نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مشکلاتی وجود دارد که نکونام انتخاب نمی‌شود/ شوی تبلیغاتی استقلال خدمت بزرگی به لوپس کرد/ کمک ما به لوپس مثل خدمت ایران به افغانستان بود/ بیچاره هوادار که...!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال می‌گوید باعث تعجب است که برای سپردن هدایت تیم استقلال به یک مربی، قحط‌الرجال شده و این همه اما و اگر وسط است.

مهدی فنونی‌زاده، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره حضور مربی اسپانیایی در ایران اظهار داشت: کاملا مشخص بود که هدف باشگاه از این مانور تبلیغاتی چیست. حضور ۴۸ ساعته این آقا در تهران بیشتر از این‌که شبیه به مذاکرات فوتبالی باشد شبیه به شوی تبلیغاتی بود. این‌که ایجنتش از اسم باشگاه استقلال برای اعتبار بخشیدن به این بنده خدا برای کار در کشورهای منطقه استفاده کرده است کاملا واضح بود.

وی اضافه کرد: همین که طی ۴۸ساعت عکس و خبر این بنده خدا در رسانه‌های منطقه و شاید در رسانه‌های اسپانیا منتشر شد مشخص می‌کند که عده‌ای می‌خواستند با آوردن این مربی به تهران او را دوباره از ته انباری مربیان بیرون بیاورند و دستی به سر و گوشش بکشند و در نهایت او را به یکی از تیم‌های دسته دو یا سه قالب کنند.

بازین سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: آقای لوپس چهار سال از فوتبال دور بوده و کسی از او خبری نداشت. حالا او را بردند در کمپ استقلال که یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است، آن‌جا عکس و تفصیلات برایش به راه انداختند. بعد هم یک کنفرانس خبری برگزار کردند اما در نهایت گفتند به توافق نرسیدیم و او استقلال را در سطح خودش ندانست! کاملا از اول پیدا بود که این آمد و رفت یک مانور تبلیغاتی است. فقط دلم برای هوادار می‌سوزد که از همه جا بی‌خبر است و نمی‌داند چه بلایی بر سر تیمش می‌آورند.

فنونی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: شکی ندارم که این اتفاقات هدفمند بود. به هر حال او یک مربی خارجی حرفه‌ای است. کسی که در باشگاه رئال مادرید کار کرده قطعا می‌داند چطور دوباره خودش را در فضای فوتبال مطرح کند. ما نمی‌دانیم در این چهار سال کجا بوده یا چه مشکلی داشته اما حالا هوس کرده دوباره به فوتبال برگردد و کجا بهتر از استقلال که با آن یک مانور تبلیغاتی بدهد. واقعا باعث تأسف است که مدیران ورزش ما و مدیران باشگاه استقلال تا این اندازه به یک مربی خارجی اجازه می‌دهند از نام باشگاه استقلال به سود خودش استفاده کند. جالب‌تر این‌که این آقا تازه آمد و یک ایراد هم روی باشگاه استقلال گذاشت و گفت امکانات ندارد و رفت! این‌ها همه باعث سرشکستگی استقلال می‌شود.

لوپس در کمپ استقلال

بازیکن سال‌های گذشته استقلال درباره گزینه‌های ایرانی مطرح‌شده برای این تیم گفت: به نظرم جواد نکونام گزینه خوبی است اما شنیده‌ام که مسائلی وجود دارد که شاید مانع از حضور در تیم استقلال شود. ولی از بین ساکت و ربیعی به نظرم ساکت گزینه بهتری باشد چون او لااقل با تیم‌های پرطرفدار کار کرده و می‌داند فضا در استقلال به چه شرایطی است.

بازیکن قدیمی آبی‌های تهران تصریح کرد: اصلا مشخص نیست که چرا قحط‌الرجال شده و هیچ اتفاقی درباره سرمربی استقلال نمی‌افتد. متاسفانه داریم می‌بینیم که تیم استقلال زمان را از دست می‌دهد و در این میان کار ما شده خدمت به مربیان فراموش‌شده خارجی! مثل خدمتی که تیم ملی ما به افغانستان کرد! هرچقدر بازی افغانستان برای تیم ایران به دردنخور بود ما یک حریف فوق‌العاده برای افغان‌ها بودیم. خدمتی که استقلال به لوپس کرد مثل خدمت ایران به افغانستان بود (خنده)!

فنونی‌زاده در پایان تاکید کرد: با توجه به این‌که ساکت الهامی در سال‌های گذشته توانسته با تیم‌های تحت امرش یقه بزرگان فوتبال ایران را بگیرد می‌توان امیدوار بود که با انتخاب این مربی و حمایت باشگاه اتفاقات خوبی در فصل آینده برای استقلال رقم بخورد. او توانسته طی این سال‌ها دو بار قهرمان جام حذفی شود و با دو تیم پرطرفدار مثل تراکتور و نساجی کار کرده است. البته کار در استقلال با همه جا فرق دارد ولی اگر از الهامی حمایت شود، می‌تواند موفق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • کیسه آل لجن سعودی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    میتی!!!! تو فقط برو فضا 😁😉👎👎
  • سینا DE ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    مقصر داوران.. پرسپولیس.. وزیر.. هستش... باشگاه بیانیه بده...
  • تاج کبیر IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    گزینه شدن ربیعی ابلحانه هست.ایرانی فقط نکونام یا مجیدی
  • علیپور گشتی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    چطوری داداش جمالتو عشقه. مشتی کجایی پس. باوفا صفاتو برم قربون مرامت ما را هم دریاب.
  • محمد IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    الان دقیقا بیاد تعریف کنه !تیمی که زمین تمرین نداره چطور میخواهید دست یک مربی مطرح اروپایی بسپارید ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی