نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ساپینتو کار مدیران استقلال را راحت کرد/ از بین رفتن شرایط تمدید اتوماتیک با حضور آجورلو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری مبنی بر بستن قراردادهای ریالی با مربیان خارجی و بازیکنان غیر ایرانی شرایط سختی برای مدیران استقلال و دیگر باشگاه ها ایجاد کرده بود.

انتشار متن استعفای ریکاردو ساپینتو در صفحه شخصی این مربی پرتغالی کار مدیران باشگاه استقلال را راحت کرد.

ظرف یک ماه اخیر و با صحبتهای ضد و نقیض برخی مسئولان باشگاه استقلال در ارتباط با تمدید دوباره قرارداد ریکارد ساپینتو، همچنین طولانی مدت شدن این مسئله به نوعی مخاطب باشگاه استقلال را به این موضوع سوق می داد که شاید تمایل چندانی برای تمدید قرارداد با این مربی وجود ندارد.

ریکاردو ساپینتو که مسابقات لیگ برتر را بدون قهرمانی به پایان رساند عملاً شرط تمدید اتوماتیک قراردادش را از بین برد. مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در تابستان سال گذشته در متن قرارداد این مربی نوشته بود در صورت قهرمانی در لیگ برتر قرارداد اتوماتیک وار تمدید خواهد شد اما بدون قهرمانی باید با استقلال توافق کند.

ساپینتو پس از شکست در دربی برگشت و شکست دوباره در دربی فینال و حذف از گردونه مسابقات جام حذفی قهرمانی دیگر رقابت های فوتبال فصل گذشته را هم از دست داد تا با حاشیه های پایانی مسابقه فینال به نوعی شبیه به استخوان گیر کرده در گلوی مسئولان باشگاه استقلال و البته وزارت ورزش تبدیل شود. حالا و با انتشار متن خداحافظی ساپینتو از استقلال مدیران استقلال راحت تر شدند و قطع می توانند در فضای بهتری به دنبال جانشین ساپینتو باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • ع ق QA ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    این فوتبال جوکرش را که لغو کنید دیگه چه دار۶ ؟
    • عقده ی بی جامی IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      واقعا حیف شد.تازه داشتیم باهاش حال میکردیم .😂😂😂تو این اوضاع و احوال خراب اقتصادی و فرهنگی فقط این میتونست ملت رو بخندونه و خوشحال کنه که این دلخوشی رو هم از ما گرفتند.حالا این وسط چند صد نفری عصطقلالی هم میسوختند که بازم ارزشش رو داشت.😂😂😂😂😂😂
  • سعید IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    باخت در فینال جام حذفی، دیگه حذف از گردونه رقابت‌ها نداره... آخرین بازی بوده و تموم شده... گردونه ش کجاست؟؟
  • ناشناس IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    ساپینتو انسان صادقی بود با مرام و دوست داشتنی ، باند مافیا تاوان تمام نامردی هاشون رو یه روز ی می دن
  • آبدارچی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    دلتون خوش شد ، اینم مثل استراماچونی و فرهاد با صحنه سازیهای ...... فراری دادین ؟ واقعا شماها سطح بدبختی و تنزل شخصیتی آدمها رو از پائینترین حد هم پائینتر آوردین و در هیچ استانداردی دیگه نمی گنجید ، شماها نام کثیف مافیا رو هم دارین لکه دار میکنید !!!
  • غلامرضا IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    خودساپی راه حل ارائه کردوخدمتی بزرگ به مدیران استقلال.
  • حمید IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    تو کشوری که اگه یه مربی ایرانی اینهمه به داور بدو بیراه بگه اونم به کرار وبطری پرت کنه حالا حالاها باید محروم باشه این هیولاهای بی ادب وغول فشم که هر غلطی میخواهند میکنند.جز اینکه غرور ملی مارا خدشه دار میکند جز اینکه داوران وبازیکنان ما را دلسرد میکند جز اینکه منابع ما را هدر میدهد چه عایدی دارد .این گونه مربیان از فضای ملتهب فوتبالی ما کمال سوء استفاده را میکنند وبا سوار شدن بر احساسات جوانان با هیاهو وجو سازی قصد پوشاندن عیوب فنی خود را دارند.استقلالی ها یا هر تیم دیگری باید بدانند که این گونه مربیان قطعا دلسوز تیمشان نیستند .اینها کاسه های گرمتر از اشی هستند که قطعا به موقع خود از تیمشان به راحتی شکایت وتا استانه محرومیت هم تیم را میبرند واون اربده کشیها وفحاشی های کنار زیمینشان همش فیلم ودروغ است
  • وحید IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    فوتبال ایران پر شده از بی عدالتی ،تا یه تیم کثیف حکومتی جام بگیره ......
  • 6 IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    ساپی باید بمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی