نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گران‌ترین خرید استقلال؛ این ستاره ۳ میلیون یورو برای آبی‌ها آب می‌خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرها آمده است، فسخ قرارداد محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا ۳ میلیون یورو است. این در حالی است که باشگاه استقلال مدعی شد می‌تواند رضایتنامه این بازیکن را با ۶۰۰ هزار یورو دریافت کند.

باشگاه سانتاکلارا فصل ناموفقی را در لیگ برتر پرتغال سپری کرد و در پایان به دسته ی پایین تر سقوط کرد. به همین دلیل محمد محبی مایل به بازگشت به ترکیب این تیم نیست و برای جدایی از این تیم و حضور دوباره در استقلال می‌بایست فسخ قرارداد خود را از سوی تیم‌های خواهان فعال کند.

محمد محبی در بازگشت از تاشکند به همراه تیم ملی فوتبال ایران در مورد آینده ی خود گفت باشگاه سانتاکلارا در مورد آینده اش تصمیم می‌گیرد.

اما اصل ماجرا چیست؟

۳ میلیون یورو فسخ قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه سانتاکلارا. این خبر واقعی است اما این عدد برای فروش محمد محبی به تیم‌های پرتغالی در نظر گرفته شد. زمانی که باشگاه سانتا محمد محبی را به خدمت گرفت، برنامه داشت با میدان دادن به این بازیکن در لیگ برتر پرتغال او را به  تیم‌های مطرح پرتغالی بفروشد اما با سقوط به دسته ی پایین تر این پروسه نیمه تمام ماند و حالا هم باشکاه سانتاکلارا نمی‌تواند محمد محبی را به تیم‌های مطرح پرتغالی بفروشد. در چنین شرایطی باشگاه پرتغالی برای فروش محمد محبی باید از مواضع مالی خود کوتاه بیاید.

حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال چند وقت پیش گفت؛ می‌تواند رضایتنامه ی محمد محبی را با پرداخت ۶۰۰ هزار یورو دریافت کند. جواد نکونام سرمربی تیم استقلال روی ادامه ی حضور محمد محبی در ترکیب تیم تاکید کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جواد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    چه خبره بزار بره بازیکن دیگر بگیره
  • داریوش IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    طبق اون قراردادی که فصل پیش مدیریت اجرلو با سانتاکلارا بست قرارشد بند خرید دائمی به ارزش ۶۰۰ هزار دلار ثبت بشه و این بند فقط مخصوص استقلال است الان اگه استقلال این پول را بده که محبی مال خودش ولی اگه محبی را نخواد یا پولش را نداشته باشه ، هر تیمی غیر استقلال باید ۳ میلیون دلار بده چه پرتغالی باشه و چ از لیگ ایران مثلا سپاهان تا محبی را بگیره
  • جهان IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    پول که مثل هر سال واسه استقلال هست ، سه میلیون دلار بدید بخرید ، اصلا هم مهم نیست ۶۰۰ میلیارد بدهی به بار آوردید
    • محمد رضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
      پول بیت المال هزینه استقلال پرسپولیس سپاهان میشه نه مردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی