نه بغداد بونجاح و نه عبدالرزاق حمدالله؛ شهاب زاهدی با ۱۵میلیارد تومان پرسپولیسی می‌شود/ بند فسخ ۲میلیون دلاری لژیونر ایرانی امسال به پایان رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف شایعات و اخبار غیرواقعی نه بغداد بونجاح و نه عبدالرزاق حمدالله گزینه یحیی گل‌محمدی بودند و سرمربی پرسپولیس دنبال یک لژیونر ایرانی بود.

شهاب زاهدی مهاجم ملی‌پوش و ایرانی تیم پوشکاش مجارستان، روز دوشنبه گذشته در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شد و ملاقاتی با رضا درویش انجام داد. عجیب آن که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب هرگونه مذاکره رسمی یا پیشنهاد و قراردادی عنوان کرد او برای سرزدن به ما و دوستانش در باشگاه پرسپولیس به این‌جا آمده است!

این در حالی است که خبردار شدیم توافقات لازم انجام شده و شهاب زاهدی به عنوان بازیکن آزاد قرار است با عقد قراردادی ۱۵میلیارد تومانی (سقف قرارداد مصوبه باشگاه پرسپولیس!) به مدت یک سال پیراهن تیم سابقش پرسپولیس را بپوشد.

پیش‌تر نوشته بودیم که گزینه اصلی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله این تیم شهاب زاهدی است اما برای جدایی یک مشکل دارد؛ بند ۲میلیون دلاری در قرارداد این بازیکن ایرانی با تیم اوکراینی که تیم خواهانش برای اخذ رضایتنامه باید بپردازد. این قرارداد و بند فسخ اما امسال به پایان رسید و حالا شهاب زاهدی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس ملحق شود.

جالب‌تر آن که در روزهای گذشته اخباری درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد قطر که سابقه بازی مقابل قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا را دارد منتشر شد که مشخص کرد این خبر چیزی جز یک شایعه نیست و بونجاح نقش بمب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات را ایفا نخواهد کرد. به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس هم می‌دانند که مذاکره با مهاجم الجزایری صحت ندارد چرا که اگر آن‌ها چنین خبری را باور می‌کردند قطعا در صفحه اینستاگرام این بازیکن، او را برای حضور در پرسپولیس ترغیب می‌کردند.

بغداد بونجاح ۳۱ ساله که آمار فوق‌العاده‌ای در طول دوران حضورش در السد داشته و تعداد گل‌های این بازیکن بیشتر از تعداد بازی‌های او برای تیم قطری است، در سایت ترانسفرمارکت ارزشی معادل ۴میلیون یورو دارد و همین موضوع نشان می‌دهد که پرسپولیس و کلا هیچ باشگاه لیگ برتری دیگری نمی‌تواند سراغ جذب بازیکنی با این قیمت برود.

همچنین پس از پیوستن کریم بنزما به الاتحاد عربستان، عبدالرزاق حمدالله یک رقیب جدی در ترکیب اصلی این تیم پیدا کرده است. شنیده می‌شود حمدالله باید از این تیم جدا شود چرا که او در لیست مازاد الاتحاد قرار گرفته است.

سایت MSN عربستان در جدیدترین خبر خود مدعی شده مقصد احتمالی مهاجم مراکشی پرسپولیس خواهد بود اما این خبر نیز شایعه‌ای بیش نبوده و باشگاه ایرانی توانایی خرید این مهاجم گرانق‌یمت را آن هم با سقف قرارداد ۱۵ میلیارد تومانی ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • فرهاد IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    لطفا بررسی کنید که قیمت شهاب زاهدی بالاتر از 15 میلیارده و حقوق ماهیانه‌اش در باشگاه قبلی 600 میلیون در ماه بوده. امسال مطمئن باشید با رقم قرارداد بیشتر و حقوق ماهیانه بیشتر به پرسپولیس اومده و قیمتش از 25 میلیارد هم بیشتر می شه با حقوق ماهیانه و آپشن ها که دست پرسپولیس بازه برای خرج کردن حتی بالاتر از 400 میلیارد سقف بودجه
    • ساوالان IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      لطفا برسی کنید قرارداد قایدی به دلار چقدر بوده با رضایت نامه و کف بازیکن استقلال دروازبان ذخیره بیشتر از بیرانود گرفته...نه غلامممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    • میلاد IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      600 میلیو.ن در ماه یعنی سالی 7 میلیارد . و بهتره شما در مورد 100 میلیارد قائدی و محبی حرف بزنی
  • diako IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    مفتشم گرونه ' باشگاههای مجارستان در حد لیگ یک خودمونه ' ایشون اونجا همش ذخیره هم بوده
    • سهند IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      ولی از شهبازاده 40میلیاردی فکر کنم بهتره ها
  • چهل سال جام های ناپاک لُنگ IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    باز حاضر خوری لنگ حکومتی شروع شد.تمام ستاره های لیگ رو دارن درو میکنه..بعد میگن کمترین خرج رو کردیم..بعد میگن مظلومترین تیم هستیم.!.دریافتیمون کمتر از تیم های دیگه هست!.یعنی این مافیای لنگ جوری فوتبال رو در مشت خودش گرفته که بازیکن ستاره لبگ غیر از لنگ حکومتی جای دیگه نمی تونه بره و اگر بره از طریق مافیاها و رسانه ها و..طرف رو نابودش میکنن تا خودش از فوتبال بره کنار.یا هر کسی میخاد تیم ملی بره و یا سریع به لیگ های خارجی ترانسفر بشه حتما باید بیاد به لنگ حکومتی! لنگ الان دنبال شهریار مغانلو و زاهدی و..استقلال هم چندساله با چند تا بازیکن معمولی مثل زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی و زواری و مهری مهدی پور و..داره از جان گذشتگی میکنه..دلم به حال لنگ خیلی میسوزه چون اصلا پول خرج نمیکنن هزینه هاش نصف نصف استقلاله کسی هم باهاش کاری نداره..قربان زاده ریس خصوصی سازی مگه تو .داره که به لنگ چپ نگاه کنه؟ فقط استقلال باید قربانی بشه تا لنگ سوگلی رو هر فصل قهرمان کنن.این ایت حکایت ابن فوتبال کشورمون. البته چند وقت دیگه یه ردیف بودجه برای لنگ کنار میذاران و یه جوری ازش حمایت مبکنن که لااقل یه ستاره بگیره
    • تیم منحل شده تاج IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      برای کسب نایب قهرمانی کری بخون کیسه چکار به کری خوندن با قهرمان ۳ گانه
    • حمید IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
      داداش چی میزنی قرادادهای تیمتو که میاد بیرون دیدی. یک دقیقه با خودت دو دوتا چهار تا من به نظرت بازیکن بخاطر فقط پول بازی میکنه یا اینکه دیده بشه و به جایی برسه اخه تو کیسه بازیکن میاد چیکار کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی