نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
گواردیولا: می‌دانیم که در فینال لیگ قهرمانان باید چه کار کنیم/ شانس قهرمانی سیتی بیشتر است؟ مهم نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا می‌گوید بازیکنانش دقیقا می‌دانند که برای شکست دادن اینتر در لیگ قهرمانان به چه چیزی نیاز است.

سرمربی سیتی می‌پذیرد که شکست دادن تیم سری آ فوق‌العاده دشوار خواهد بود، اما می‌گوید تیمش برای این چالش آماده است.

پپ در پاسخ به این سوال که آیا از شکست فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی به عنوان انگیزه استفاده می‌کند، گفت: «نمی‌دانم. من با بازیکنان در مورد آن صحبت نکردم، برخی در آن بازی بودند، برخی نه. ما می‌خواهیم این بار بازی را متفاوت به پایان برسانیم. اما باید دقیقاً بدانیم که برای شکست دادن این حریف از نظر رویکرد باید چه کار کنیم، با توپ و بدون توپ باید متمرکز باشیم.»

همچنین از گواردیولا پرسیده شد که آیا این واقعیت که در شرط‌بندی‌ها شانس منچسترسیتی را بیشتر از اینتر می‌دانند مشکل‌ساز خواهد بود یا خیر، گفت که این برچسب‌ها چیز جدیدی برای بازیکنانش نیست: «ما باید به زمین برویم و تلاش ‌کنیم. چیز دیگری اهمیتی ندارد.»

گواردیولا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «من می‌دانم این رقابت‌ها چقدر مهم است. ولی کنترلی روی نظر مردم ندارم. برای همین تمرکزم فقط روی کاری است که باید انجام بدهیم. من تا جایی که می‌شد بازی‌های اینتر را دیده‌ام تا تشخیص بدهم که چه باید بکنیم. در نهایت این هم یک بازی فوتبال است. تیمی که در طول ۹۵ دقیقه بهتر بازی کند برنده می‌شود. اینتر تاریخ بزرگتری نسبت به ما دارد. ولی این مهم نیست. مهم این است که فرداشب ساعت ۱۰ به وقت استانبول ما بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

پیش‌بازی و آمارهای فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ را بخوانید: آمار و ارقام جالب و خواندنی از فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/ منچسترسیتی – اینتـر؛ شلیک نهایی در استانبول

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی