

بازگشت به تیم ملی

درخشش مهدی قایدی در نیم فصل دوم حتی موجب شد تا امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نیز وادار شود او را به اردوی این تیم دعوت کند و حالا قایدی بار دیگر همچون ماه‌های پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به یکی از مهره‌های ثابت در لیست تیم ملی تبدیل شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • ناشناس IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    اینا بنویس و ذوقش ببر خخخ بی افتخار فقط اوجش با کمک داورهاست خخ
  • ساسان IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    رسماً سرکاری بود دیگه !؟؟؟؟ این همه آسمون ریسمون که فقط صحبت کرده باهاش !؟ خب چی گفته !؟
  • بابک IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    مهره ثابت تیم ملی 🤣🤣بزار سیزده بدر بشه 🤣🤣❤️
  • ناشناس IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    میخواهد بگه که بعد پارتی همه چیز فرق کرده حالا چجوری شده خدا می‌دونه
  • احمدبهزادی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    مهدی قائدی هرکزیکفوتبالیست شش دانگنخواهدشدوتا حدی که به زودی افول خواهدکردبطوری که تیمهای بالی جدول لیگبرارلیران دیگراورا نخواهندخواست بویژه اگرکمک داورویدیویی مورداستفاده قراربگیرداوفقط یک شگردداردکه به راحتی قابل مهارلست فقط ازپای چپ توپ را به پای راست میدهدوشوت میکندوالبته استاددایووفریبکاری است .
  • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    ساپینتو به بازیکنان انگیزه داد در اون شرایط بد و نابسامان ، بعد اون مهمانی که چطور پلیس رو بالای سرش کشوندن اگر ساپینتو بهش روحیه نمی داد و نیمکت نشینش می کرد فوتبالش نابود می شد اما ریسک کرد در شرایطی که در اون مقطع خوب هم بازی نمی کرد ریسک کرد بهش بازی داد و احیاش کرد خدا نگذره از اونایی که استقلال رو از آسیا حذف کردن هشت امتیاز اختلاف رو جبران کردن به صدر رفتن حذف از آسیا تمرکزشون رو بهم ریخت
  • عیسی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    حالاچراعکس این پیرزنودرکنارحبتهای ساپینتوباقاعدی گذاشته یعنی میخوا چی کدی به مخاطب بدی .زشته بازندگی خصوصی مردم بازی نکن
  • امیر علی IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    روزهای اوج یعنی بازگشت به دبی پاساژ گردی و و البته شروع دوباره ارسال عکس سگ و ماشین و منزل لاکچری و میز شام و نیمکت نشینی .‌او ظرفیت زندگی در آنجا را ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی