نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
رقم قرارداد بازیکنان نیمکت‌ نشین استقلال لو رفت!/ ۱۳ میلیارد تومان برای ۱۲۳ دقیقه بازی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در فصلی که گذشت برخی از بازیکنان استقلال که زیر ۱۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفته‌اند و برخی دیگر که نسبت به مجموع دقایق طول فصل درصد اندکی در ترکیب بوده‌اند، رقمی بالغ بر۵۰ میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده‌اند.

بخشی از دلایلی که موجب شده بدهی‌های قابل توجهی در استقلال انباشته شود، به قراردادهای نامناسبی مربوط است که در گذشته و حال با بازیکنانی منعقد شده که بازدهی اندکی در ترکیب این باشگاه داشته‌اند. درواقع می‌توان تعداد قابل توجهی از بازیکنان را در تاریخ حیات باشگاه استقلال مثال زده که با وجود دریافتی‌های قابل توجه، بازدهی مناسب نداشته‌اند. اما نگاهی به فهرست بازیکنان فصل پیش نیز بار دیگر پرده از یک ضرر مالی بزرگ برای باشگاه استقلال برمی‌دارد. زیانی که ناشی از پرداختی‌های نسبتاً قابل توجه به برخی بازیکنان است، درحالی که دقایق اندکی برای این باشگاه بازی کرده‌اند.

در فصلی که گذشت برخی از بازیکنان استقلال که زیر ۱۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفته‌اند و برخی دیگر که نسبت به مجموع دقایق طول فصل درصد اندکی در ترکیب بوده‌اند، رقمی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده‌اند. پرداخت این مبلغ قابل توجه هیچ ثمره‌ای برای باشگاه استقلال نداشته است و صرف نظر از اینکه سرمربی استقلال نیز توجه آنچنانی به این بازیکنان نداشته، دستمزدی که برای برخی از این گروه پیش از شروع فصل تعریف شده با عملکردشان همخوانی ندارد.

جای پرسش جدی وجود دارد که وقتی بازیکنی همچون امیرعلی صادقی در پازل تاکتیکی سرمربی نیست چرا باشگاه استقلال برایش ۱۳ میلیارد تومان دستمزد تعریف می‌کند؟ آیا پرداخت چنین دستمزدی برای این بازیکن عجیب نیست؟ صادقی هر قدر هم که بازیکن آینده‌داری باشد، نباید با چنین دستمزدی در باشگاه استقلال فعالیت کند و مدیران باید پیش از عقد قرارداد حد فنی این بازیکن را به خوبی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دادند و بعد از بررسی‌های دقیق برای او دستمزد تعیین می‌کردند.

اوج شگفتی در دستمزد به بازیکنانی که زیر ۱۰ دقیقه برای استقلال بازی کردند به ماجرای عزیزبک آمانوف مربوط می‌شود که قرارداد فصل پیش او ۳۵۰ هزار دلار بود و حتی یک دقیقه هم در ترکیب استقلال به میدان نرفت و روشن نیست که اساساً چرا آمانوف پیش از شروع فصل مورد تأیید سرمربی یا مدیران قرار گرفته است؟ هیچ بعید نیست حضور این بازیکن با خواست افرادی جز سرمربی در استقلال صورت گرفته باشد تا نتیجه‌ای نامطلوب به بار آید.

به این اسامی توجه کنید:

۱- سبحان خاقانی (صفر دقایق بازی) اصل قرارداد بدون آپشن ۱ میلیارد تومان (نکته: به طور قطع قرارداد سبحان خاقانی نیز به روز شده)

۲- عزیزبک آمانوف (صفر دقیقه بازی) ۳۵۰ هزار دلار

۳- آرتین مرادی (صفر دقیقه بازی) ۴۰ میلیون تومان

۴- مهدی تسلیمی (صفر دقایق بازی) مبلغ ۴۰ میلیون تومان

۵- محمدحسین زواری (۴۶ دقیقه بازی) کمتر از ۱/۵ درصد دقایق بازی، مبلغ ۴ میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان

۶- امیرعلی صادقی (۱۲۳ دقیقه بازی) کمتر از ۵ درصد دقایق بازی، مبلغ ۱۳میلیارد تومان

۷- سینا سعیدی فر (۱۳۵ دقیقه بازی) کمتر از۵ درصد دقایق بازی، مبلغ ۳میلیارد تومان

۸- آرمان رضایی (۱۶۹ دقیقه بازی) کمتر از ۵ درصد دقایق بازی، مبلغ ۹میلیارد تومان

با احتساب بازیکن خارجی صفر درصد با دلار جمع هزینه ۸ نفر ۳۷ میلیارد تومان.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • ناشناس IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    اینو باید مدیران جواب بدن مدیرانی که دائم اطلاعات داخل باشگاه رو به بیرون ارسال می کنند چرا اطلاعات داخل باشگاه پرسپولیس گاه و بیگاه لو نمی ره ؟ آقای حجت کریمی با لو دادن اطلالات داخل باشگاه فقط تنش و حاشیه بیشتر میشه اگر هر موضوعی هست درون خانوادگی حلش کنید و با افرادی که به استقلال خیانت می کنن و اطلاعات درون باشگاه رو بیرون می دن برخورد کنید با همین روش به استقلال ضربه زدن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      منبع خبر از ایران ورزشیه ولی خبر اشتباهی به مخاطب دادن. مثلا یک نمونه بخوام مثال بزنم امیرعلی صادقی هست که یک بازیکن بسیار آینده داره که استقلال می تونه در آینده از ترانسفر کردنش پول خوبی در بیاره ولی مبلغی که براش پرداخت شده تقریبا سالی 4 میلیارد و 300 هست و در متن خبر نیومده که قرارداد این بازیکن 13 میلیارد برای 3 فصله نه برای یک فصل. چون این بازیکن آینده داره و باشگاه سال 4 میلیارد میده ولی بعدا این هزینه ای که براش می شه چند برابرش رو باشگاه بدست میاره. بازیکنان دیگه هم به همین صورت هستن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      حالا ایران ورزشی و افراد بالا نمیان بگن چرا پیروزی حکومتی به پریرا برزیلی، 60 میلیارد تومن برای یک گل در این فصل پرداخت کرده و 50 میلیارد هم به رادوشوویچ به صورت قسطی میدن که برای پیروزی گلری آنچنانی نکرده بود. اگه بودیمیر و جونیور و دیگر بازیکنان پیروزی رو بخوام مثال بزنم که رقم هنگفتی می شه برای هیچ دادن. خود کریم باقری هم که به قول یکی از پیشکسوتان خود پیروزی، فقط میشینه چای می خوره 4 تا 6 میلیارد در سال می گیره و سالی یکی دوبار که بازیکنان دعواشون می شه میاد دوتا پس گردنی یا دو تا سیلی به بازیکنان می زنه و میره می شینه. برای دو تا سیلی زدن 4 تا 6 میلیارد به نظرتون زیاد نیست؟
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      تو برنامه فوتبال برتر با حضور محمد حسین میثاقی لنگی، رضا درویش مدام می گفت باید پول تمامی بازیکنانمون رو بدیم و ازشون تشکر می کنم که بین 15 تا 20 میلیارد برای یک فصل بیشتر نگرفتن که باید پاداش ها و آپشن هاشونو هم بدیم که چند میلیارد بیشتر می شه که نوش جونشون و برای فصل بعد هم چرا قانون سقف بودجه گذاشتن و پرداخت ریالی دیگه چیه. منظورش این بود باید 800 تا 900 میلیارد برای فصل بعد خرج کنیم و وزیر ورزش و حاج آقا ابوتراب و دیگران آماده باشن که دست ها بره تو بیت المال. حالا حجت کریمی که لنگیه هی می گفت چرا قرارداد بازیکنان انقدر زیاده چطوری طلبشون رو بدیم از کجا بیاریم بدبخت شدیم این چه وضعیه. نباید بهشون دلاری می دادیم باید ریالی می دادیم. حالا خوبه بازیکنان تیم 7 ماه حقوق نگرفته بودن انقدر ناله سر می داد ولی لنگیا 80 درصد گرفته بودن با اینکه قراردادهاشون از بازیکنانی استقلال بیشتر بود. محمد حسین میثاقی هم مدام می گفت دروازه‌بان استقلال 10 میلیارد گرفته که 2 میلیارد بهش داده بودن و نمی گفت پریرا چرا 60 میلیارد برای یک گل باید بهش بدن یا رادوشوویچ چرا 50 میلیارد باید بهش بدن
    • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      کاش بجای دستهای پشت پرده ، ریش سردار را می دیدی ! این آش را سردار برای شما پخت اما همچنان اصرار دارید دنبال دشمن بگردید .
    • پاسخ به واعظ آشتیانی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      اولا با نام خودت یا یک نام مستعار بیا نه با نام مدیرعامل قبلی استقلال. دوم اینکه چون چیزی برای گفتن نداری یه چیزی می پرونی. از حضور کمک داوری که به دستور یحیی گلمحمدی ساپینتو رو اخراج کرد و بعد در جشن قهرمانی پیروزی شرکت کرد صحبت کن لنگی
    • فقط سردار آجرلو IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      سردار آجرلو جمله ای گفت بسیار ارزشمند ، ایشان گفتند استقلال تیم بزرگیست و باید بزرگ و باشکوه اداره شود و بعد آن جمله را گفت که چند صد میلیارد تومان به باشگاه خواهد آورد و......گویا هنوز برخی متوجه نشدند و آنهایی که خوب فهمیدند هم دو دسته هستند اول استقلالیها که علت را میدانند و دوم مافیای فوتبال که همراه با خبرناهاران سرخ در یک کشتی (اما سوراخ ) نشسته اند ، تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخواهد و باید گرانقیمت و بها دار باشد ، ما فوتبالی و فنی به موضوع نگاه میکنیم اگرنه که با خرید چندین داور و .... با قیمتی بسیار نازل میتوانستیم مثل لنگپوشان پایتخت کار را پیش ببریم و در جشن قهرمانی با یکدیگر پایکوبی کنیم
  • جرق جروق کوهی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    خبر ورزشی! اگر جرات دارید قراردادهای بازیکنان تیمتان را منتش کنید!
  • احمدرضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    همش تقصیر وزیر سلطانی فر و همچنین داور بازی دربی بود که شاهپینتو را اخراج کرد و الا نیمکت نشینان اینقدر پول نمی گرفتند،اجرلو و قربان زاده هم از طرف حکومت مامور شده بودند استقلال را نابود کنند،البته ال کثیر و عالیشاه هم قصوراتی داشتند با همه این تفاسیر با اینکه استقلال در ۳۰ هفته لیگ یکبار هم صدرنشین نبود ولی امید اول قهرمانی لیگ و جام حذفی و سه گانه بود
  • دلسوز فوتبال زده IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    فوتبال تعطیل کنید بره
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    در خصوص اون کیسه کش محترم و نازنین که درباره اسم من طرح مسئله کردن عرض میکنم که اسم ایشون را می برم چون ایشون مافیای کیسه (هوایی کردن بازیکن حریف شب قبل از مسابقه ، گرفتن حق حساب از قرارداد بازیکن ، دادن رشوه به داوران داخلی و خارجی و...) را رسوا کرد . کافیه اسم ایشون را + # قهرمانی پاک استقلال سرچ کنید تا پاسخ تمام سوالات شما داده بشه .
  • PM IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    لطفابرای یکبارهم که شده قراردادبعضی ازبازیکنان لونگ رومنتشرکنید ببینیدسرازچندمیلیارددرمیاره
  • 6 IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    كيسه است ديگر...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی