نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
۴ |
۰
هواداران نکونام را سرمربی استقلال کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک فشار هواداران استقلال باعث شد تا جواد نکونام سرمربی این تیم شود وگرنه بحث استفاده از مربی خارجی در باشگاه داغ بود.

بالاخره با فشار هواداران استقلال جواد نکونام سرمربی استقلال شد و سکان هدایت این تیم را در فصل جدید در دست خواهد گرفت. شک نکنید که اگر فشار هواداران نبود امروز یک مربی خارجی یا یک گزینه داخلی دیگر روی نیمکت آبی‌ها قرار گرفته بود اما تمام نظرسنجی‌ها از جمله نظرسنجی خبرورزشی نشان می‌داد که بیشتر هواداران استقلال حداقل در مقطع فعلی خواستار حضور جواد روی نیمکت تیم‌شان هستند. آنها به درستی عقیده داشتند مربی خارجی زمان می‌خواهد و در این مقطع مربی بزرگ خارجی هم به ایران نمی‌آید. 

نکونام برای موفقیت در استقلال کار بسیار سختی پیش رو دارد. باشگاه از نظر مالی و مدیریتی اوضاع مناسبی ندارد و کار راحت نیست اما به هر حال جواد چون با فشار هواداران آمده می‌تواند روی حمایت آنها حتی در روزهای ناکامی و شکست حساب کند. خوشبختانه در این مدت خبرورزشی هم بار دیگر به لطف خدا روسفید شد. روزی که ما تیتر زدیم مذاکرات شبانه با نکونام یا حرکت رونالدینیویی استقلال و... خیلی حرف‌ها شنیدیم اما با گذشت زمان بار دیگر نزد خوانندگان خود روسفید شدیم و خوشحالیم که در مسیر درست اطلاع‌رسانی با کمک همکاران خود توانستیم بهترین و صحیح‌ترین اخبار و موضع‌گیری‌ها را داشته باشیم. در ماجرای پرسپولیس هم کاملاً مشخص بود که یحیی می‌ماند چون هیچ گزینه‌ای به جز پرسپولیس نداشت و گل‌گهر حدود ۲ هفته قبل با یک مربی یونانی قرارداد بسته بود. یحیی البته حرف از استراحت ۶ماهه و... زده بود اما تمایل قلبی‌اش به ماندن بود و در نهایت مشخص شد که از حدود ۱۰ روز قبل به باشگاه لیست داده بود. 

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند جذاب‌تر از فصل گذشته بوده و هیجان زیادی را در پی داشته باشد. مسلماً تقابل جواد و یحیی در دو دربی رفت و برگشت هم بسیار جذاب خواهد بود. البته کار گل‌محمدی به مراتب راحت‌تر است چون بازیکنان پرسپولیس 90 درصد دریافتی داشته‌اند و پرسپولیس ثبات مدیریت داشته اما استقلال فصل گذشته سه مدیرعامل داشت و حالا هم هیچ‌کس مطمئن نیست که حجت کریمی ماندگار باشد. آنچه مسلم است چه با کریمی و چه هر مدیر دیگری کار نکونام خیلی سخت است ولی فاکتور مثبت او (مثل مجیدی) حمایت هواداران استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • کیوان IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    شما بهترین هستین،به پاس تلاش های شما با قلبی مملو از احترام خسته نباشید،خداقوت💙با اینکه شما دوست ندارید من تو سایتتون باشم ولی من شما رو دوست دارم و تو سایتتون هر روز هستم💙
  • شایان IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    نکونام باید بدونه که 60 درصد ایرانیان فشار اوردن که بشه سرمربی بزرگترین تیم ایران پس باید حواسش جمع کنه که بهترین عملکرد رو داشته باشه چون این تیم تیم مردمه و میلیون ها نفر شب و روزشون با این تیم سپری میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی