نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
درخواست عجیب و غریب مرد عنکبوتی از دو ستاره فوتبال!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تام هالند، ستاره مرد عنکبوتی و هوادار تاتنهام، از هری کین و سون هیونگ مین خواسته تا تاتنهام را ترک کنند. این بازیگر معتقد است که این دو باید شمال لندن را به مقصد رئال مادرید ترک کنند.

تام هالند ۲۷ ساله، ستاره مرد عنکبوتی، هرگز عشق خود را به اسپرز پنهان نکرده و قبلاً در مراسم توپ طلای گالا ۲۰۲۱ از کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن و فرانسه خواسته بود تا به این باشگاه بپیوندد. اما به دلیل فصل ناامیدکننده تاتنهام، دیدگاه او نسبت به این باشگاه بدبینانه‌ شده بود.

این باشگاه به دلیل کسب مقام هشتم در لیگ برتر و اخراج آنتونیو کونته و سرمربی موقت کریستین استلینی، نتوانست واجد شرایط ورود به هیچ تورنمنت اروپایی شود. این موضوع باعث شد تا این بازیگر پیشنهاد کند که بهترین بازیکنان باید از باشگاه جدا شوند تا در نهایت جام‌هایی به دست آورند. در حین ضبط ویدئو با یونیلند، از او پرسیده شد که دوست دارد چه پیغامی را به هری کین برساند؟ او گفت: «من می‌گویم به رئال مادرید برو. برو و بهترین بازیکن فوتبال دنیا باش که لیاقتش را داری.» او سپس فاش کرد که سون بازیکن مورد علاقه‌اش در باشگاه بوده و از او هم خواست که مانند هری کین از اسپرز جدا شود. وی افزود: «من می‌گویم با او برو، با هم بروید، لطفاً با هم لیگ قهرمانان را ببرید.»

کین ۲۹ ساله در تابستان از تاتنهام جدا خواهد شد و منچستریونایتد محتمل‌ترین مقصد اوست. اگرچه با جدایی شوکه‌کننده کریم بنزما، رئال می‌تواند برای جذب یک مهاجم ستاره جدید مانند ملی‌پوش انگلیسی برای رقابت با ژوزلو اقدام کند. در همین حال، سون ۳۰ ساله با انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی مرتبط شده اما اصرار دارد که در اسپرز بماند.

در طول مصاحبه، هالند همچنین حمایت از باشگاه را به مشکلاتی که در حوزه کاری خودش یعنی بازیگری در مینی سریال «اتاق شلوغ» دارد، تشبیه کرد. او گفت: «هوادار تاتنهام بودن تا حدودی شبیه حضور در اتاق شلوغ است، به من انعطاف‌پذیری را آموخت. تاتنهام هرگز چیزی نبرده و حمایت از آنها سخت بوده است. و این بر کسی پوشیده نیست که نمایش من به طرز وحشتناکی دیده شده، اما من امروز اینجا هستم، زیرا انعطاف‌پذیر هستم.»

این مطلب را هم بخوانید: ستاره‌هایی که می‌توانستند نماینده کشور دیگری باشند/ از بهترین گلزن تاریخ جام‌جهانی تا ماشین گلزنی سیتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی