نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
تصمیم چند بازیکن استقلال برای جدایی؛ فقط با این سرمربی ادامه می‌دهیم!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند تن از بازیکنان استقلال که از گذشته رابطه نزدیکی با جواد نکونام داشته‌اند منتظر تعیین‌تکلیف این چهره با باشگاه هستند.

با تعطیلی رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران، تیم‌های لیگ برتری وارد بازار نقل و انتقالاتی شده و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت خود برای فصل بعدی هستند. این در شرایطی است که وضعیت کادرفنی استقلال همچنان نامشخص است و اگرچه از جواد نکونام به‌عنوان سرمربی بعدی آبی‌ها نام برده می‌شود اما هنوز خبر دقیق و قابل استنادی در این زمینه منتشر نشده است.

در واقع در همین ارتباط عده دیگری همچنان معتقدند که نکونام دور از رادار استقلال است و گزینه خارجی را پررنگ‌تر می‌دانند. این در صورتی است که به‌جز هواداران استقلال، برخی بازیکنان این تیم، چه آنهایی که قراردادشان با آبی‌ها به پایان رسیده و چه آنهایی که هنوز قرارداد دارند اما به‌واسطه دریافتی‌های کمتر از حد تعیین‌شده می‌توانند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرده و به‌راحتی جدا شوند، منتظر تعیین‌تکلیف نیمکت استقلال هستند. نکته قابل توجه درباره نکونام اینکه اهالی فوتبال معتقدند با توجه به جایگاه جواد در فوتبال ایران و جوانی او و همچنین شناخت دقیقش از شرایط فنی و روحیات بازیکنان ایرانی، این چهره ارتباط صمیمانه‌ای با بازیکنان تیمش برقرار کرده و همین موضوع باعث شده تا در گذشته و در تیم‌های تحت هدایتش نیز ارتباط خوبی بین نکونام با بازیکنان این تیم‌ها به وجود بیاید.

با این تفاسیر از استقلال هم خبر می‌رسد چند تن از بازیکنان این تیم که از گذشته رابطه نزدیکی با نکونام داشته‌اند منتظر تعیین‌تکلیف این چهره با باشگاه هستند تا درصورتی‌که هافبک اسبق استقلال به نیمکت این تیم برسد، در این تیم ماندنی شده و در غیر این صورت باید منتظر جدایی چند نفر از ستاره‌های آبی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • هوادار IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    رپرتاژ خبری.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      اینکه میگن جواد نکونام سرمربی استقلال بشه چون از تیم استقلال و لیگ برتر شناخت داره ولی مربی های خارجی این شناخت رو ندارن کاملا اشتباهه و برای فریب هواداران استقلاله. در فصل قبل دیدیم که ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شد بدون اینکه هیچگونه شناختی از استقلال و لیگ برتر و تیم ها و بازیکنان ایران داشته باشه اما در پایان فصل با اینکه 13 امتیاز این تیم رو داوران از چنگش بیرون آوردن و قهرمانی لیگ رو ازش گرفتن و حتی قهرمانی جام حذفی ولی با 62 امتیاز از 30 بازی لیگ رو تموم کرد به عبارتی با میانگین 2 امتیاز از هر بازی که فوق العاده بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      اما سابقه جواد نکونام در مربیگری به این صورته. 177 بازی، 74 برد و 68 مساوی و 35 باخت و میانگین 1.6 امتیاز برای هر بازی. برای کسی که 158 بازی ملی داره و شناخت کاملی از لیگ ایران و بازیکنان داره این امتیاز خیلی کمی است و برای 30 بازی لیگ می شه 48 امتیاز و امکان قهرمانی برای استقلال وجود نداره. رقابت های لیگ قهرمانان اسیا سال بعد که به کنار. عددها نشون میدن به همون اندازه ای که جواد نکونام برنده می شه به همون اندازه مساوی می کنه و مدام 2 امتیاز 2 امتیاز از دست میده و این خیلی بده.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      شما به آمار نگاه کنید. خونه به خونه: 10 برد و 8 مساوی. نساجی: 11 برد و 10 مساوی. فولاد خوزستان برای دو فصل اول حضور: 29 برد و 28 مساوی. فولاد خوزستان برای آخرین فصل: 24 برد و 22 مساوی. واقعا رزومه ضعیفیه. البته شاید بگن چون تیم خوبی نداشته نتونسته خودش رو نشون بده ولی به نظر من این سبکه فوتبالش شده. پس می بینید قضیه شناخت از لیگ و تیم های ایرانی و بازیکنان برای سرمربی خارجی از اساس مردوده و کافیه به توانایی های استراماچونی و شفر هم نگاه کنید. چون یک سرمربی خارجی با کیفیت و رزومه دار با چند هفته تمرین و دیدن فیلم بازی های مهم لیگ، شناخت کامل رو سریعا پیدا می کنه چون حرفه ای هستن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      ضمنا استقلال برای لیگ قهرمانان سال بعد که حتما حضور داره باید از الان سرمربی خارجی استخدام کنه تا یکسال در این باشگاه باشه تا برای سال دوم همه جوریه تیم رو برای قهرمانی آسیا آماده کنه و اگه نکونام بیاد دوباره سال بعد خیلی بدتر می شه چون میگن سرمربی خارجی شناختی نه از فوتبال ایران داره نه از تیم های آسیایی. پس باید سرمربی ایرانی باشه. عده ای در حال تضعیف استقلال هستن و هدفشون اینه ضعیف ترین تیم رو برای استقلال ببندن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      بهتره یک مربی رزومه دار خارجی بیارن و جواد نکونام رو بذارن کنارش هم مربیگری یاد بگیره و هم به شناخت بهتر سرمربی کمک کنه و حتی پیام های سرمربی رو به تیم برسونه چه توی تمرینات چه توی بازی. این بهترین انتخاب ممکنه البته اگه جواد نکونام قبول کنه
  • ................ IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    لطفا یک مطلب در تیتر یک درباره سرمربی شدن جواد نکونام بذارید تا بگم چرا جواد نکونام مناسب نیست که حداقل چند نفر ببینن
    • حمید IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      آفرین. منم موافقم که نکونام مناسب استقلال نیست و سبک مربیگریش به درد تیمهایی در حد قهرمانی نیست وگرنه فولاد کم خرج نکرد و بازیکنان خوب کم نداشت ولی سبک دفاعی شاید مقابل پرسپولیس و سپاهان نتیجه بگیره ولی مقابل تیمهای وسط جدول و دفاعی امتیاز از دست خواهد داد مثل تیمهای نکونام در این چند سال
  • کلنگلیس IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    مافیای لنگ که سردستشون تواستقلال حجت کریمی وقربانزاده هستند نمیزارن مربی بدردبخور بیادتوتیم
    • Ali IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      وقتی افراد جاهلی چون تو تمام افرادی که به استقلال آمده و می آیند را پرسپولیسی میدانید 100سال دیگر هم خبری از نظم وانضباط مالی ومدیریتی واصلاح ساختار نخواهدبود،وشایسته وبایسته ی تو وافرادی همانند تو که ادب وانصاف را حتی بو هم نکرده وبویی ازآن ندارید وضعیت بمراتب بدتر ازین برای تیمتان است ،وشایسته تر آن است که به تو وافرادی همانندتو بگویند لجنی ها ،طرفداران تیم لجنی و...آنهایی هم که ادب دارند ورقابت رابا رفاقت میخواهندابتدا خودشان آرمش دارند وبعد ارآن آن احترام به خودشان بازگردانده وهدیه خواهد شد ،مهر ومحبت تنها سرمایه ای هست که هرچقدر ببخشی وهدیه دهی کم که نمیشود بلکه افزون وافزونتر شده وبه صاحبش یعنی اهدا کننده با روی خوش وسلامتی روح وروان وجسم آن فرد ویا افراد بازگرداننده خواهدشد .
  • مجهول IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    یکی از بازیکنان تیم هستم. باز هم مثل همیشه دروغ نوشتید. قضیه کاملا برعکس است.
  • سامی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    حجت کریمی منتظر هست تا پیروزی نقل و انتقالاتش تموم بشه وبازیکنای خوب جذب سایر تیم ها بشن ، بعد یک اسپانیایی بازنشسته رو بکنه مربی استقلال ... تا وزارت لنگ از کریمی راضی باشه
  • ????? IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    فقط باید نکونام سر مربی بشه و تمام
  • ⭐استقلال ⭐ IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    به نظر من اگه حجت کریمی می خواد اون دنیا ناصر خان و منصور پور حیدری ازش راضی باشن خوان لوپز و نکونام رو باهم تو نیمکت استقلال بزرگ بذاره اینجوری با شناخت نکونام از لیگ داخلی و بازیکنان خوب همکاری این دوتا مربی گلچین خوبی از سبک بازی میتونن استقلال بزرگ رو جایگاه اصلیش برسونن اول خدا دوم دعای ناصر خان و پورحیدری پیش خدا امیدواریم که بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی