نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
داور خارجی بهانه باخت استقلالی‌هاست/ برنده‌ها در زمین خاکی هم برنده‌اند/ هر تیمی جلوی پرسپولیس زمین‌گیر می‌شود/ این استقلالی‌ها می‌خواهد پنالتی بگیرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آنهایی که از حالا بهانه داوری را شروع کرده‌اند می‌دانند نمی توانند پرسپولیس را شکست بدهند.

ضیاء عربشاهی، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، در ارتباط با تقاضای باشگاه استقلال برای حضور داور خارجی در دربی اظهار داشت: به نظر من اینها همه بهانه جویی است. تیمی که می‌خواهد برنده شود نباید سراغ داوری برود. اگر بحث اشتباهات داوری باشد در همین برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ثابت شد که پرسپولیس هم کمتر از بقیه از داوری لطمه ندیده است. بنابراین من فقط می‌توانم بگویم آنهایی که دنبال بحث داوری هستند می‌خواهند از حالا بهانه شکستشان را جور کرده باشند.

وی افزود: کسی که میخواهد برنده باشد نه به داور کاری دارد نه به تماشاگر! یک تیم برنده حتی در زمین خاکی هم می‌تواند برنده شود. این رفتارها فقط برای شلوغ کاری است چون پرسپولیس تیم برتر لیگ بوده و قهرمان شده و استقلالی‌ها از بازی مقابل این تیم هراس دارند.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس با اشاره به وضعیت خوب این تیم تاکید کرد: دیدیم تیمی که در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر چطور نساجی را در خانه خودش زمین‌گیر کرد چطور توانست هوادار را هم در نیمه نهایی جام حذفی زمین گیر کند. تیم هوادار جزو تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر بود. اصلا نباید پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: این همان هواداری بود که توانست در مسابقات لیگ، پرسپولیس را شکست بدهد اما این پرسپولیس دیگر آن پرسپولیس نیست. اگر ده بار دیگر هم با هوادار مسابقه بدهد حریفش را شکست می‌دهد.

داور خارجی بهانه باخت استقلالی‌هاست/ برنده‌ها در زمین خاکی هم برنده‌اند/ هر تیمی جلوی پرسپولیس زمین‌گیر می‌شود/ این استقلالی ها می خواهد پنالتی بگیرد

فوتبالیست سالهای گذشته پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در دربی برگشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه نفرات کادر فنی پرسپولیس یک عده مربی باتجربه هستند که بارها و بارها در چنین دیدارهایی به میدان رفته اند و یا روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته اند. بنابراین خیالم از این بابت راحت است.

وی اضافه کرد: از طرفی بازیکنان پرسپولیس هم تجربه دربی‌های زیادی را دارند و نگرانی از این بابت وجود ندارد. من مطمئنم باز هم استقلال با تفکرات تهاجمی مربی‌اش وارد میدان می‌شود و می‌خواهد زود به پرسپولیس گل بزند ولی قطعاً پرسپولیس برای این برنامه ساپینتو برنامه ویژه‌ای خواهد داشت.

عربشاهی تاکید کرد: من بازی دربی برگشت را چند بار دیدم. پرسپولیس واقعاً هوشمندانه کارکرد. آنها با از کار انداختن‌هافبک‌های میانی استقلال از جمله چشمی و رضاوند تیم استقلال را فلج کردند و این بار هم قطعاً یحیی برای دبل کردن در قهرمانی این فصل دست از هیچ تلاشی نمی‌کشد.

بازیکن قدیمی‌پرسپولیس درباره نقطه قوت تیم استقلال گفت: مهدی قایدی و محبی دو بازیکن خطرناک این تیم هستند. هرچند که ما با وجود اسماعیلی‌فر، گولسیانی، نعمتی و پورعلی‌گنجی خیالمان بابت خط دفاع راحت است. اما به هر حال نباید از مانور این بازیکنان بین‌هافبک‌ها و مدافعان مان غافل شویم. باید مراقب قایدی باشیم چون او می‌خواهد پنالتی بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته از همه اینها که بگذریم علیرضا بیرانوند درون دروازه مثل شیر ایستاده و قطعاً اگر استقلالی‌ها بتوانند از خطوط مختلف پرسپولیس رد شوند در نهایت با یک سد محکم با نام بیرانوند مواجه خواهد شد. من مطمئنم آخر فینال جام حذفی جام روی دستان کاپیتان پرسپولیس است و ما یک بار دیگر قهرمانی تیم محبوب من را جشن می‌گیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۰
  • آریا US ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    به والله حرف حق رو زدی❤ حالا ببین چند بار شیرجه بزنن تو محوطه تا حداقل ۱ پنالتی براشون بگیرن😅 از الان دارن زمینه سازی میکنن!! پس از فصل بعد چه جوری میخوان با داوران ایرانی توی لیگ بازی کنن؟؟؟ این ۱ توهین بزرگ بود برای داوران ایرانی!!!
  • عبدالرحمان IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    دمت گرم آقای عربشاهی گل گفتی واقعا ساپینتو و الاستقلالی ها از باخت می‌ترسند قبلاً در سوپر جام با فرار به ترکیه این موضوع رو ثابت کرده‌اند
  • علی IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    خودشون می دونند از بس هوچی گری کردن بخاطر باخت تو دربی و از دست دادن جام قهرمانی ، الان می ترسن ببازن چه غلطی بکنند
  • 6 IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    حرف حق جواب نداره
  • فوتیبال IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    بی طرفی در سایتتان موج می‌زند ، یه کم شرف هم بد نیست .
  • یوسف IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    تیمی که حکومتی اداره بشه زمین خاکی که هیچ ، روز مسابقه بازی هم نکنه با زدوبند برنده علام میشه آره داداش
  • محمد IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    جناب ضیا عربشاهی،دیگه ما شما رو میشناسیم و از قدیم در چه نفوذهایی بوده آید و همیشه برده‌ای استقلال بیشتر از تیمتان بوده و کمی معقولانه حرف بزن تا ببین چه تیمی ترسو هستش که به امام جمعه،وزیر،فدراسیون،کمیته داوران،حتی رئیس جمهوری متصل میشود برای حل مشکلاتش که حال خودت فوتبال کرده ای بیرون مرزها در آسیا چه عنوانی دارید.
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    به امید برد ارتش سرخ آسیا انشاالله با دبل قهرمانی روی این بهانه جوهارو کم کنن
  • یاشاسین اردبیل IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    این اقا به باند بازی عادت کرده زمانی که استحقاق تیم ملی را نداشت بواسطه باند بازی فیکس تیم ملی شد از وقتی داوران ایرانی دربی را داوری کردند کار برای استقلال سخت شد
  • استقلال کبیر IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    ببین از هافبک و خط هافبک و دفاع دروازبانتونم مثل بلدزر رد میشن پرسپولیس گلباران میشه
  • د.ر IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    اقای عربشاهی اقای به اصطلاح پیشکسوت وقتی برای تیمی از پشت هیجده پنالتی میگیرن و سر یع تیم شهرستانی را میبرن حرفی برای گفتن دارید...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی